проблем голф3 1.6 моно

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
riki
Мнения: 14
Регистриран на: Нед 25 фев 2007 16:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

проблем голф3 1.6 моно

Мнениеот riki » Вто 20 мар 2007 19:25


колеги помощ сериозно писнами ве4е от проблеми с този голф
оправяш един проблблем веднага следнего изниква друг .
та проблема сега е когато двигателя е студен до колкото знам е
нормално да пръска вода през аспуха но при 90 градуса незнам
ако някои знае моля дами помогнеблагодаря ви от сега .




Потребителски аватар
VW_ABT
Мнения: 24
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 0:33
Автомобил: VW Bora
Двигател: AKL
Местоположение: София

Мнениеот VW_ABT » Сря 21 мар 2007 0:01


Колега, издухал си гарнитурата м/у блока и главата най-вероятно!Този мотор много лесно се прегрява и това са последствията. Приготви си към 150 лв. за ремонта , ако го правиш в квартален сервиз!


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Сря 21 мар 2007 0:08


Абе как ги правите тия диагностики дистанционно не знам. То въпроса не е ясен изобщо за какво иде реч, вие вече и ремонта почнахте. Колега riki, я по ясно да кажеш за какво става въпрос, че нещо ...


Потребителски аватар
4oroi4o
Мнения: 1502
Регистриран на: Чет 16 фев 2006 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 4oroi4o » Сря 21 мар 2007 0:44


Добри, на човека му пръска вода през ауспуха при температура 90 градуса и пита дали е нормално.

Колега Рики не е нормално. Трябва ти сервиз.


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Сря 21 мар 2007 8:10


Колата загрява ли, виж намалява ли осезателно охл. течност. Ако да - колегите са прави - прогорила се е гарнитурата м/у охл. магистрала и цилиндър. Тъкмо ще видиш на този цилиндър когато е била по-нова колата как е изглеждал ДВГ отвътре... :)

Сега сериозно - оправя се проблема, няма страшно.
1. Гарнитура глава /Виктор Ренц стават като съотнош. цена-качество/.
2. Гарнитура за капака на клапаните.
3. Болтове за главата.
4. Гумички на клапаните, О-пръстен за делкото /така и така си разбърникал наоколо/, антифриз и др. дреболии и гарнитурки...

Погледнете водната помпа и повдигачите на клапаните. Отиди при човек, който си разбира от работата, да ти припасне клапаните, да даде главата за шлайф на грамотни хора... Ако излезе още нещо за смяна - да е наистина за смяна, а не да ти "откъсне главата", сменяйки неща, които са годни. При кадърно изпълнен ремонт ще се очароваш от държанието на двигателя си. В цифри - 200-300 лв. с труда - според зависи - колко и какви /евтиното излиза скъпо понякога :!:/ части се наложи да се сменят, колко ще иска майстора за труд... Ако излезе още нещо за смяна /водна помпа примерно/ цифрата отива нагоре, и т.н. Пожелавам ти късмет! :)

Последна промяна от kokovanev на Сря 21 мар 2007 8:18, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
buFka
Мнения: 3315
Регистриран на: Сря 09 ное 2005 8:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на Герена
Контакти:

Мнениеот buFka » Сря 21 мар 2007 8:16


VW_ABT написа:Колега, издухал си гарнитурата м/у блока и главата най-вероятно!Този мотор много лесно се прегрява и това са последствията. Приготви си към 150 лв. за ремонта , ако го правиш в квартален сервиз!


Абе колега, как разбра кой му е мотора...да не е само един който е 1.6?


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Сря 21 мар 2007 8:21


Хи, хи, Буфка - във форума като се спомене за издухана гарнитура на Г3, 1.6 моно - всеки си мисли за АБУ... :)


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Сря 21 мар 2007 8:54


Веднага го пратихте на ремонт :D .
Губи ли охладителна течност,ако да преди да се шашнеш провери за течове.
Вече ако губи и няма течове,но я караш само на къси разстояния е твърде възможбно да не се изпари всичкия конденз от гърнетата.
Отиваш извън града и караш 100 км,после гледаш дали хвърля вода,ако да - вече наистина отивай в сервиза.

П.С.Един хубав ден бях решил да налея А92 вместо А95 на 1.4 моно инж.;на всичкото отгоре се оказа калпав бензина и хвърляше някаква течност през ауспуха на пръски.10 литра ги изцоца за 50 км градско.Налях си после хубав бензин,пръски нямаше.
Когато пък взех Голфа,джамбазина му беше мил ауспуха с пароструйка(за да няма чернилка отзад и да не се плашат хората) и в крайното гърне имаше поне 2-3 литра вода :shock .Минаха 3 дни докато се изпари цялата.Накрайникът на гърнето ми е една двуцевка,леко насочена нагоре и като вали пак хваща водица. :lol:


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Сря 21 мар 2007 8:56


сега ще падна от стола!!!
Ако е духнала гарнитурата ще надува в системата за охлаждане.... дайте да разбереме повече подробности преди да го пращаме за ремонт на глава! Най-лесно е да се разцепи мотора ама дали има смисъл......
Представете си следната "подробност": колата си има всички гърнета... кара се предимно на къси разтояния..... ходил е на автомивка и там са му напълнили крайното гърне с вода.....

РИКИ, Мен ме интересува (както и други колеги)
1. антифриза или водата в казанчето намалява ли?
2. когато колата е загряла до 90 градуса като стиснеш маркучите на радиатора твърди ли са?
3. виж дали бълбука в разширителния съд когато е на 90градуса
4. когато извадиш пръчката за маслото и го проверяваш, прилича ли ти маслото на "боза"?


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Сря 21 мар 2007 9:51


Съгласен съм, Боби, просто приех, че всичко това колегата го е погледнал/направил, преди да пусне темата. А има и случаи, в които гарнитурата е поддала така, че с маслото проблеми няма, хващаш проблема сравн. навреме заради прегряването и загубата на антифриз /примерно/ - и пуска антифриза в 1 цилиндър, без да смесва с маслото... То пък още не се е скапало от това, което прониква през сегментите при него...


Потребителски аватар
reinhard
Мнения: 1735
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 10:54
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот reinhard » Сря 21 мар 2007 10:04


На мен пък в Юнитрейд ми казаха че ми надува към главата и антифриза излизал на пяна,а като си проверявам не надува в системата и маркучите :dontknow:


riki
Мнения: 14
Регистриран на: Нед 25 фев 2007 16:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот riki » Сря 21 мар 2007 13:21


kolegi na skoro si smenih masloto karah go sis pulu sintetika sega go zamenih sas mineralno mojeli na tova dase dalji


riki
Мнения: 14
Регистриран на: Нед 25 фев 2007 16:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот riki » Сря 21 мар 2007 13:38


колеги искам да допилня 4е и маслото ми се губи аз е карам колата сас антифриз и ми се губи много малко за 10 месеца сим долял окло половин литар антифриз .


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Сря 21 мар 2007 14:00


Рики, колко масло се "губи", за какъв пробег? Каква марка и с какви характеристики е била полусинтетиката? На колко време и на какъв пробег сменяш масло? Минералното, с което си сега каква марка и с какви характеристики е? То как се "губи" в сравнение с предното? Повдигачи чуваха/чуват ли се? Ако да - кога? Как използваш автомобила - предимно градско - или? Прочети пак какво ти е написал колегата Bobby_ - и за бозата... :roll:

П.П. Доста от колегите, които разбират от автомобили може да ме опровергаят, но вземи свали от към моното въздуховода м/у възд. филтър и моното - има ли там масло? Иди да премерят налягане на маслото и компресия...

П.П.2 Буфка, разсипваш ме... :lol:

П.П.3 Рики, сега ти видях новата тема. Буфка вече ти е отговорил - вземаш едно дъъълго кафе, натискаш "Търсене" и четеш... Колегата zdrash също ти е писал... Ако си с АБУ /с такъв ДВГ съм и аз/ - ще срешнеш доста неласкави изказвания, при това от колеги, доказано разбиращи от автомобили. А колегата Bobby_ как го "обича" тоз' ДВГ... :lol:


Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Мнениеот Ronin » Чет 22 мар 2007 20:43


Не е мног о хубаво да се хабите с предположения .....абу-то го карам на къси разстояния и сутрин като дам газ след мен е като лейка 10-20 метра черта .....що не ме посъветвате и мен да ходя да сменям гарнитура на главата като е абу да видите какво ще ви отговоря като за последно съм доливал месец септември антифриз заради наближаващата зима която така и не дойде !!!! Айде четете между редовете какво съм имал предвид.........



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 93 госта