На стъблото на амортисьора има едни тампони,които го предпазват от удар метав в метал и не позволяват гумата да опре (ограничават хода на окачването), когато пружината се свие твърде много,при натоварен автомобил като в твоя случай.Ако не са сменяни никога повечето такива се разкапват до 8-9тата година.Направени са от някакъв вид твърда пяна (на предните амортисьори са гумени и доста по-къси).Смяната им е елементарна,може и в гаражни условия.Не са необходими специални инструменти,не е нужно пружината да се натяга със допълни скоби.Цената им е около 30 лв,заедно с пластмасите,които служат за прахоуловители.Сигурно си чел в темите във форума,че за прахоуловители могат да се ползват маншони от рейката на Кадет Д.Стават идеално,но по принцип се продават и гофрети а,специално за Г3.
Смени първо тях,не бързай с пружините.Омекването на задните пружини е доста срещано явление при Г2/Джетта,при Г3 не чак толкова,въпреки,че съм виждал "клекнали" екзаемпляри.
