Маслото мирише на бензин????

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Вто 13 мар 2007 19:58


Преди известно време писах по въпроса аз карам пълна спринцовка и е същото единственото място от където влиза бензин е през инжектора(ите) просто колиците си имат износване ако се кара на дълго да загрее като хората няма проблеми но на студен мотор(каране само на смукач) така става. Ако всички караме нови VWта няма да имаме такива проблеми но годинките и километрите си казват тежката дума. :D




Потребителски аватар
Lepoev
Мнения: 1064
Регистриран на: Нед 09 окт 2005 1:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Lepoev » Вто 13 мар 2007 20:27


Гарнитурата на главата


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Вто 13 мар 2007 20:39


Meти написа:Гарнитурата на главата

Стига с тая гарнитура бе човек. НЕ Е ОТ НЕЯ!!!!!!!!! :evil:
Обясни ми че не разбирам. КАКВО ОБЩО ИМА ГАРНИТУРАТА НА ГЛАВАТА С ВКАРВАНЕТО НА БЕНЗИН В КАРТЕРА :?:
Ако беше карбуратор да кажеш че е скъсала мембраната на бензиновата помпа,ама да пращаш човека да прави ремонт на главата БАДЕВА. Да смесва бензин и масло на моноинжекцион заради гарнитура на главата?! ТОВА ПРОТИВОРЕЧИ НА ФИЗИЧНИТЕ ЗАКОНИ!!!
НЕ СПИЧАЙ ХОРАТА ИЗЛИШНО!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Потребителски аватар
evgbg
Мнения: 158
Регистриран на: Вто 01 авг 2006 9:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Бургас
Контакти:

Мнениеот evgbg » Сря 14 мар 2007 9:44


Дамм.... Дано всичко се оправи. След всички колеги които взеха отношение за моя проблем - БЛАГОДАРЯ МНОГО!!! Сега съм предприел секидневна разходка на колата по 10 тина километра и не я гася когато спирам за кратко време. С риск някой да ми я задигне така :bishop се надявам да се оправи това и да се изпари бензина който се е натрупал в картера. Ще сменя и маслото. Дано всичко е ОК :)


Потребителски аватар
reinhard
Мнения: 1735
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 10:54
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот reinhard » Сря 14 мар 2007 9:54


Успех колега.Дано всичко се оправи.Аз като четох тука се чудя да няма проблем в някой от цилиндрите непълно изгаряне,нестбилна работа такива неща :gruebel


Iosif
Мнения: 54
Регистриран на: Пон 27 дек 2004 9:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Iosif » Сря 14 мар 2007 13:00


непълно изгаряне може да се получи от свещите, кога си ги сменял последно?


Потребителски аватар
evgbg
Мнения: 158
Регистриран на: Вто 01 авг 2006 9:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Бургас
Контакти:

Мнениеот evgbg » Сря 14 мар 2007 13:30


Не са сменяни. Есента я закачаха на копмп и ми казаха че няма какво да и се пипа по токовете и центровката.


Потребителски аватар
reinhard
Мнения: 1735
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 10:54
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот reinhard » Сря 14 мар 2007 13:39


А работи ли стабилно двигателя?Да няма тресене някакво,прекъсване или подозрителен шум от някой от цилиндрите? :gruebel Наистина може да се окаже изпляскала гарнитура :gruebel


Потребителски аватар
evgbg
Мнения: 158
Регистриран на: Вто 01 авг 2006 9:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Бургас
Контакти:

Мнениеот evgbg » Сря 14 мар 2007 14:08


Двигателя не тресе изобщо. Може би има съвсем леки вибрации като си сложа ръката на лапата за въздуха отгоре. Пали без проблем на 2 - 3 завъртане на стартера - сутрин. Стрелката на оборотомера се изтрелва доста бързо при подаване на газ. Като го гледам няма от къде да влиза бензин освен от инжектора и незнам как така стига до маслото. И е много логично колегите които ми казват че когато колата се кара на къси разстояния и няма възможност да изключи смукача дори, камо ли да загрее, да няма добро изгаряне и да се смесва с маслото. Друго не виждам??? Цяла зима съм така и като нищо да се вдигне нивото на бензин. Дано да е това че не ми се мисли за нещо по сложно :(


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Сря 14 мар 2007 14:19


[ И е много логично колегите които ми казват че когато колата се кара на къси разстояния и няма възможност да изключи смукача дори, камо ли да загрее, да няма добро изгаряне и да се смесва с маслото. Друго не виждам???
Колата ти няма смукач!!!!!!Ти си с инжекцион бе човек!
Имаш стъпков мотор , дюза ,датчик за температурата на въздуха и на двигателя и анализиращ ги компютър.............. те ти определят оборотите и вървенето като е студена!И не може да ти виза 1 литър бензин в картера само от бензинови пари-това са глупости!!!!Някъде здраво тече!И пак ти казвам не я карай докато не отстраниш причината!Съсипваш си жестоко хубавия двигател!


Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Сря 14 мар 2007 18:09


Човече, и аз бях така. Смени си маслото и карай. Понякога това се получава от температурния датчик, който подава грешна информация на компютъра. Датчика показва че колата не е загряла и тя винаги си работи на смукач. Може да провериш дали ти е здрав този датчик. Това е единия вариант, другия е когато се кара на къси разстояния и тя не може да загрее при което бензина не може да се изпари, но това не значи че не трябва да е гасиш и да работи денонощно. Сменяй маслото и продължавай да си е караш :wink:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 15 мар 2007 14:07


Stefan написа:Човече, и аз бях така. Смени си маслото и карай. Понякога това се получава от температурния датчик, който подава грешна информация на компютъра. Датчика показва че колата не е загряла и тя винаги си работи на смукач. Може да провериш дали ти е здрав този датчик. Това е единия вариант, другия е когато се кара на къси разстояния и тя не може да загрее при което бензина не може да се изпари, но това не значи че не трябва да е гасиш и да работи денонощно. Сменяй маслото и продължавай да си е караш :wink:

Абе вие не четете ли че нивото на маслото се е повишило с 1 пръст(което е около 1 литър)!!!!Какви датчици и какви смени на масла!!! Какви карания когато 1 литър бензин влиза във картера...помислете какво става с вискозитета и мазането !!!!!!.който има кола за трошене нека я кара...Не обърквайти хората със съвети за
СССР- автомобили!!!!И най важното колата на човека няма смукач......тя е инжекцион....повтарям инжекцион!!!Къде е тоз пусти смукач на инжекциона бе!!!!!Ако човек си няма понятие от съвременни автомобили по-добре да не дава мнение,а да кара трактор Беларус!

Последна промяна от joker на Пет 16 мар 2007 9:41, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Чет 15 мар 2007 14:40


Жокера е прав, защо го ядосвате? Колега, виж си свещите, недей разчита само на елкон. Гризе ме каква компресия ще ти покажат цилиндрите и дали ще е еднаква /близка/ на всички цилиндри? И наистина не е добре да караш с такова количество гориво в маслото - то вече не е масло...


Потребителски аватар
evgbg
Мнения: 158
Регистриран на: Вто 01 авг 2006 9:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Бургас
Контакти:

Мнениеот evgbg » Пон 19 мар 2007 10:05


Здравейте отново колеги,
Тази събота смених маслото. От начало си миришеше нормално на масло. Днес проверих отново (събота и неделя си поджътках повече с колата) пак мирише на бензин. Ще си проверя компресията и свещите, въпреки че колата пали много бързо на 1-2ро завъртане на стартера. Ще продължавам да ви информирам по случая. Дано има полза от това! За сега нивото на маслото не се е покачило но... небързам с радоста си.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19715
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 19 мар 2007 10:21


joker написа:... колата на човека няма смукач......тя е инжекцион...

joker, прав си, бате, че няма смукач в точния смисъл на понятието, но това не значи, че горивото при студена работа не е в по-голям процент. И мисля, че това просто израз.
Както и аз използвам за моя мотор израза, че ми "трака аванса" и колегата к22 с право ме оплю! mhihi



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 58 госта