колеги помощ сериозно писнами ве4е от проблеми с този голф
оправяш един проблблем веднага следнего изниква друг .
та проблема сега е когато двигателя е студен до колкото знам е
нормално да пръска вода през аспуха но при 90 градуса незнам
ако някои знае моля дами помогнеблагодаря ви от сега .



проблем голф3 1.6 моно
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Колата загрява ли, виж намалява ли осезателно охл. течност. Ако да - колегите са прави - прогорила се е гарнитурата м/у охл. магистрала и цилиндър. Тъкмо ще видиш на този цилиндър когато е била по-нова колата как е изглеждал ДВГ отвътре...
Сега сериозно - оправя се проблема, няма страшно.
1. Гарнитура глава /Виктор Ренц стават като съотнош. цена-качество/.
2. Гарнитура за капака на клапаните.
3. Болтове за главата.
4. Гумички на клапаните, О-пръстен за делкото /така и така си разбърникал наоколо/, антифриз и др. дреболии и гарнитурки...
Погледнете водната помпа и повдигачите на клапаните. Отиди при човек, който си разбира от работата, да ти припасне клапаните, да даде главата за шлайф на грамотни хора... Ако излезе още нещо за смяна - да е наистина за смяна, а не да ти "откъсне главата", сменяйки неща, които са годни. При кадърно изпълнен ремонт ще се очароваш от държанието на двигателя си. В цифри - 200-300 лв. с труда - според зависи - колко и какви /евтиното излиза скъпо понякога
/ части се наложи да се сменят, колко ще иска майстора за труд... Ако излезе още нещо за смяна /водна помпа примерно/ цифрата отива нагоре, и т.н. Пожелавам ти късмет! 

Сега сериозно - оправя се проблема, няма страшно.
1. Гарнитура глава /Виктор Ренц стават като съотнош. цена-качество/.
2. Гарнитура за капака на клапаните.
3. Болтове за главата.
4. Гумички на клапаните, О-пръстен за делкото /така и така си разбърникал наоколо/, антифриз и др. дреболии и гарнитурки...
Погледнете водната помпа и повдигачите на клапаните. Отиди при човек, който си разбира от работата, да ти припасне клапаните, да даде главата за шлайф на грамотни хора... Ако излезе още нещо за смяна - да е наистина за смяна, а не да ти "откъсне главата", сменяйки неща, които са годни. При кадърно изпълнен ремонт ще се очароваш от държанието на двигателя си. В цифри - 200-300 лв. с труда - според зависи - колко и какви /евтиното излиза скъпо понякога


Последна промяна от kokovanev на Сря 21 мар 2007 8:18, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Веднага го пратихте на ремонт
.
Губи ли охладителна течност,ако да преди да се шашнеш провери за течове.
Вече ако губи и няма течове,но я караш само на къси разстояния е твърде възможбно да не се изпари всичкия конденз от гърнетата.
Отиваш извън града и караш 100 км,после гледаш дали хвърля вода,ако да - вече наистина отивай в сервиза.
П.С.Един хубав ден бях решил да налея А92 вместо А95 на 1.4 моно инж.;на всичкото отгоре се оказа калпав бензина и хвърляше някаква течност през ауспуха на пръски.10 литра ги изцоца за 50 км градско.Налях си после хубав бензин,пръски нямаше.
Когато пък взех Голфа,джамбазина му беше мил ауспуха с пароструйка(за да няма чернилка отзад и да не се плашат хората) и в крайното гърне имаше поне 2-3 литра вода
.Минаха 3 дни докато се изпари цялата.Накрайникът на гърнето ми е една двуцевка,леко насочена нагоре и като вали пак хваща водица. 

Губи ли охладителна течност,ако да преди да се шашнеш провери за течове.
Вече ако губи и няма течове,но я караш само на къси разстояния е твърде възможбно да не се изпари всичкия конденз от гърнетата.
Отиваш извън града и караш 100 км,после гледаш дали хвърля вода,ако да - вече наистина отивай в сервиза.
П.С.Един хубав ден бях решил да налея А92 вместо А95 на 1.4 моно инж.;на всичкото отгоре се оказа калпав бензина и хвърляше някаква течност през ауспуха на пръски.10 литра ги изцоца за 50 км градско.Налях си после хубав бензин,пръски нямаше.
Когато пък взех Голфа,джамбазина му беше мил ауспуха с пароструйка(за да няма чернилка отзад и да не се плашат хората) и в крайното гърне имаше поне 2-3 литра вода


сега ще падна от стола!!!
Ако е духнала гарнитурата ще надува в системата за охлаждане.... дайте да разбереме повече подробности преди да го пращаме за ремонт на глава! Най-лесно е да се разцепи мотора ама дали има смисъл......
Представете си следната "подробност": колата си има всички гърнета... кара се предимно на къси разтояния..... ходил е на автомивка и там са му напълнили крайното гърне с вода.....
РИКИ, Мен ме интересува (както и други колеги)
1. антифриза или водата в казанчето намалява ли?
2. когато колата е загряла до 90 градуса като стиснеш маркучите на радиатора твърди ли са?
3. виж дали бълбука в разширителния съд когато е на 90градуса
4. когато извадиш пръчката за маслото и го проверяваш, прилича ли ти маслото на "боза"?
Ако е духнала гарнитурата ще надува в системата за охлаждане.... дайте да разбереме повече подробности преди да го пращаме за ремонт на глава! Най-лесно е да се разцепи мотора ама дали има смисъл......
Представете си следната "подробност": колата си има всички гърнета... кара се предимно на къси разтояния..... ходил е на автомивка и там са му напълнили крайното гърне с вода.....
РИКИ, Мен ме интересува (както и други колеги)
1. антифриза или водата в казанчето намалява ли?
2. когато колата е загряла до 90 градуса като стиснеш маркучите на радиатора твърди ли са?
3. виж дали бълбука в разширителния съд когато е на 90градуса
4. когато извадиш пръчката за маслото и го проверяваш, прилича ли ти маслото на "боза"?
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Съгласен съм, Боби, просто приех, че всичко това колегата го е погледнал/направил, преди да пусне темата. А има и случаи, в които гарнитурата е поддала така, че с маслото проблеми няма, хващаш проблема сравн. навреме заради прегряването и загубата на антифриз /примерно/ - и пуска антифриза в 1 цилиндър, без да смесва с маслото... То пък още не се е скапало от това, което прониква през сегментите при него...
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Рики, колко масло се "губи", за какъв пробег? Каква марка и с какви характеристики е била полусинтетиката? На колко време и на какъв пробег сменяш масло? Минералното, с което си сега каква марка и с какви характеристики е? То как се "губи" в сравнение с предното? Повдигачи чуваха/чуват ли се? Ако да - кога? Как използваш автомобила - предимно градско - или? Прочети пак какво ти е написал колегата Bobby_ - и за бозата...
П.П. Доста от колегите, които разбират от автомобили може да ме опровергаят, но вземи свали от към моното въздуховода м/у възд. филтър и моното - има ли там масло? Иди да премерят налягане на маслото и компресия...
П.П.2 Буфка, разсипваш ме...
П.П.3 Рики, сега ти видях новата тема. Буфка вече ти е отговорил - вземаш едно дъъълго кафе, натискаш "Търсене" и четеш... Колегата zdrash също ти е писал... Ако си с АБУ /с такъв ДВГ съм и аз/ - ще срешнеш доста неласкави изказвания, при това от колеги, доказано разбиращи от автомобили. А колегата Bobby_ как го "обича" тоз' ДВГ...

П.П. Доста от колегите, които разбират от автомобили може да ме опровергаят, но вземи свали от към моното въздуховода м/у възд. филтър и моното - има ли там масло? Иди да премерят налягане на маслото и компресия...
П.П.2 Буфка, разсипваш ме...

П.П.3 Рики, сега ти видях новата тема. Буфка вече ти е отговорил - вземаш едно дъъълго кафе, натискаш "Търсене" и четеш... Колегата zdrash също ти е писал... Ако си с АБУ /с такъв ДВГ съм и аз/ - ще срешнеш доста неласкави изказвания, при това от колеги, доказано разбиращи от автомобили. А колегата Bobby_ как го "обича" тоз' ДВГ...

- Ronin
- Мнения: 1025
- Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
- Контакти:
Не е мног о хубаво да се хабите с предположения .....абу-то го карам на къси разстояния и сутрин като дам газ след мен е като лейка 10-20 метра черта .....що не ме посъветвате и мен да ходя да сменям гарнитура на главата като е абу да видите какво ще ви отговоря като за последно съм доливал месец септември антифриз заради наближаващата зима която така и не дойде !!!! Айде четете между редовете какво съм имал предвид.........
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 98 госта