Варианти за Г4 дизел

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Вто 13 мар 2007 18:35


Brezel написа:Колегата да не говори за ARL мотор или не съм прочел всичко. Той е 1,9 ТДИ 150 коня. ПД е .

Поздрави


Да внеса малко яснота. Точно за ARL говорех, но това че е ПД приключва тотално приказката. И остава варианта 110.
________________________________________________________

Днес случайно попаднах на ето тази. Ударена 2000г 110к.с италянка, 4 врати, изобщо точно това което търсех. Оказа се че е обръщана по таван, водихме майстор и каза че не е сериозно. Има изкривен заден мост,дясно предно стъкло счупено и т.н За двигателя нищо не знам в какво състояние е.Салона май е рекарото, а на топката пише че е 25 year ...годишнина няква. Прекалено хубаво изглежда за да е истина. Дават я на 8 000лв. Как мислите вие заслужава ли си.... На първо четене са смяна на предно стъкло,заден мост, цялостно боядисване, странично предно стъкло....май ще стане дебела а или да не се занимавам и да ходя у немско.

п.с Някой може ли да разясни дребните детайли подсказващи годината, като волан(три или четири спици) бях чел че с трите спици е след септември 2001? Такива работи.

Изображение

Изображение




Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Вто 13 мар 2007 19:29


Броят на спиците на волана няма нищо общо с годината на производство. Годината на производство е заложена във VIN-а - в 10-тата буква (цифра). Пример: WVWZZZxxxYx123456 - ето това Y означава 2000 година.

U - 1996
V - 1997
W - 1998
X - 1999
Y - 2000
1 - 2001
2 - 2002
3 - 2003
4 - 2004
5 - 2005
6 - 2006
7 - 2007

Съвет (ако приемаш) - не се занимавай с ударена кола. Вземи това, което директно ще караш.
Успех !


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8369
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Вто 13 мар 2007 19:54


gr_kanev написа:Съвет (ако приемаш) - не се занимавай с ударена кола. Вземи това, което директно ще караш.
Успех !


Особено пък тази търкаляната с изскочилите възглавници ! И и искат 8000лв, тия хич не са нагли :shock


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Вто 13 мар 2007 20:03


Хм...намерих това за волана:

niks76 написа:извиняваи за оффтопика,ама ако е август02г,колата задължително е с триъгълния волан и таблото с рингове :wink:
ина4е е доста добър екземпляр



niks76 написа:
passatdriver написа:
niks76 написа:извиняваи за оффтопика,ама ако е август02г,колата задължително е с триъгълния волан и таблото с рингове :wink:
ина4е е доста добър екземпляр

това е датата на първата регистрация а много хора се заблуждават че това е дата на производство
е то това си е ясно ,ама по производство е преди септември 2001 :wink:


Иначе и аз смятах да не се занимавам ами ми се стори добре. Ще се търси от немско. Някакви отзиви от Дупница, мисля да прескоча тия дни до там


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 13 мар 2007 21:20


По добре иди до немско/ама там са цифра/.Може да намериш и читава кола в Дупница-но аз лично след като ходих там "всяка кола ми се струваше хубава" :lol: .Иначе за ударената милион доводи има да не я зимаш-то са смени,то са възглавници,а как е карано тва не е истина.В Германия се оглеждай за "жулнати" коли,но никога с излязли възглавници :!: -колкото и да я направиш козметично/изправят ги като нови/ метала веднъж нагънат си е отишъл като свойства.


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Вто 13 мар 2007 21:49


Така ще направя, вече парата е налице и се започва търсенето.
Малко е кофти с това немско, щото няма как да се пробва, поне на една диагностика да можеше....цялата работа е голям късмет сервизната книжка поне намалява шансовете за куцо, ама пак не се знае


jeki
Мнения: 311
Регистриран на: Сря 19 окт 2005 6:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

.

Мнениеот jeki » Вто 13 мар 2007 23:35


батенце от стара загора си да те посъветвам само не си купувай италианска бангия ще те боли главата.а ако те интересува нещо питай от 3 години ги карам тия 4 ки мога да ти кажа абсольтно всичко.апък за германия има къде да се пробва ама е бай кинти - другиа вариянт е с лап топа и кабела и сам си я тестваш.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 13 мар 2007 23:57


FreeSoul написа:Така ще направя, вече парата е налице и се започва търсенето.
Малко е кофти с това немско, щото няма как да се пробва, поне на една диагностика да можеше....цялата работа е голям късмет сервизната книжка поне намалява шансовете за куцо, ама пак не се знае

Оглед на интериора :!: ,сервизна книжка :!: ,духане от щеката :!: ,да има добър звук мотора и турбота да не омаслява :!: ,ако имаш лаптоп направо си на 6 :!: .Преди да тръгнеш се качи в няколко такива 4ки да ги "усетиш.Имай предвид ,че дори и от там се ще има нещо за смяна-я дебитомер,я някое уплътнение или тампонче ,ама важното е че в колата ще има "живот" и ще те радва :wink:
P.S.Пак ти казвам оглеждай се за нещо с "декоративно" огъната ламаринка и гледай да е с сервизна книжка водена до последния километър.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 14 мар 2007 0:27


Още нещо щях да пропусна.Ако не ти е наложителна покупката изчакай половин година защото в момента цяла България е в синдрома "кола нов внос" и дори огромните европейски пазари са се позадъхали.Казвам ти го защото в момента на колегата ми познати джамбази мо търсят свясна кола и му казаха да почака.


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Сря 14 мар 2007 10:38


Ами не съм се втурнал макар мерака да е голям, тая събота и неделя ще ходя до Дупница да видя какво е положението там. А за изчакването много се опасявам че това безмитно положение няма да продължи дълго и след време мога да хвана бонус, нещо от рода на 1,20 лв за 1кг, не че това го има, ама току виж нашите законотворци завъртят нещо друго

Как е точно хватката с лаптопа, баси все ще намеря един, предполагам после някаква програма ми трябва и определена букса да забия у колата...дайте повече инфо


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 14 мар 2007 10:54


ВАГ-Ком. Има тима за това. Доста колеги имат програмата. Букси има доста на различни цени-най-доброто е ако намериш някой да ти услужи за 1 седмица хубава букса и да те обучи какво да гледаш с програмата.Иначе на ВАГ-Ком-а се вижда всичко-налягане на турбото,грешки,разлика в работа на цилиндрите/вследстивие от разликата в компресията/ :!: ,еърбези и т.н.Добре е да търсиш купе ГТИ /при Г4 има и с ТДИ и то доста/-имат седалки рекаро и разни други екстрички.


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Сря 14 мар 2007 16:32


Първо много благодаря на всички, определено се изчистиха доста въпросителни. Това за лаптопа не го знаех , но след това положение ще съм 100% така. Сега остава да намеря някой добросъвестен и да проведе един-два урока.

Относно ГТИ купето, гледах че има ама и парата им е хубава,а си мисля ако търся специално ГТИ доста ще ми се ограничи избора, но сигурен че ще си заслужава.

Според Вас има ли смисъл да гледам в мобилето и аутоскаута?


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Сря 14 мар 2007 17:25


FreeSoul написа:ГТИ ...си заслужава.
Според Вас има ли смисъл да гледам в мобилето и аутоскаута?

Определено си заслужава да търсиш ГТИ изпълнение, разликата с другите е голяма, както външно, така и вътрешно.
А от търсене глава не боли! Търси, ако излезе нещо се обаждай, и ако ти се струва читава обявата скачаш. Успех в търсенето :да:


Потребителски аватар
itan75
Мнения: 123
Регистриран на: Пет 01 дек 2006 10:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот itan75 » Сря 14 мар 2007 21:19


FreeSoul написа:Първо много благодаря на всички, определено се изчистиха доста въпросителни. Това за лаптопа не го знаех , но след това положение ще съм 100% така. Сега остава да намеря някой добросъвестен и да проведе един-два урока.

Относно ГТИ купето, гледах че има ама и парата им е хубава,а си мисля ако търся специално ГТИ доста ще ми се ограничи избора, но сигурен че ще си заслужава.

Според Вас има ли смисъл да гледам в мобилето и аутокаута?
Имаш Л.С


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Сря 14 мар 2007 21:34


Един въпрос към по запознатите с ТДИ ГТИ варианта.

Освен Рекарото, по какво друго си личи че колата е ГТИ, защото салона се сменя лесно. Има ли пак някакви лайсни(не че и те не се сменят ама едва ли някой ще си играе чак толкова) както е на 2-ките, емблеми, мигачи и т.н Абе разпознавателни знаци...

Предложете някой(от форума) който може да ми помогне с Ваг Ком-а...



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта