Проблем с 1.9 TDI ASZ

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
azisblade
Мнения: 24
Регистриран на: Пон 25 ное 2024 22:08
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с 1.9 TDI ASZ

Мнениеот azisblade » Съб 30 ное 2024 22:18


kukata_pasat написа:Намери две полуоски втора употреба с каретата и слагай, колкото до вървенето е въпрос на гледна точка за нея трябва диагностика в движение от някой който разбира в София има много колеги които са уникални майстори и могат да помогнат.

Може ли да препоръчате някой които би свършил работа?
Като цяло опит с ВАГ автомобилите нямам.Колата я взех за второстепенни нужди, но е добре дс бъде изрядна и готова.

П.С. Ъпдейт от тази сутрин, но да не пиша нов пост го пиша тук.
Купих манометър тази сутрин все пак да видя колко надува на механичен уред, а не на диагностика.Теста направих на3та предавка от 1500 оборота на пълна газ.Колата надува до 1.6 1.7 и в момента в който прекъсне налягането пада до 0.
Сменил съм превантивно и датчик на коляновия вал.




Потребителски аватар
dispatch
Мнения: 615
Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
Двигател: CBBB DSG6 02Е
Местоположение: Павликени

Re: Проблем с 1.9 TDI ASZ

Мнениеот dispatch » Нед 01 дек 2024 23:01


Това което описваш е влизане в авариен режим. 1,6 1,7 е много; пренадува.
При набиране трябва да направи пик до макс 2,0 и после да задържи на 1,2 - 1,25


azisblade
Мнения: 24
Регистриран на: Пон 25 ное 2024 22:08
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с 1.9 TDI ASZ

Мнениеот azisblade » Пон 02 дек 2024 6:16


dispatch написа:Това което описваш е влизане в авариен режим. 1,6 1,7 е много; пренадува.
При набиране трябва да направи пик до макс 2,0 и после да задържи на 1,2 - 1,25


При авариен режим не изключва ли турбината до рестарт колега?


Потребителски аватар
dispatch
Мнения: 615
Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
Двигател: CBBB DSG6 02Е
Местоположение: Павликени

Re: Проблем с 1.9 TDI ASZ

Мнениеот dispatch » Пон 02 дек 2024 22:48


Влизането в авариен режим става с ограничаване на горивото.
За пренадуването и аварийния режим, зацапани и блокирали геометрии, загуба на вакуум и т.н. има много изписано във форума. Поразрови се и лесно ще достигнеш до правилната информация.


azisblade
Мнения: 24
Регистриран на: Пон 25 ное 2024 22:08
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с 1.9 TDI ASZ

Мнениеот azisblade » Чет 05 дек 2024 9:43


Колеги в маркучите на вакумите около двата клапана има по малко масълце.Нормално ли е това и данеби да се дължи проблема на вакуум помпа?


azisblade
Мнения: 24
Регистриран на: Пон 25 ное 2024 22:08
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с 1.9 TDI ASZ

Мнениеот azisblade » Чет 12 дек 2024 8:55


Колеги все още не мога да стигна до проблема на колата.Забелязах, че държи около 950оборота на празен ход и топла и студена.Разхода според мен ми се вижда леко завишен между 9.5/100 и 10.5/100 градско в София.На място показва студена 0.6 0.7л на час, а когато загрее отива на 1л час.Проверихме и дали е зацепена правилно, но тя проблема го правеше и преди смяната на ангренажа.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8979
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Проблем с 1.9 TDI ASZ

Мнениеот samo_pechka » Чет 12 дек 2024 13:04


На мнение съм, че някой е барал, дето не му е работата ( тунинг? )
Присецването може да са няколко причините, вкл. съединител- при определен диапазон обороти .
При пренадуване , при тунинг ( кофти направен) , често съчетан с неправилен МАП сензор, с ограничен диапазон отчитане . При горене на масло, когато кулера събира масло и то под напън тръгва към смук.колектор и се запалва , в него момент пак присича.
Проблем с клапа меко гасене - пак.
Да няма някъде повер бокс шитня, вързана към темп.датчик?
Тия обороти на празен ход... да са вдигнати заради съединителя? Но пък разход на място - висок, нещо да лъже компа , че е студен мотора?


azisblade
Мнения: 24
Регистриран на: Пон 25 ное 2024 22:08
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с 1.9 TDI ASZ

Мнениеот azisblade » Чет 12 дек 2024 14:29


samo_pechka написа:На мнение съм, че някой е барал, дето не му е работата ( тунинг? )
Присецването може да са няколко причините, вкл. съединител- при определен диапазон обороти .
При пренадуване , при тунинг ( кофти направен) , често съчетан с неправилен МАП сензор, с ограничен диапазон отчитане . При горене на масло, когато кулера събира масло и то под напън тръгва към смук.колектор и се запалва , в него момент пак присича.
Проблем с клапа меко гасене - пак.
Да няма някъде повер бокс шитня, вързана към темп.датчик?
Тия обороти на празен ход... да са вдигнати заради съединителя? Но пък разход на място - висок, нещо да лъже компа , че е студен мотора?


Някой температурен датчик? Колкото до тунинга, съмнява ме да има опити.Колата е нов внос.Клапата за меко гасене работи поне доколкото мога да установя аз.


kukata_pasat
Мнения: 954
Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
Автомобил: АУДИ А4 Б6
Двигател: AVF
Местоположение: Плевен

Re: Проблем с 1.9 TDI ASZ

Мнениеот kukata_pasat » Чет 12 дек 2024 20:39


Понякога вдигането на оборотите се случва от проблемен ЕГР твоя кака е затапен ли е работи ли.


azisblade
Мнения: 24
Регистриран на: Пон 25 ное 2024 22:08
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с 1.9 TDI ASZ

Мнениеот azisblade » Чет 12 дек 2024 21:00


kukata_pasat написа:Понякога вдигането на оборотите се случва от проблемен ЕГР твоя кака е затапен ли е работи ли.


Затапен е с ламаринка която изглежда качествена.Не е от тези тип кенче за бира.Обмислям изолирането на н18 клапана напълно.Какво мислите по въпроса?


Потребителски аватар
railfan
Мнения: 1160
Регистриран на: Вто 13 сеп 2016 17:19
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBAB 2009

Re: Проблем с 1.9 TDI ASZ

Мнениеот railfan » Пет 13 дек 2024 9:19


Няма смисъл, механичното затапване върши работата. Дори вакуума няма нужда да му се откача.


azisblade
Мнения: 24
Регистриран на: Пон 25 ное 2024 22:08
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с 1.9 TDI ASZ

Мнениеот azisblade » Нед 15 дек 2024 18:15


Днес си пойграх и оставих само н75 клапана със захранване към турбото, изключен егр и клапа за меко гасене.n75 клапана се счупи при ваденето на един от вакуумите, но взех другия (предполагам не е проблем).Колата живна доста.Много по добре върви, но проблема с присецването/прекъсването го има отново, че даже каточели и на втора се появи при пълна газ.Явно сега нещото което създава проблема се товари още повече и нещата не се получават...


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8979
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Проблем с 1.9 TDI ASZ

Мнениеот samo_pechka » Пон 16 дек 2024 17:25


Бил е счупен отпреди, теглел е вакуума оттам и те така. Клапана не е работел коректно
Присецването е от пренадув. Причини-бол.
Предполагам си ползвал другия ел.клапан за ЕГР-а . Той не, че не става , но реакцията с него е по-мудна спрямо с Н75 по начало. Но за пробата :th_up


azisblade
Мнения: 24
Регистриран на: Пон 25 ное 2024 22:08
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с 1.9 TDI ASZ

Мнениеот azisblade » Пон 16 дек 2024 18:55


samo_pechka написа:Бил е счупен отпреди, теглел е вакуума оттам и те така. Клапана не е работел коректно
Присецването е от пренадув. Причини-бол.
Предполагам си ползвал другия ел.клапан за ЕГР-а . Той не, че не става , но реакцията с него е по-мудна спрямо с Н75 по начало. Но за пробата :th_up


А високия разход може ли да е свързан с пренадуването? Като загрее на място качва разхода до 1 1.1л на час което не смятам, че е ок за този автомобил.Имам близък с пасат 131 при него когато загрее разхода пада, а при мен се вдига :mhihi


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8979
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Проблем с 1.9 TDI ASZ

Мнениеот samo_pechka » Пон 16 дек 2024 20:50


Не, няма такъв вариант, Едното с другото няма връзка. Тук имаш втори проблем , който се е припокрил.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: niki1Y и 55 госта