ГОЛФ 3 1.4mono 94г. двг ABD Проблем
- stefan4o
- Мнения: 19282
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: ГОЛФ 3 1.4mono 94г. двг ABD Проблем
Ако се пита за датчик за антифриза - по спомен на 90гр. трябва да дава около 200 ома съпротивление. Тези монота дали нямаха датчик за входящия въздух в смукателния колектор? Провери и него, ако има такъв.
-
- Мнения: 405
- Регистриран на: Пон 22 ное 2010 11:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: ГОЛФ 3 1.4mono 94г. двг ABD Проблем
Изчетох почти всичко във форума, страшно разнообразие на датчици... Ще пада голямо четене, тъй като за мен VW е нова марка... В горната половина на моното виждам само регулатора на налягането и горивната дюза. Да не би датчикът за вход. в-х да е на друго място? Ако имаш някоя снимка, е добре дошла...
-
- Мнения: 405
- Регистриран на: Пон 22 ное 2010 11:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: ГОЛФ 3 1.4mono 94г. двг ABD Проблем
Благодаря за реакцията и данните, като спре да вали, ще почвам да меря...
Измерих следните стойности, но на студен двигател 6-7°С: темп. датчик (4 клеми) 1-3: 4510 ома, 2-4: 2190 ома; датчик вход. в-х, 1-4: 1770 ома. Утре ще меря на загрял двигател и работна температура. Иначе на таблото стрелката показва около 85-90°С. Като гледам данните, те отговарят пропорционално на тези от таблиците, но утре ще се види. Засега изглежда двата датчика да са наред. Как по дяволите се вади този с 4-те клеми, не се вижда резба по снимките, да не би да е със скоба и просто да се измъква?

-
- Мнения: 405
- Регистриран на: Пон 22 ное 2010 11:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: ГОЛФ 3 1.4mono 94г. двг ABD Проблем
Съпротивленията, които измерих са следните в омове:
70 гр. С 80 гр. С
Темп. датчик с 4 клеми: 1-3 150-160-170 112-114-115 (промяна след изчакване 2-3 минути)
2-4 310-335-350 230-243-245 (промяна след изчакване 2-3 минути)
Dатчик вход. в-х/гор. дюза: 1-4 3150-7300 8600-10000 (промяна след изчакване 2-3 минути)
2-3 1,80 1,92
Май се очертава по-сериозен проблем с вход. в-х (1-4) и малко по-лек с темп. към компа (1-3). Но и дюзата (2-3) май трябва да е 1.2-1.6 ома... Може ли някой да изкаже мнение?
70 гр. С 80 гр. С
Темп. датчик с 4 клеми: 1-3 150-160-170 112-114-115 (промяна след изчакване 2-3 минути)
2-4 310-335-350 230-243-245 (промяна след изчакване 2-3 минути)
Dатчик вход. в-х/гор. дюза: 1-4 3150-7300 8600-10000 (промяна след изчакване 2-3 минути)
2-3 1,80 1,92
Май се очертава по-сериозен проблем с вход. в-х (1-4) и малко по-лек с темп. към компа (1-3). Но и дюзата (2-3) май трябва да е 1.2-1.6 ома... Може ли някой да изкаже мнение?
-
- Мнения: 405
- Регистриран на: Пон 22 ное 2010 11:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: ГОЛФ 3 1.4mono 94г. двг ABD Проблем
Колеги, не мога да открия нищо за тези 2 датчика - едноклемови с жълтия и синия кабел. Прегледах 3 ръководства на 3 езика и няма нищо за тях. Може ли някой да помогне?
- bahyr
- Мнения: 567
- Регистриран на: Пет 11 юли 2008 17:07
- Автомобил: LEON ST
- Двигател: CXSA
- Местоположение: Варна
Re: ГОЛФ 3 1.4mono 94г. двг ABD Проблем
Налягане на маслото.
-
- Мнения: 405
- Регистриран на: Пон 22 ное 2010 11:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: ГОЛФ 3 1.4mono 94г. двг ABD Проблем
А-а, интересно! И двата ли? При VW явно са горе в главата, при Форд, Опел, Тойота обикновена са някъде по блока на средна височина... Благодаря! А този синия ми даде съпротивление 0,04 ома... Това нормално ли е?
- stefan4o
- Мнения: 19282
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: ГОЛФ 3 1.4mono 94г. двг ABD Проблем
Тях не ги гледай изобщо. Не са свързани с проблема. На този блок са там - един за ниското и един за високото налягане на маслото са.
-
- Мнения: 405
- Регистриран на: Пон 22 ное 2010 11:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: ГОЛФ 3 1.4mono 94г. двг ABD Проблем
Да, това е ясно, иначе продължавам да действам. Събрах повечето данни за датчиците и ще повторя замерванията. Основните заподозрени са: датчикът за вход. в-х, темп. датчик (4 клеми) и най-вече ТПС-ът, понеже той е най-прецизен и съответно най-капризен. Изчетох почти всичко, но съм отворен за съвети... 

- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: ГОЛФ 3 1.4mono 94г. двг ABD Проблем
Първо ни сподели имаш ли газ! После направи един тест - запали колата и изключи ТПС-а.
-
- Мнения: 405
- Регистриран на: Пон 22 ное 2010 11:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: ГОЛФ 3 1.4mono 94г. двг ABD Проблем
Няма газ и не е имала. Действам полека-лека. Измерил съм почти всички датчици, но данните са съмнителни при всички. Ще меря пак, че и мултисетът ми е старичък. С ТПС-а пробвах с леко завъртане и реагира, като леко свали празния ход от 3000 на 2000, но проблемът още го има. Ще опитам и с изключване на буксата през уикенда. Завъртях предварението и на делкото и засега оборотите паднаха на 1000, но още не знам дали ще е за постоянно. Дроселът го разглобих и почистих, а в неделя свалих капака му и наблюдавах инжекторът как работи (сравнително добре облива клапата). При него е интересно, че ми дава съпротивление 1,8-1,9 ома (при 70-80 гр.), а по норма би трябвало да е 1,2-1,6 ома (при 15-30 гр.). Ще ми трябват още данни за сравнение. И ако там е проблемът, може би не пуска равномерно бензин и затова играе празният ход (плюс лошите данни за съпротивлението на датчика за вход. в-х и този за темп. на антифриза). Имам неприятното чувство, че май няколко датчика не са в оптимално състояние и всичко ще трябва да се сменя...
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: ГОЛФ 3 1.4mono 94г. двг ABD Проблем
ТПС има само едно единствено положение,а твоя е разбутан. Има теми как се настройва с мултицет за 1.8, пробвай. Както и мери съпротивление като бавно отваряш и затваряш дросела/особено в началния диапазон/ и гледай за прекъсване на данните. Много ми се струва,че има износване на пистите и компа бута дросела, после вижда де отива и го връща и така играят оборотите.
Другото за мерене е на стъпковото работи ли датчика на щока/tp swich май беше/, той реагира на пуснат педал. Въобще не бих се занимал с температурни датчици на този етап.
Другото за мерене е на стъпковото работи ли датчика на щока/tp swich май беше/, той реагира на пуснат педал. Въобще не бих се занимал с температурни датчици на този етап.
-
- Мнения: 405
- Регистриран на: Пон 22 ное 2010 11:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: ГОЛФ 3 1.4mono 94г. двг ABD Проблем
Аз купих един употребяван дросел, който се оказа, че е от моно 1,6. И стъпковото, и ТПС-а са с еднакви артикулни номера с моите. Почистих ги нежно, смазах ги тънко и ще ги пробвам с последователна подмяна. Моят "щок" работи, но не знам доколко е наред. Иначе четох темата за настройка на ТПС-а, но не е за мен, аз разбирам повече от механика и много, много малко от електроника - за нея ще се ходи при друг човек. Но първо ще пробвам по-елементарните неща... 

Последна промяна от nikmar на Пет 24 яну 2025 9:51, променено общо 1 път.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: ГОЛФ 3 1.4mono 94г. двг ABD Проблем
Щом мериш съпротивления гледам,ще ти е детска игра това....
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: DanielIvanov2024, kazakstaneca и 53 госта