



Маслото мирише на бензин????
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Преди известно време писах по въпроса аз карам пълна спринцовка и е същото единственото място от където влиза бензин е през инжектора(ите) просто колиците си имат износване ако се кара на дълго да загрее като хората няма проблеми но на студен мотор(каране само на смукач) така става. Ако всички караме нови VWта няма да имаме такива проблеми но годинките и километрите си казват тежката дума. 

- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Meти написа:Гарнитурата на главата
Стига с тая гарнитура бе човек. НЕ Е ОТ НЕЯ!!!!!!!!!

Обясни ми че не разбирам. КАКВО ОБЩО ИМА ГАРНИТУРАТА НА ГЛАВАТА С ВКАРВАНЕТО НА БЕНЗИН В КАРТЕРА

Ако беше карбуратор да кажеш че е скъсала мембраната на бензиновата помпа,ама да пращаш човека да прави ремонт на главата БАДЕВА. Да смесва бензин и масло на моноинжекцион заради гарнитура на главата?! ТОВА ПРОТИВОРЕЧИ НА ФИЗИЧНИТЕ ЗАКОНИ!!!
НЕ СПИЧАЙ ХОРАТА ИЗЛИШНО!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- evgbg
- Мнения: 158
- Регистриран на: Вто 01 авг 2006 9:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Бургас
- Контакти:
Дамм.... Дано всичко се оправи. След всички колеги които взеха отношение за моя проблем - БЛАГОДАРЯ МНОГО!!! Сега съм предприел секидневна разходка на колата по 10 тина километра и не я гася когато спирам за кратко време. С риск някой да ми я задигне така
се надявам да се оправи това и да се изпари бензина който се е натрупал в картера. Ще сменя и маслото. Дано всичко е ОК 


- evgbg
- Мнения: 158
- Регистриран на: Вто 01 авг 2006 9:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Бургас
- Контакти:
Двигателя не тресе изобщо. Може би има съвсем леки вибрации като си сложа ръката на лапата за въздуха отгоре. Пали без проблем на 2 - 3 завъртане на стартера - сутрин. Стрелката на оборотомера се изтрелва доста бързо при подаване на газ. Като го гледам няма от къде да влиза бензин освен от инжектора и незнам как така стига до маслото. И е много логично колегите които ми казват че когато колата се кара на къси разстояния и няма възможност да изключи смукача дори, камо ли да загрее, да няма добро изгаряне и да се смесва с маслото. Друго не виждам??? Цяла зима съм така и като нищо да се вдигне нивото на бензин. Дано да е това че не ми се мисли за нещо по сложно 

- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
[ И е много логично колегите които ми казват че когато колата се кара на къси разстояния и няма възможност да изключи смукача дори, камо ли да загрее, да няма добро изгаряне и да се смесва с маслото. Друго не виждам???
Колата ти няма смукач!!!!!!Ти си с инжекцион бе човек!
Имаш стъпков мотор , дюза ,датчик за температурата на въздуха и на двигателя и анализиращ ги компютър.............. те ти определят оборотите и вървенето като е студена!И не може да ти виза 1 литър бензин в картера само от бензинови пари-това са глупости!!!!Някъде здраво тече!И пак ти казвам не я карай докато не отстраниш причината!Съсипваш си жестоко хубавия двигател!
Колата ти няма смукач!!!!!!Ти си с инжекцион бе човек!
Имаш стъпков мотор , дюза ,датчик за температурата на въздуха и на двигателя и анализиращ ги компютър.............. те ти определят оборотите и вървенето като е студена!И не може да ти виза 1 литър бензин в картера само от бензинови пари-това са глупости!!!!Някъде здраво тече!И пак ти казвам не я карай докато не отстраниш причината!Съсипваш си жестоко хубавия двигател!
- Stefan
- R.I.P Madcap
- Мнения: 18394
- Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
- Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе/Пампорово
Човече, и аз бях така. Смени си маслото и карай. Понякога това се получава от температурния датчик, който подава грешна информация на компютъра. Датчика показва че колата не е загряла и тя винаги си работи на смукач. Може да провериш дали ти е здрав този датчик. Това е единия вариант, другия е когато се кара на къси разстояния и тя не може да загрее при което бензина не може да се изпари, но това не значи че не трябва да е гасиш и да работи денонощно. Сменяй маслото и продължавай да си е караш 

- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Stefan написа:Човече, и аз бях така. Смени си маслото и карай. Понякога това се получава от температурния датчик, който подава грешна информация на компютъра. Датчика показва че колата не е загряла и тя винаги си работи на смукач. Може да провериш дали ти е здрав този датчик. Това е единия вариант, другия е когато се кара на къси разстояния и тя не може да загрее при което бензина не може да се изпари, но това не значи че не трябва да е гасиш и да работи денонощно. Сменяй маслото и продължавай да си е караш
Абе вие не четете ли че нивото на маслото се е повишило с 1 пръст(което е около 1 литър)!!!!Какви датчици и какви смени на масла!!! Какви карания когато 1 литър бензин влиза във картера...помислете какво става с вискозитета и мазането !!!!!!.който има кола за трошене нека я кара...Не обърквайти хората със съвети за
СССР- автомобили!!!!И най важното колата на човека няма смукач......тя е инжекцион....повтарям инжекцион!!!Къде е тоз пусти смукач на инжекциона бе!!!!!Ако човек си няма понятие от съвременни автомобили по-добре да не дава мнение,а да кара трактор Беларус!
Последна промяна от joker на Пет 16 мар 2007 9:41, променено общо 2 пъти.
- evgbg
- Мнения: 158
- Регистриран на: Вто 01 авг 2006 9:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Бургас
- Контакти:
Здравейте отново колеги,
Тази събота смених маслото. От начало си миришеше нормално на масло. Днес проверих отново (събота и неделя си поджътках повече с колата) пак мирише на бензин. Ще си проверя компресията и свещите, въпреки че колата пали много бързо на 1-2ро завъртане на стартера. Ще продължавам да ви информирам по случая. Дано има полза от това! За сега нивото на маслото не се е покачило но... небързам с радоста си.
Тази събота смених маслото. От начало си миришеше нормално на масло. Днес проверих отново (събота и неделя си поджътках повече с колата) пак мирише на бензин. Ще си проверя компресията и свещите, въпреки че колата пали много бързо на 1-2ро завъртане на стартера. Ще продължавам да ви информирам по случая. Дано има полза от това! За сега нивото на маслото не се е покачило но... небързам с радоста си.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19715
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
joker написа:... колата на човека няма смукач......тя е инжекцион...
joker, прав си, бате, че няма смукач в точния смисъл на понятието, но това не значи, че горивото при студена работа не е в по-голям процент. И мисля, че това просто израз.
Както и аз използвам за моя мотор израза, че ми "трака аванса" и колегата к22 с право ме оплю!

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта