Понякога е по-добре да си затраеш, защото започва едно излагане...
1во - офроуд не означава кал. Всъщност, само по някои ширини освен нашата се свързва с кал
2ро - когато си се повозил на нещо си и напишеш, че не разбираш всички, които го предпочитат пред ... хм ко каза, ко?, ... не означава, че в него е проблема.
И те така.
Киселей си.
Излагай се.



Избор на надежден джип
- Petrolhead
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Избор на надежден джип
Ама, недей да го приемаш лично, де.
Както казах аз от коли не разбирам.
Но винаги се радвам ако някой ме просветли и науча нещо ново.
Та, ако имаш желание и не съм много под нивото, моля обясни ми каква е целта на големите тойоти и за какво ги ползват водачите им.
Иначе още нещо забелязах, на тази която карах резервоара беше пълен и имаше рейндж 400 километра. Предполагам събира поне 100 кила бензин.
Както казах аз от коли не разбирам.
Но винаги се радвам ако някой ме просветли и науча нещо ново.
Та, ако имаш желание и не съм много под нивото, моля обясни ми каква е целта на големите тойоти и за какво ги ползват водачите им.
Иначе още нещо забелязах, на тази която карах резервоара беше пълен и имаше рейндж 400 километра. Предполагам събира поне 100 кила бензин.
- group®
- Темерут
- Мнения: 10087
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Избор на надежден джип
Petrolhead написа:моля обясни ми каква е целта на големите тойоти и за какво ги ползват водачите им.
За каквото искат.
Има избор, избираш си.
Специално за 200, водачите ги ползват за да возят този, който е на задната седалка.
А изпълнението и лукса на този жип е практически неограничен. Особено, ако си шейх или тиква.
Няма нужда да продължаваме. Знам, че друго, освен vw в тоя свят няма. Но просто има балъци, които не го знаят.
- fur1ous
- Мнения: 1691
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил:
- Двигател: CFMA
- Местоположение: София
Re: Избор на надежден джип
Тойота и лукс в едно изречение няма как да съществуват, то за това има Lexus. Там материалите са прилични.
- group®
- Темерут
- Мнения: 10087
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Избор на надежден джип
Шом казваш...
Друго си е ку седмица.
Само не знам що след 7 години се подаряват, па онея де скърцат и нам си кво дърво са, почват да поскъпват.
Ма явно хората не разбират.
Друго си е ку седмица.
Само не знам що след 7 години се подаряват, па онея де скърцат и нам си кво дърво са, почват да поскъпват.
Ма явно хората не разбират.
- fur1ous
- Мнения: 1691
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил:
- Двигател: CFMA
- Местоположение: София
Re: Избор на надежден джип
Не създават проблеми, за това поскъпват. Иначе комфорт/материали са пълни дървета.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20293
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Избор на надежден джип
ТЛК си има своя пазар. Подходящ е за хора, с активен начин на живот, които мъкнат лодки, джетове, шейни и т.н. Също и за охрана, защото е тежък и масивен.
Много е далеч от лукса, който предлагат SUV моделите на Maybach, Rolls, Bentley, но това не са коли, които се купуват да охраняват и да мъкнат по баири, язовири и плажове.
Обезценката на луксозните модели е ясна - стават стари и вече не са лукс, докато ТЛК като остарее пак върши работата, за която е взета, но това е много далече от лукс.
А относно разхода - харчи колкото му сипеш. Преди 10+ години тръгнахме София - Твърдица. Брат ми караше TLK200 дизел V8. По средата на пътя ми се обади, че няма да може да му стигне горивото до Твърдица ако продължаваме да караме със 140-150. В крайна сметка стигнахме там със среден разход над 20 при магистрално каране, при това втората част със 120. Това не е кола за всеки, предвид парите, които струва да я караш.
И между другото собственикът на тази ТЛК все още си я ползва (сигурно вече 15 години), имаше и GTR, а наскоро си купи и Тесла.
Много е далеч от лукса, който предлагат SUV моделите на Maybach, Rolls, Bentley, но това не са коли, които се купуват да охраняват и да мъкнат по баири, язовири и плажове.
Обезценката на луксозните модели е ясна - стават стари и вече не са лукс, докато ТЛК като остарее пак върши работата, за която е взета, но това е много далече от лукс.
А относно разхода - харчи колкото му сипеш. Преди 10+ години тръгнахме София - Твърдица. Брат ми караше TLK200 дизел V8. По средата на пътя ми се обади, че няма да може да му стигне горивото до Твърдица ако продължаваме да караме със 140-150. В крайна сметка стигнахме там със среден разход над 20 при магистрално каране, при това втората част със 120. Това не е кола за всеки, предвид парите, които струва да я караш.
И между другото собственикът на тази ТЛК все още си я ползва (сигурно вече 15 години), имаше и GTR, а наскоро си купи и Тесла.
-
- VW експерт
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Избор на надежден джип
Като парите не са ти фактор, и искаш да ти е сигурно и комфортно по всякакви теренни и метеорологични условия, какво да вземеш? Дъстър ли?! Или хайде, да не е Дъстър, а някакъв друг паркетен джип?! Всичко във високия клас отива към по-солидни и надеждни системи 4х4. Там няма много избор, ако искаш да задвижваш постоянно четирите колела, без да ти е нужна електроника и управление. Отиваш на раздатка с механичен диференциал, вече той дали ще е торсен, дали ще има някаква блокировка всичко е само в плюс. Така става возило с три диференциала, съответно за да не разчитаме на някакви електроники против боксуване и системи за самоблокиране, най-добре е да си имаме и 100% твърди, механични блокажи на всички диференциали.
Ясно е, че блокажите не са панацея и проходимостта зависи от много други неща. Но със сигурност когато ги няма, в много ситуации могат да липсват, и хептен да станеш за смях с едно или две колела във въздуха или на хлъзгаво, а другите с добро сцепление. Да, тежката луксозна джипка с три блокажа, може да не мине където ще мине Дъстър, но го има и обратното. И точно заради блокажите - достатъчно е едно колело да има добро сцепление, и то движи колата вместо другите. По определен терен джипката с блокажите ще качва като асансьор, лекичко на бавни... докато паркетниците...ще видят доста зор, ако въобще успеят.
Отделно вече лукс, возия, здравина, надеждност, мощност... Сигурност - преди доста години в офроад-форума имаше със снимки, какво се случва когато една TLC 105 беше участвала в катастрофа, в която беше замесен мисля и автобус... Ми, здраво желязо са тия джипки.
И да, лукса има много измерения, и всеки си преценява какъв баланс от качества на каква цена му е необходим. При Тойота имаме надеждност и проходимост, с може би най-добре развитата сервизна система в целия свят. А дали ускорява до 100 за 5 секунди или за 8, не им е тоя зор чак, на тия които я ползват. За всеки влак си има пътници, тоя е за сравнително прагматични много богати хора, както и за работа.
Ясно е, че блокажите не са панацея и проходимостта зависи от много други неща. Но със сигурност когато ги няма, в много ситуации могат да липсват, и хептен да станеш за смях с едно или две колела във въздуха или на хлъзгаво, а другите с добро сцепление. Да, тежката луксозна джипка с три блокажа, може да не мине където ще мине Дъстър, но го има и обратното. И точно заради блокажите - достатъчно е едно колело да има добро сцепление, и то движи колата вместо другите. По определен терен джипката с блокажите ще качва като асансьор, лекичко на бавни... докато паркетниците...ще видят доста зор, ако въобще успеят.
Отделно вече лукс, возия, здравина, надеждност, мощност... Сигурност - преди доста години в офроад-форума имаше със снимки, какво се случва когато една TLC 105 беше участвала в катастрофа, в която беше замесен мисля и автобус... Ми, здраво желязо са тия джипки.
И да, лукса има много измерения, и всеки си преценява какъв баланс от качества на каква цена му е необходим. При Тойота имаме надеждност и проходимост, с може би най-добре развитата сервизна система в целия свят. А дали ускорява до 100 за 5 секунди или за 8, не им е тоя зор чак, на тия които я ползват. За всеки влак си има пътници, тоя е за сравнително прагматични много богати хора, както и за работа.
- Petrolhead
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Избор на надежден джип
благодаря за информацията.
до тук разбрах, че големите тойоти се купуват, защото са големи, тежки и сериозни, а клиентите искат им искат да бъдат асоциирани със същото. големи, тежки и сериозни люде.
нещо като бате бойко. как може един голям началник да го возят в някоя шкода. трябва си най-голем джип, ако няма достатъчно голям в европа, ще се докара от щатите.
моята мотивация за голям и черен джип беше подобна, затова го кара жена ми, а аз го ползвам само за да си примъквам багажи. единствената разлика, че моето си е селскостопанаска техника, не струва колкото апартамент и стига до морето с един резервоар. предполагам, че ако парите не са фактор, можеше да ползвам и тойота за тези цели
до тук разбрах, че големите тойоти се купуват, защото са големи, тежки и сериозни, а клиентите искат им искат да бъдат асоциирани със същото. големи, тежки и сериозни люде.
нещо като бате бойко. как може един голям началник да го возят в някоя шкода. трябва си най-голем джип, ако няма достатъчно голям в европа, ще се докара от щатите.
моята мотивация за голям и черен джип беше подобна, затова го кара жена ми, а аз го ползвам само за да си примъквам багажи. единствената разлика, че моето си е селскостопанаска техника, не струва колкото апартамент и стига до морето с един резервоар. предполагам, че ако парите не са фактор, можеше да ползвам и тойота за тези цели
- fur1ous
- Мнения: 1691
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил:
- Двигател: CFMA
- Местоположение: София
Re: Избор на надежден джип
cecoa1 написа:Като парите не са ти фактор, и искаш да ти е сигурно и комфортно по всякакви теренни и метеорологични условия, какво да вземеш?
Честно ли?..
Няколко автомобила..
Няма един който да отговаря на горните условия

-
- VW експерт
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Избор на надежден джип
fur1ous написа:cecoa1 написа:Като парите не са ти фактор, и искаш да ти е сигурно и комфортно по всякакви теренни и метеорологични условия, какво да вземеш?
Честно ли?..
Няколко автомобила..
Няма един който да отговаря на горните условия
Абе така е, ама от една страна виж последното изречение на моят пост.
От друга, не можеш да караш повече от една кола едновременно... Верно, като парите чак хич не са фактор, ще ти ги докарват слугите точните коли в точния момент, дори където трябва и херикоптер, самолет ще имаш... Ама не говорим за чак такова безпределно разточителство.
- group®
- Темерут
- Мнения: 10087
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Избор на надежден джип
Нещо пак чужди сметки взеха да се правят 
А който желае и търси, може да намери доста сериозни компании, които още в завода да му насадят, каквото счита за лукс.
И го правят. Който иска да порови.
Бентли, Ройс, мойс ... няма нещо, което да не може.
Не знам изобщо, защо се намеси тоя джуган в темата?!
Достатъчно ясно и с картинка паказах, че Тойота предлагат неща и избор, който никой друг не предлага.
Доста от тях и в Европа, не всичко, за съжаление.

А който желае и търси, може да намери доста сериозни компании, които още в завода да му насадят, каквото счита за лукс.
И го правят. Който иска да порови.
Бентли, Ройс, мойс ... няма нещо, което да не може.
Не знам изобщо, защо се намеси тоя джуган в темата?!
Достатъчно ясно и с картинка паказах, че Тойота предлагат неща и избор, който никой друг не предлага.
Доста от тях и в Европа, не всичко, за съжаление.
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Избор на надежден джип
Е, хубаво де, предлагат. Ама това значи ли, че всички трябва да ги харесват?
Аз лично не се сещам за Тойота, по която да ми текат лигите 


-
- VW експерт
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Избор на надежден джип
stefan4o написа:Е, хубаво де, предлагат. Ама това значи ли, че всички трябва да ги харесват?Аз лично не се сещам за Тойота, по която да ми текат лигите
Абе... на мене гроздето ми е кисело, и затова не ми текат лигите...
- group®
- Темерут
- Мнения: 10087
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Избор на надежден джип
Не Стефчо, много далеч съм от идеята, че всеки трябва да ги харесва.
Просто една от основните идеи в началото на този форум беше да не се толерира омразната реч към други марки.
А реално в последните години спомене ли се Дъстър, Тойота и Тесла става страшно.
Не понасям някой да обижда чужди коли, защото не е неговото. Ок, не е твоето, ама за друг е различно.
Важното е да се гледа максимално обективно и да се отчитат чуждите достойнства. Другото е гол и тъп хейт.
А най-интересното е, че на най-върлите противници срещу тези коли, нога да ти извадя мнения, в които казват, че няма друг показател освен числата на продажби. Смешно, а?!
Просто една от основните идеи в началото на този форум беше да не се толерира омразната реч към други марки.
А реално в последните години спомене ли се Дъстър, Тойота и Тесла става страшно.
Не понасям някой да обижда чужди коли, защото не е неговото. Ок, не е твоето, ама за друг е различно.
Важното е да се гледа максимално обективно и да се отчитат чуждите достойнства. Другото е гол и тъп хейт.
А най-интересното е, че на най-върлите противници срещу тези коли, нога да ти извадя мнения, в които казват, че няма друг показател освен числата на продажби. Смешно, а?!

Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта