Мнение за TBI Bank и може ли да послужи пред НОИ за изплащане на пенсия?
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- 777
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2789
- Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Мнение за TBI Bank и може ли да послужи пред НОИ за изплащане на пенсия?
Политиката е оправдание. Таксата за "поддържане" на сметка няма отношение с наеми и осигуровки. Просто някой смята с калкулатора колко сметки имат, по колко пари колко печалба ще падне. Да има за премии на директорите, не за друго.
- MamaMy
- Мнения: 1038
- Регистриран на: Вто 27 юни 2006 22:33
- Автомобил: Galaxy
- Двигател: AUY 2003г
- Местоположение: Едно малко село край Плевен
Re: Мнение за TBI Bank и може ли да послужи пред НОИ за изплащане на пенсия?
Важното е, че се разбра, че има банка и за обикновения човек. Браво на TBI и да знаят, че най-трудно се печелят не парите, а доверието на хората. Същевременно то се губи най-лесно. Явно ще им ставам клиент.
- MamaMy
- Мнения: 1038
- Регистриран на: Вто 27 юни 2006 22:33
- Автомобил: Galaxy
- Двигател: AUY 2003г
- Местоположение: Едно малко село край Плевен
Re: Мнение за TBI Bank и може ли да послужи пред НОИ за изплащане на пенсия?
Да използвам момента да попитам какво ви е мнението за Токуда?
- dontaskdontsay
- Мнения: 1464
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Re: Мнение за TBI Bank и може ли да послужи пред НОИ за изплащане на пенсия?
Така и така сте повдигнали темата, ще изкажа мнение понеже вече година и половина съм клиент на ТБИ.
Като цяло съм много доволен. Каквито и проблеми да съм имал, в 99% от случаите са ги отстранявали. Онлайн поддръжката лично за мен е голям плюс.
Имал съм само две отказани транзакции и двете в Лукойл. За мой късмет имах кеш. При първия път когато ми беше отказана транзакцията ги попитах каква е причината и ми казаха че са правили профилактика. За втория случай не ги питах.
Та смело бих препоръчал ТБИ и на останалите.
Сега да изкажа възмощение към една друга банка която може би е най зле от всички останали.
Става въпрос за Общинска банка. От скоро съм техен клиент (няма и 2 месеца) и не съм видял нищо хубаво от нея.
Това че имат такси за всичко няма да го коментирам.
Да започнем с смс известяванията . Имате право само на 5 смс за месец (без значение входяща или изходяща теанзакция).
Това ще рече примерно ако днес получиш заплата, минеш до Кауфланд, Лидъл, заредиш гориво и после Еконт ето вече си си изразходвал смс-те и до края на месеца няма да получаваш смс-и. Има опция да си закупиш отделно смс-и като абонаментен план.
Приложението им е пълна скръб. Опитвам се да създам шаблон на сметка по която често ще прехвърлям средства за да ми е по удобно вместо всеки път да въвеждам данни на ново. Е да но приложението се срива всеки път когато се опитам да създам шаблона.
При забравена парола цирка е голям. Иска ти клиентски номер. Звъниш в централата и ги питаш как да си разбереш клиентския номер. Не могат да ти дадат тази информация. Казваш им че на вносната бележка има някакъв клиентски референтен номер и ги питаш дали случайно не е това. Те ти отговарят че нямат идея и да опитам с него
Е не се получи и ми казаха да посетя банката за нова парола. Да ама ако в твоя град нямаш такава банка, а е петък следобяд ще чакаш до понеделник
Отивам в понеделник и ги питам къде е този клиентски номер а те ти отговарят че опцията за забравена парола все още не е завършена и не работи
Това е само началото а ще трябва да ги изтърпя 2г.
Като цяло съм много доволен. Каквито и проблеми да съм имал, в 99% от случаите са ги отстранявали. Онлайн поддръжката лично за мен е голям плюс.
Имал съм само две отказани транзакции и двете в Лукойл. За мой късмет имах кеш. При първия път когато ми беше отказана транзакцията ги попитах каква е причината и ми казаха че са правили профилактика. За втория случай не ги питах.
Та смело бих препоръчал ТБИ и на останалите.
Сега да изкажа възмощение към една друга банка която може би е най зле от всички останали.
Става въпрос за Общинска банка. От скоро съм техен клиент (няма и 2 месеца) и не съм видял нищо хубаво от нея.
Това че имат такси за всичко няма да го коментирам.
Да започнем с смс известяванията . Имате право само на 5 смс за месец (без значение входяща или изходяща теанзакция).
Това ще рече примерно ако днес получиш заплата, минеш до Кауфланд, Лидъл, заредиш гориво и после Еконт ето вече си си изразходвал смс-те и до края на месеца няма да получаваш смс-и. Има опция да си закупиш отделно смс-и като абонаментен план.
Приложението им е пълна скръб. Опитвам се да създам шаблон на сметка по която често ще прехвърлям средства за да ми е по удобно вместо всеки път да въвеждам данни на ново. Е да но приложението се срива всеки път когато се опитам да създам шаблона.
При забравена парола цирка е голям. Иска ти клиентски номер. Звъниш в централата и ги питаш как да си разбереш клиентския номер. Не могат да ти дадат тази информация. Казваш им че на вносната бележка има някакъв клиентски референтен номер и ги питаш дали случайно не е това. Те ти отговарят че нямат идея и да опитам с него

Е не се получи и ми казаха да посетя банката за нова парола. Да ама ако в твоя град нямаш такава банка, а е петък следобяд ще чакаш до понеделник

Отивам в понеделник и ги питам къде е този клиентски номер а те ти отговарят че опцията за забравена парола все още не е завършена и не работи

Това е само началото а ще трябва да ги изтърпя 2г.
Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта