Добре де, прецени - кое е по-добре ?
Ремък за 30-40 лв. на 30 000 км (образно казано), или ремонт на двигателя ? Хайде, за бензиновите двигатели на VW над 1500 куб.см. съм чел че не се получават срещи между клапаните и буталата, ама струва ли си да се експериментира ?
Лично аз бих сменил ремъка по-рано. Марката не е толкова лоша; срещат кофти и Gates (ако някой реши да ги хвали напр.).
А има и много истина в думите на radotom.



пробег на ангренажен ремък?
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Блазе ви бе хора!
Моят Gates е 51лв а едната ролка е 87 лв другата май е към 30 незнам точно! Но аз съветвам ... ремък на 50 000км масалце на 10 000-11 000 ... примерно на Пассата ми с Flenor изкарах 58 000км и беше като нов когато го сваляхме но прецених че за 4-5 години не си заслужава да рискувам! А масло ..... задължително ПОНЕ полусинтетика! 


- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
К'ът тия, дето прескачат патрулките ли?The_Machine написа:A за шофьори с тежки подметкови условия?![]()
![]()


Те са по специален случай! При тях на всеки втори уйкенд се разрешава смяна на мотора. Ако не издържи- 10 места на старта

А относно смените: То хубаво 15-20- 25 лева, ама полвината ден, дет си оди за смяна... И то ако ти си го сменяш.
Никой не калкулира тук цена на майстор, пък май аз съм един от не-многото диваци тук, дето се учат така безотговорно на колите си

- shenko
- Мнения: 1115
- Регистриран на: Сря 04 май 2005 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
tyo написа:На 30 000км сменям. Да ми е мирна главата!
Масло на 4 000км
колега ти направо изкърти мивките, айде за ремъка съм съгласен, ама за маслото на 4к


та колега joro_kem ако искаш да ти е мирна главата сменай го, ама задължително и ролките, аз съм късал ремък на едно Рено 5, но причината не беше в ремъка а в блокирала ролка

Последна промяна от shenko на Сря 14 мар 2007 23:56, променено общо 2 пъти.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
radotom написа:К'ът тия, дето прескачат патрулките ли?The_Machine написа:A за шофьори с тежки подметкови условия?![]()
![]()
![]()
![]()
Те са по специален случай! При тях на всеки втори уйкенд се разрешава смяна на мотора. Ако не издържи- 10 места на старта![]()
А относно смените: То хубаво 15-20- 25 лева, ама полвината ден, дет си оди за смяна... И то ако ти си го сменяш.
Никой не калкулира тук цена на майстор, пък май аз съм един от не-многото диваци тук, дето се учат така безотговорно на колите си
Споко , не си единствен - и мойта досега в сервиз не стъпвала (е , освен в този , който работя...


Аз как си го газя кокала почти постоянно в лютеницата , пък ремъка и стария собственик ме посъветва да го сменя...

Има ли опасност при скъсан ремък да правя клапанна салата с пресни доматки?

- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
The_Machine написа:...Има ли опасност при скъсан ремък да правя клапанна салата с пресни доматки?
Мисля, че не, ама това не означава да караш сега докато може пък ако стане беля, да кажеш че аз съм виновен. Явно ръцете ти са си на мястото - вземи го смени тоя ремък, не е голяма философия (особено на фона на това, което пишеш че си правил).
Успех !
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- dmitko
- Мнения: 465
- Регистриран на: Вто 21 дек 2004 14:51
- Автомобил: Tiguan II 4Motion
- Двигател: CZEA 2016
- Местоположение: София

Пробега влияе на износването на гумите и някой части по окачването - и само това.
Всичко друго се влияе пряко от ВРЕМЕТО на работа на двигателя /кога ли ще сложат по един "hourmeter" на двигателя?/.
Масло се сменя на 15к. км, а ако карате градско може на 8-10к. км, защо е тази разлика, ами много ясно ако в задръстванията минавате 1км за един час двигателя се чувства и всички негове консумативи се изхабяват по същия начин както и ако минете 100 км за един час - ето ви разликата в пробега от къде идва. Общото в двата случая е единия час работа а не километрите, т.е. един час се е въртял ремъка, алтернатора е работил, маслото се е плацикало и т.н.
И за съжаление докато не измислят един часовник отчиташ работата на двигателя /примерно и при какви обороти/ ще си сменяме ремъци някъде между 30к и 60к. и масло някъде между 4к

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта