Traytor написа:Маховика и тампоните на мотора като че ли са най-потърпевши от индикатора за смяна на предавка.
Тия двете споменати най много страдат от старт-стоп.
thanis написа:Също така, ниска предавка с яко натиснат педал е рецепта за изкривени бутала и гръмнал цилиндър, заради LSPI (самозапалнване на гориво въздушната смес преди колата да е пуснала искра, поради голям товар).
Извинявай, ти да не живееш в 1970-та? Питам.. защото тогава беше така, в нито една съвременна кола нищо няма да гръмне ако искаш само до долу педала я карай и превключвай на 1500 оборота.
ECU-то не позволява такива глупости няма да ти гръмне нищо, освен ако не вярваш в митове
Според мен съвсем обективно, колата не се чувства добре на висока предавка с ниска скорост при обороти около 1250 и някак си се мъчи, независимо от съветника.