Придърпване при 1800-2050 rpm Vento 1,9 TDI '94?!?!

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
stanpantel
Мнения: 30
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 10:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Придърпване при 1800-2050 rpm Vento 1,9 TDI '94?!?!

Мнениеот stanpantel » Пон 19 мар 2007 15:45


ЗДРАВЕЙТЕ СКЪПИ КОЛЕГИ! Наскоро се сдобих с VW Vento 1,9 TDI '94. Значи какъв е проблема...?!?
В движение (на 3,4 или 5 скорост), някъде между 1800 - 2050 оборота се появява странно придърпване (като треперене). Като пусна педала спира... като го натисна повече пак спира... Ходих при изявени майстори, които правиха нужните диагностики и единия ми каза че се съмнява за помпата, а другия че според него причината въобще не е от двигателя. Някой може ли да ми даде някаква идея от къде може да е проблема?
PS: видях че подобни теми бяха разисквани и преди, но поради неясното описание на проблема неразбрах дали ме засяга дебата...
Благодаря ви искрено
mod edit: dobrinb




Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8368
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Пон 19 мар 2007 19:41


Ами ако го има на място е от двигателя ако е само в движение значи е нещо друго !


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 19 мар 2007 20:15


Каде ги усещаш- в цялата кола,в волана,на скоростния лост?


Потребителски аватар
stanpantel
Мнения: 30
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 10:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stanpantel » Вто 20 мар 2007 9:53


Първо искам да ви благодаря за бързото включване, колеги :)!
Вибрациите се усещат само в движение. В скоростния лост НЯМА вибрации може би се усещат леко във волана. Скоро правих центровка на стенд и се оказа, че на колата ми са сложени джанти от Рено лагуна :? (те не пасват съвсем точно на VW - малко по-широка им е дупката...), въпреки това няма някъкви луфтове и всичко беше ОК. Механикът ми каза че е добре скоро да се сменят, но не е кой знае какъв проблем за сега...
Имам предвид че се усещат в цялата кола и леко във волана...
когато искаш да добавиш нещо към предходното си мнение, използвай бутона промени горе в дясно на мнението ти mod edit: dobrinb


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Вто 20 мар 2007 10:11


а как пали тая кола?


Потребителски аватар
stanpantel
Мнения: 30
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 10:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stanpantel » Вто 20 мар 2007 10:28


Ами как... малко странно честно казано.. Ако завъртя ключа нормано, понякога започва здраво хълцане докато зацепи, а ако задържа ключа за малко по дълго (1-2 сек) всичко е нормално?!?!


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8368
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Вто 20 мар 2007 17:12


Вибраций ли са обаче или нещо като лашкане ? Възможни причини-тампони на двигател/скорости или тръгнал съединител !


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Вто 20 мар 2007 20:40


хммм-малко отива на помпа,но така от разстояние не смея да твърдя на 100процента но това е моето мнение -помпа за ремонт или смяна


WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WasteLand_TD » Вто 20 мар 2007 22:03


Имах подобен проблем на пасата ми - същия мотор.
При мен се получаваше в диапазона между 1700-1500 оборота(на 3-та, 4-та,5-та).Съвсем леко доловимо прихълцване.И то като педала на газта е съвсем леко натиснат.Като му подавах газ или отнемах - изчезваше.
Това си се води като извстен "проблем" на ТДИ.
Една корекция с ваг-кома и вси4ко е 6 - оправих си го :)
Не 4е беше болка за умиране - но вкарах стойностите в граници и сега е 6.
На брат ми пасата Б5 АФН 110 к.с. подобни симптоми имаше - и при него се оправи.
Иначе ELSAwin казва - смени помпата :)
Същото му намекнали и на брат ми в унитрейд ;) демек абее маййй помпа нали да смениме :)
Така, че най-вероятно ти е от това, но може и да греша , само споменавам при нас как е било.
Това се води - Slow down "Shuddering" проблем - така го пишат в tdiclub


Потребителски аватар
stanpantel
Мнения: 30
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 10:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stanpantel » Сря 21 мар 2007 10:40


То ако се размина само с корекция.. ООХХХОООО :D .. Ами дано!
Мисля да се обадя на така известния Мишо от Горубляне.. :) Доста четох за него из различните форуми... Вие, драги ми колеги, какво мислите по въпроса? С кого да се свържа?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 21 мар 2007 16:15


stanpantel написа:То ако се размина само с корекция.. ООХХХОООО :D .. Ами дано!
Мисля да се обадя на така известния Мишо от Горубляне.. :) Доста четох за него из различните форуми... Вие, драги ми колеги, какво мислите по въпроса? С кого да се свържа?

WastelandTD на ЛС.Не съм ходил при тоя Мишо ма знам че само трие грешки и чете директно кво му изкарва компа :cry: Другия дизелджия който има добри отзиви в тоя форум е Виктор от Бакърената -има тема в Сервизи за него.Иначе ако ти се разкарва до Карлово там има един дизелджия който ми казаха че за 70 лв. оправял прекъсването с настройка не реостатчето в помпата :wink:, ма мисля че WastelandTD ще ти свърши работа :)


WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WasteLand_TD » Чет 22 мар 2007 9:36


sorry za lat. ama toia kurs e ciala sedmica na linux stancii :)

Blagodaria na Rabbit_TDI za dobrite dumi za men.
Dosega vzemah niakoi lev za diagnostikata i centrovka, tyi kato iskah da se izbie niakakva 4ast ot parite za kabela koito brat mi kupi specialno kato mu trysehme B5 TDI.
Chast ot parite se vyrnaha , taka 4e veche vsi4ko go pravia free, v smisal diagnostikata.Za centrovkata moga da pomogna na choveka da ia napravi , no az veche ne pipam :)
Taka che imam li vreme , s udovolstvie shte pomagam.
btw.
Iskam da kaja za Misho ot Gorubliane
Hodih pri nego za proverka na abs dat4ik.Pogledna ia toi s VAG-COM-a, i kaza koi e.Pomolih go da proveri turboto i centrovkata.
Kaza che vsi4ko e 6, a az vidiah toi kade gleda.Sled kato vzeh kabela, si proverih centrovkata v menuto deto toi vaobshte ne vlezna i se okaza che kolata vaobshte e niamala centrovka - s ogromno zakysnenie(Rabbit-TDI beshe svidetel).
Da ne govorim che turboto se meri pod tovar, t.e. v dvijenie.
I za tia 5min rabota mi vze 20lv.
Bez komentar.
Moje i da razbira ot TDI i t.n. moje i men da me e pretupal...ama tova e


Потребителски аватар
stanpantel
Мнения: 30
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 10:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stanpantel » Вто 27 мар 2007 20:57


Първо искам да благодаря на WasteLand_TDi затова че приятелски дойде погледна наживо проблема, консултира ме и т.н.! БЛАГОДАРЯ ТИ! ДЕ ДА ИМАШЕ ПОВЕЧЕ ХОРА КАТО ТЕБЕ!

Днес ходих в Супер Дизел... :? Казаха ми че проблема е в електронния блок за управление (ЕБУ, електрониката и както още му се вика).. и поискаха 660 кинта за смяна с друг - втора употреба, щото новия струвал 1200 лв. НАПРАВО МИ СЕ ПРИИСКА ДА СЕ ГРЪМНА! Не им дадох да я сменят, че нямах толкова парички.. а и исках да се консултирам с вас първо...

Гледам, че Ventoman се е "борил" вече с този Ел. блок ... Чудя се ей тъй както си седя дали и аз да пипам там дето не ми е работа.. (щото аз хал хабер си нямам)...


Потребителски аватар
stanpantel
Мнения: 30
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 10:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Вчера след ожесточена бораба м/у..

Мнениеот stanpantel » Съб 17 ное 2007 9:19


Вчера след ожесточена бораба м/у Вентоман и моя ел. блок на помпата, помпата бе победена! Алелуйа! БЛАГОДАРЯ ВЕНТОМАН! ТИ СИ ЧОВЕКА.. АКО ПИТАШ МЕНЕ - ТВОИТЕ ПОЗНАНИЯ И ТАЛАНТ СА ПРИТЕЖАНИЕ НА ГЕНИЙ!
Благодаря!
Благодаря!
Благодаря!


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Съб 17 ное 2007 12:21


браво бе и чака 8 месеца а не отиде направо при валката този мальк магьосник :lol:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 130 госта