Здравейте,
Купих автомобила преди 3 месеца.
Направи ми впечатление, че отделя високо съединителя и знаех, че ще има смяна някъде в бъдещето.
Вчера се опитах да кача автомобила на един сравнително нисък бордюр. Съединителя превъртя и започна да мирише на изпекано феродо.
Въпросите са ми следните:
1. Мога ли да я карам така и колко време като ест. я пазя(без бордюри и резки стартове и тн.)?
2. Какво трябва да сменям като се наложи? Казаха ми двумасовия маховик, феродов диск, огледален диск с притискател, аксиален лагер....някакви помпи?
Благодаря на отзовалите се.
Passat B5.5 1.8T AWT 150 износен съединител
Re: Passat B5.5 1.8T AWT 150 износен съединител
Освен тези които си изброил - SACHS 1863869001, Victor Reinz 819001000 (най-добре е оригинал), https://www.avtochastionline24.bg/corteco/2092029 , 2бр. CORTECO 12017270B, VAG 012301457c или аналози.
Най-важното е качествена диагностика на маховика. Да се сменя само при необходимост. Новите рециклажи няма да са по добри.
Навсякъде ще те посъветват да сложиш съединител от 1.9ТДИ AWX. Аз също. Примерно SACHS 3000844701. Притискателят е по здрав.
Най-важното е качествена диагностика на маховика. Да се сменя само при необходимост. Новите рециклажи няма да са по добри.
Навсякъде ще те посъветват да сложиш съединител от 1.9ТДИ AWX. Аз също. Примерно SACHS 3000844701. Притискателят е по здрав.
- Drakezoid
- Мнения: 243
- Регистриран на: Съб 22 юни 2019 18:55
- Автомобил: Passat B5_5
- Двигател: 1_8Т AWT 2002
Re: Passat B5.5 1.8T AWT 150 износен съединител
Мерси за информацията колега и особено за съвета.
Имаш ли идея има ли разлика в усещането при натискане на съединителя с фабричния за автомобила и този за 1.9 TDI AWX?
Търся по-леко усещане за съединителя и да има по-фин контрол при отпускането му.
Имаш ли идея има ли разлика в усещането при натискане на съединителя с фабричния за автомобила и този за 1.9 TDI AWX?
Търся по-леко усещане за съединителя и да има по-фин контрол при отпускането му.
Re: Passat B5.5 1.8T AWT 150 износен съединител
Разлика в усилието може би е някаква минимална при нови притискатели.
Съединителят на 1.8Т заводски е отвратителен като усещане. Малък размер 228мм. и без автоматично регулиране.
Най-вероятно маховика ще здрав и ако не си я засилил, слагай комплект по каталог. Като Luk и SACHS се комбинират по двойки - маховик и притискател.
Съединителят на 1.8Т заводски е отвратителен като усещане. Малък размер 228мм. и без автоматично регулиране.
Най-вероятно маховика ще здрав и ако не си я засилил, слагай комплект по каталог. Като Luk и SACHS се комбинират по двойки - маховик и притискател.
- Drakezoid
- Мнения: 243
- Регистриран на: Съб 22 юни 2019 18:55
- Автомобил: Passat B5_5
- Двигател: 1_8Т AWT 2002
Re: Passat B5.5 1.8T AWT 150 износен съединител
Колега, а тези семеринги цитирани от теб горе къде се ползват?
Визирам следните.
CORTECO 01036301B
CORTECO 12017270B
CORTECO 012301457C
Мерси
Визирам следните.
CORTECO 01036301B
CORTECO 12017270B
CORTECO 012301457C
Мерси
- Drakezoid
- Мнения: 243
- Регистриран на: Съб 22 юни 2019 18:55
- Автомобил: Passat B5_5
- Двигател: 1_8Т AWT 2002
Re: Passat B5.5 1.8T AWT 150 износен съединител
Колеги ето списъка с частите за моя ремонт и цените. Надяваме се да бъде полезна информацията и за други колеги, каращи това старо вече и удобно пасатче. Цените са с леки закръгляния по 1,2 лв. за лесно смятане. Изпуснал съм и гореспоменатите малки семеринги, че са евтини.
MASLENA POMPA, VERIGA, OBTEGACH HEPU 21-0624 300 lv.
PREDNI AMORTISIORI BILSTEIN B4 OE Replacement 19-119939 230 lv.
PRASHNICI PREDNI SACHS 900075 50 lv.
TAMPONI MAKPHERSON FRONT SKF VKDA 35118 120 lv.
TAMPONI MAKPHERSON FRONT CORTECO 80001593 60 lv.
TAMPONI PRUJINNO LEGLO FRONT METZGER 6490320 80 lv.
ZADNI AMORTISIORI BILSTEIN B4 OE Replacement 19-029443 150 lv.
PRASHNICI ZADNI SACHS 900082 50 lv.
TAMPONI ZADEN MOST LEMFÖRDER "25947/8 01" 260 lv.
TAMPONI MAKPHERSON REAR BILSTEIN 12-272334 80 lv.
CHINIA PRUJINNO LEGLO REAR MAXGEAR 72-3007 80 lv.
KOMPLEKT OKACHVANE MAYLE HD 700 lv.
KOMPLEKT SAEDINITEL SACHS ZMS Modul 2290 601 015 800 lv.
NAPRAVLIAVASH LAGER SAEDINITEL SACHS 1863 869 001 20 lv.
DOLNA POMPA SAEDINITEL TRW PJH207 50 lv.
GORNA POMPA SAEDINITEL PNA132 50 lv.
SEMERING KOLIANOV VAL OEM VW 260 lv.
TOTAL CHASTI 3340
TOTAL TRUD 850
GRAND TOTAL 4190
MASLENA POMPA, VERIGA, OBTEGACH HEPU 21-0624 300 lv.
PREDNI AMORTISIORI BILSTEIN B4 OE Replacement 19-119939 230 lv.
PRASHNICI PREDNI SACHS 900075 50 lv.
TAMPONI MAKPHERSON FRONT SKF VKDA 35118 120 lv.
TAMPONI MAKPHERSON FRONT CORTECO 80001593 60 lv.
TAMPONI PRUJINNO LEGLO FRONT METZGER 6490320 80 lv.
ZADNI AMORTISIORI BILSTEIN B4 OE Replacement 19-029443 150 lv.
PRASHNICI ZADNI SACHS 900082 50 lv.
TAMPONI ZADEN MOST LEMFÖRDER "25947/8 01" 260 lv.
TAMPONI MAKPHERSON REAR BILSTEIN 12-272334 80 lv.
CHINIA PRUJINNO LEGLO REAR MAXGEAR 72-3007 80 lv.
KOMPLEKT OKACHVANE MAYLE HD 700 lv.
KOMPLEKT SAEDINITEL SACHS ZMS Modul 2290 601 015 800 lv.
NAPRAVLIAVASH LAGER SAEDINITEL SACHS 1863 869 001 20 lv.
DOLNA POMPA SAEDINITEL TRW PJH207 50 lv.
GORNA POMPA SAEDINITEL PNA132 50 lv.
SEMERING KOLIANOV VAL OEM VW 260 lv.
TOTAL CHASTI 3340
TOTAL TRUD 850
GRAND TOTAL 4190
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20351
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B5.5 1.8T AWT 150 износен съединител
Да обобщя - за 4200 лв са сменени:
- Предни и задани амортисьори
- Предното многоточково окачване - изцяло
- Съединител с маховик, горна и долна помпа
- Семеринг колянов вал
- Маслена помпа
Защо се наложи смяната на маслената помпа всъщност?
- Предни и задани амортисьори
- Предното многоточково окачване - изцяло
- Съединител с маховик, горна и долна помпа
- Семеринг колянов вал
- Маслена помпа
Защо се наложи смяната на маслената помпа всъщност?