Съжалявам, имам те за технически грамотен и мисля ме разбираш.
Да, детонации няма да получиш. Просто защото ще обърнеш на бензин. Именно, защото информацията отива до газовото еку.
Настройки на газово съм правил във възможно най-добрите сервизи за времето си. И това от статията на thanis, благодаря за което, е практически невъзможно:
Good engine maintenance is very
important to avoid catalyst overheating.
И всеки, който се е занимавал повече, и не е бил на принципа 'щом върви е ок', знае това.
Дори да се скъсаш от редовни настройки, пак ще ти остане фактор като именно съотношението пропан/бутан.
Че вече може да има съвсем предцизни ГИ, допускам.
Но при масовата потреба, включително и т.нар. висок клас, винаги остава едно 'на ухо и око'.
Че може на теб да ти е перфектно настроена газта, допускам.
Но масовата история не е такава и практически почти невъзможно.
П.с. никой не твърди, че катализатора заминава за ден, два! Правилното твърдение е, че заминава много по-бързо от употребата му само на бензин. Колко точно, зависи от нещата, за които писах и пише в статията на thanis.