пробег на ангренажен ремък?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Сря 14 мар 2007 17:14


Добре де, прецени - кое е по-добре ?
Ремък за 30-40 лв. на 30 000 км (образно казано), или ремонт на двигателя ? Хайде, за бензиновите двигатели на VW над 1500 куб.см. съм чел че не се получават срещи между клапаните и буталата, ама струва ли си да се експериментира ?
Лично аз бих сменил ремъка по-рано. Марката не е толкова лоша; срещат кофти и Gates (ако някой реши да ги хвали напр.).
А има и много истина в думите на radotom.




Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Сря 14 мар 2007 17:17


И моя ремък мина вече 40х и мисля между 45-50х да го сменям, иначе външно му няма нищо ама да съм спокоен по ранко. :wink:


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6383
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Сря 14 мар 2007 19:40


tyo написа:На 30 000км сменям. Да ми е мирна главата!
Масло на 4 000км :wink:


Ба ти къртиш бре човек,ти ако караш много нема мое изкараш само за консумативите :shock

Ремъка се сменя на 60 000км. или 3години,което настъпи първотова го дават за страни с тежки пътни условия :wink:


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Сря 14 мар 2007 20:05


A за шофьори с тежки подметкови условия? :roll: :twisted: :lol


batsande
Мнения: 92
Регистриран на: Нед 28 май 2006 16:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batsande » Сря 14 мар 2007 20:36


Хвани си го смени за да ти е мирна главата все пак не е много скъп
около 14-15лева и номера на фленор е 41121х18 и ролка читава е около 25лв


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Сря 14 мар 2007 20:43


50-60000 км
Flennor са читави - швабски са


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Мнениеот Koksan » Сря 14 мар 2007 21:55


Блазе ви бе хора! :) Моят Gates е 51лв а едната ролка е 87 лв другата май е към 30 незнам точно! Но аз съветвам ... ремък на 50 000км масалце на 10 000-11 000 ... примерно на Пассата ми с Flenor изкарах 58 000км и беше като нов когато го сваляхме но прецених че за 4-5 години не си заслужава да рискувам! А масло ..... задължително ПОНЕ полусинтетика! :)


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 14 мар 2007 22:33


The_Machine написа:A за шофьори с тежки подметкови условия? :roll: :twisted: :lol
К'ът тия, дето прескачат патрулките ли? mhihi mhihi
Те са по специален случай! При тях на всеки втори уйкенд се разрешава смяна на мотора. Ако не издържи- 10 места на старта :lol:

А относно смените: То хубаво 15-20- 25 лева, ама полвината ден, дет си оди за смяна... И то ако ти си го сменяш.
Никой не калкулира тук цена на майстор, пък май аз съм един от не-многото диваци тук, дето се учат така безотговорно на колите си :lol:


Потребителски аватар
shenko
Мнения: 1115
Регистриран на: Сря 04 май 2005 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот shenko » Сря 14 мар 2007 22:44


tyo написа:На 30 000км сменям. Да ми е мирна главата!
Масло на 4 000км :wink:


колега ти направо изкърти мивките, айде за ремъка съм съгласен, ама за маслото на 4к :shock на мен смяната на маслото ми е на 15 000 км, като се има в предвид, че се сменя в сервиз на VW и имам 2 години пълна гаранция без ограничение на пробега, първата смяна на ангренажен ремък ролки ще бъде на 180 000 км, след това не знам на колко, а на стария пасатор се е сменяло на 60к, аз го смених на 77к защото послушах гаражен майстор че се сменя на 100к, бил сам на косъм от много голяма беля :?

та колега joro_kem ако искаш да ти е мирна главата сменай го, ама задължително и ролките, аз съм късал ремък на едно Рено 5, но причината не беше в ремъка а в блокирала ролка :?

Последна промяна от shenko на Сря 14 мар 2007 23:56, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Сря 14 мар 2007 23:36


radotom написа:
The_Machine написа:A за шофьори с тежки подметкови условия? :roll: :twisted: :lol
К'ът тия, дето прескачат патрулките ли? mhihi mhihi
Те са по специален случай! При тях на всеки втори уйкенд се разрешава смяна на мотора. Ако не издържи- 10 места на старта :lol:

А относно смените: То хубаво 15-20- 25 лева, ама полвината ден, дет си оди за смяна... И то ако ти си го сменяш.
Никой не калкулира тук цена на майстор, пък май аз съм един от не-многото диваци тук, дето се учат така безотговорно на колите си :lol:


Споко , не си единствен - и мойта досега в сервиз не стъпвала (е , освен в този , който работя... :lol: ) само мисля да ходя на реглаж на предницата - те с това не ми се занимава , не че не мога да хвана канапа... :lol:

Аз как си го газя кокала почти постоянно в лютеницата , пък ремъка и стария собственик ме посъветва да го сменя... :shock
Има ли опасност при скъсан ремък да правя клапанна салата с пресни доматки? :D


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Сря 14 мар 2007 23:42


The_Machine написа:...Има ли опасност при скъсан ремък да правя клапанна салата с пресни доматки? :D

Мисля, че не, ама това не означава да караш сега докато може пък ако стане беля, да кажеш че аз съм виновен. Явно ръцете ти са си на мястото - вземи го смени тоя ремък, не е голяма философия (особено на фона на това, което пишеш че си правил).
Успех !


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Сря 14 мар 2007 23:56


Бе то проблема е финансов... :) :?
Та като споменах финанси някой може ли да ми каже ~ цена на един ангренажен ремък - в сервиза изнамерих една ролка , даже е същата като моята :)


Потребителски аватар
joro_kem
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3975
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
Двигател: AXR DFFA
Местоположение: Пловдив

Мнениеот joro_kem » Чет 15 мар 2007 9:03


ясноооо, и аз така си мислех - ша са сменя. не съм и помислял да сменям само ремък без ролка. спрял съм се на lemfoerder. ще докладвам след смяната.


Потребителски аватар
buFka
Мнения: 3315
Регистриран на: Сря 09 ное 2005 8:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на Герена
Контакти:

Мнениеот buFka » Чет 15 мар 2007 10:13


tyo написа:На 30 000км сменям. Да ми е мирна главата!
Масло на 4 000км :wink:


абе tyo, ти секи месец масло ли сменяш? баси...4000 км са нищо бе!


Потребителски аватар
dmitko
Мнения: 465
Регистриран на: Вто 21 дек 2004 14:51
Автомобил: Tiguan II 4Motion
Двигател: CZEA 2016
Местоположение: София

Мнениеот dmitko » Чет 15 мар 2007 13:07


:офф Това с километрите пробег си е относителна работа и произлиза от грешната концепция на автомобилостроенето като цяло.
Пробега влияе на износването на гумите и някой части по окачването - и само това.
Всичко друго се влияе пряко от ВРЕМЕТО на работа на двигателя /кога ли ще сложат по един "hourmeter" на двигателя?/.
Масло се сменя на 15к. км, а ако карате градско може на 8-10к. км, защо е тази разлика, ами много ясно ако в задръстванията минавате 1км за един час двигателя се чувства и всички негове консумативи се изхабяват по същия начин както и ако минете 100 км за един час - ето ви разликата в пробега от къде идва. Общото в двата случая е единия час работа а не километрите, т.е. един час се е въртял ремъка, алтернатора е работил, маслото се е плацикало и т.н.
И за съжаление докато не измислят един часовник отчиташ работата на двигателя /примерно и при какви обороти/ ще си сменяме ремъци някъде между 30к и 60к. и масло някъде между 4к :lol: и 15к км.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта