


Нали точно за това става дума. Модерните коли с ЕВРО 6 имат много по-високи изисквания, за да могат да минат преглед от по-старите коли. И точно свързаването на системата онлайн гарантира, че вече точно тези коли ще трябва да се поддържат в пълна изправност, за да минат.ktamen написа:А дали няма да е по-справедливо да почнат да раздават тези еко категории според количеството отрови които бълват, а не както сега да мачкат собствениците на старички сапунерки и да поощряват тритонните лъскави трактори с Евро6, ама отделящи три пъти повече отрови от 20 годишно Поло или Клио.
Колите, които отговарят на последните стандарти Euro 6d се тестват в реални пътни условия. Изследванията показват, че коли с EURO 3 и EURO 4 в реални условия замърсяват поне няколко пъти повече от обявеното. Едва при EURO 6d тези стойности се доближават до само 40% отклонение. Тоест един автомобил с ЕВРО 3, който по стандарт замърсява 3 пъти повече от EURO 6, при реално движение замърсява 10-15 пъти повече от EURO 6. А ако пък се тества 20 годишна амортизирана кола, това число може само да нараства.
Затова да твърдиш, че 20 годишна амортизирана кола отделя по-малко вредни емисии от нова кола с Euro 6D е признак за тежка липса на връзка с главния мозък.
Самият въглероден оксид е сравнително безобиден.



Това са страшни ФАКИРИ!batinka написа:Колега, ЕВРО 4 е произведена колата, от Порше точно така го потвърждават.





Влиза в сила за одобрение на нови модели от 01.01.2005-та и става задължителен за всички автомобили от 01.01.2006-та.



Обаче видиш ли според Порше, Ауди още тогава са имали магическа топка и вече са знаели за стойностите в ЕВРО 4 две години преди да ги дефинират и 6 години преди да влязат в сила. Дай да ги питаме за ЕВРО 8 какво ще кажат, щом са толкова добри в предсказанията?


