zfa159 написа:За този проблем, аз още от начало бих тръгнал по друг начин. Сваля се жабката (лесно е) и се вижда какво става с клапите и с мотора / моторите зад нея и как реагират при съответните команди / тестове. Възможно е някое от моторчетата да е свалено и да си се върти, без да управлява съответната клапа, при което няма да има грешка, но няма да се мести и клапата. Виждал съм всякакви крайно нелогични изпълнения през годините... Вече ако там механично всичко е наред, но някоя от клапите не се движи правилно, трябва да се види дали е сложено праивлното за там моторче и ако да или пък клапата не се движи въобще, тогава вече тръгваме в посока на контролер и т.н. , тъй като няма как контролера да си е за колата, моторчето да има проблем и едновременно с това да няма грешка и да си минава и адаптациите коректно (това между другото го има като вариант, но при Голф 7 и Пасат Бе 8, където моторчетата са различни и се чупят по съвсем друг начин).
Стигне ли се вече до такъв вариант, следва да се види по номера на рамата какъв трябва да е контролера (ако искате, пратете я, мога да проверя), да се потърси информация за номера, които заменят този номер (т.е. биха станали на колата) , както и да се види с какъв контролер е колата в момента (може през диагностиката, може и по номер на самия него, след като се демонтира) и да се вадят изводи какво да се прави в тази посока. Съответно, когато колата е с правилния контролер или всичко ще си работи или вече ще започне да дава грешка за някое моторче, което не работи и проблемът да се отстрани.
На вайбър или тук да ви напиша номера на рамата ?