Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
- caro
- Мнения: 570
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
- Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
- Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
Беру е добра марка стига да намериш истински .Ако колата беше моя щях да я направя с безконтактно запалване.И допънително това не са правилните кабели трябва да са с Г образни щекери.
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
Послушай колегата над мен, но имай нещо предвид.
Безконтактното запалване е МНОГО по-добро, неслучайно заменя контактното, но... при толкова стари коли се случва сравнително често датчикът на Хол в делкото да се прецака (по-скоро контактните му места) и тогава колата спира да пали, гасне в движение и т.н. интересни събития. Но ако си имаш едно делко на колата и едно в багажника - няма да имаш дертове
Ако все пак решиш да ъпгрейднеш - трябва ти комутатор, делко с хол-сензор, бобината е по-различна, съответно и свещите и инсталацията към всичко това. Предполагам и запалителните кабели са по-различни, но не съм съвсем сигурен.
Безконтактното запалване е МНОГО по-добро, неслучайно заменя контактното, но... при толкова стари коли се случва сравнително често датчикът на Хол в делкото да се прецака (по-скоро контактните му места) и тогава колата спира да пали, гасне в движение и т.н. интересни събития. Но ако си имаш едно делко на колата и едно в багажника - няма да имаш дертове

Ако все пак решиш да ъпгрейднеш - трябва ти комутатор, делко с хол-сензор, бобината е по-различна, съответно и свещите и инсталацията към всичко това. Предполагам и запалителните кабели са по-различни, но не съм съвсем сигурен.
- ktamen
- Мнения: 6362
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
Инсталацията е снопче от няколко кабелчета и лесно се монтира.
Щом колата работи добре, не я човъркай и нищо не сменяй, никво Беру или Веру не ти трябва.
Ослушвай се за безконтактните чаркове от подходящ донор, аз продадох всичко изброено от Стефчо за 40лв преди години, едва ли много са поскъпнали. Ама докато сегашното запалване си работи - нищо не пипай.
Щом колата работи добре, не я човъркай и нищо не сменяй, никво Беру или Веру не ти трябва.
Ослушвай се за безконтактните чаркове от подходящ донор, аз продадох всичко изброено от Стефчо за 40лв преди години, едва ли много са поскъпнали. Ама докато сегашното запалване си работи - нищо не пипай.
- Vasseto
- Мнения: 2703
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
Делкото трябва да е с вакуум и датчик на Хол за този кола. Палеца е по широк на края.
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: Вто 29 дек 2009 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: v kolata
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
Сега колата пали от раз при всякакви температури, но гасне по светофарите. Но по-големия проблем е , че газовата уредба така и не я оправиха....казаха, че делкото е прецакано. Трябва да го сменя.....Оказа се обаче, че това изобщо не е лесна работа...никъде не се продава. Ако някой тук може да намери да купя.... (голф2, 1.3, cat, 1991 г.) . Или да премина на новия начин за запалване....(но едва ли тук ще има майстори за това....те работят на принципа на проба, грешка)
- ktamen
- Мнения: 6362
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
men79 написа:....казаха, че делкото е прецакано.
Някой се е пошегувал с теб. Няма как делкото да е убаво за бензин и да е прецакано за газ.
Може би са имали предвид центровката, на газ е силно препоръчително по голямо предварение, Демек делкото да се охлаби, да се врътне малко и пак да се стегне.
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: Вто 29 дек 2009 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: v kolata
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
Ходих при най-добрия газаджия тук в града. Той го каза....., че има проблеми с токовете (отидох при майстор да се отстрани проблема с АГУ). Освен това през делкото минава малко масло и стига до дистрибурорната капачка. Поръчах нов уплътнител...за сега. Проблема не е голям, но трябва човек и да разбира
- ktamen
- Мнения: 6362
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
Тоя най-голям майстор си е направил майтап или ти не си разбрал какво ти е казал.
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: Вто 29 дек 2009 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: v kolata
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
След смяна на масло, свещи и гарнитурана капака на клапаните възникна поредния проблем. Едва запалва и като, че ли работи само с един цилиндър .....пър пър и гасне. Като се натиска газта е без значение и така докато загрее и после с много газ едва отлепя и тръгва ......на равно се и засилва, а като дойде нанагорнище едвам изкачва. Отворих капака на въздъшния филтър , където е плочката за АГУ имаше малко масло. Освен това след смяната на маслото, трудно се натискаше газта......сега е пак както преди . Иначе колата си работеше перфектно преди смяната на маслото и др. неща....
И при движение двигателя трака като все едно се удря метал в метал
Проблема е и на бензин и на газ
И при движение двигателя трака като все едно се удря метал в метал
Проблема е и на бензин и на газ
- ktamen
- Мнения: 6362
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
Моя голф се държеше така във вашата околия в едно дълбоко дере, едвам издрапах нагоре от няколко опита. След седмица разбрах, че проблемът е от палеца. Но едва ли и при теб е същия проблем.
90%, че проблемът е електрически и 9%, че смуче въздух отнякъде и 1% от нещо друго.
Огледай пак чукчето и наковалнята, палеца, централния графитен електрод от вътрешната страна на капачката на делкото, кондензатора и вентилацията. Вакуумният регулатор дали работи?
Даже да я оправиш, проблемчетата няма да спрат, аз затова ти написах, че тази кола не е за теб.
Кой ти смени чукчето преди, не можеш ли пак да идеш при него?
90%, че проблемът е електрически и 9%, че смуче въздух отнякъде и 1% от нещо друго.
Огледай пак чукчето и наковалнята, палеца, централния графитен електрод от вътрешната страна на капачката на делкото, кондензатора и вентилацията. Вакуумният регулатор дали работи?
Даже да я оправиш, проблемчетата няма да спрат, аз затова ти написах, че тази кола не е за теб.
Кой ти смени чукчето преди, не можеш ли пак да идеш при него?
- caro
- Мнения: 570
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
- Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
- Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
Ако вакуумния регулатор е пробит - смуче допълнително въздух и обеднява сместа . Затапи го и пробвай без него ! Как си със спирачките? Може да дърпа въздух и от маркуча към сервото.
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: Вто 29 дек 2009 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: v kolata
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
Къде се намира точи вакуумен регулатро да го направя това?
Иначе смених и дистрибуторната капачка....палеца, който съм купил не пасна ...ще купя друг и него ще сменя. Двигателя се оказа 1.3 60 к.с. от голф 1 ....
Иначе смених и дистрибуторната капачка....палеца, който съм купил не пасна ...ще купя друг и него ще сменя. Двигателя се оказа 1.3 60 к.с. от голф 1 ....
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
Няма как да е от Голф 1, освен ако не е сменяван. Кой код е двигателят?
Вакуумният регулатор е на самото делко.
Вакуумният регулатор е на самото делко.
- caro
- Мнения: 570
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
- Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
- Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
Това е вакуумния регулатор 

- Прикачени файлове
-
- IMG_20241229_143842.jpg (6.75 KиБ) Видяна 840 пъти
- caro
- Мнения: 570
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
- Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
- Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
За калпавата снимка се сърди на шефовете ,че софтуера на форума е още от дядовото ми време. Вече няма снимки под 4мб ,а те искат 150/150 пиксела - Всички вече обичат снимков материал Щото ги мързи да четат.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 73 госта