Проблем с Голф 4, 1.4 AKQ

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
fifi
Мнения: 13
Регистриран на: Сря 15 ное 2006 0:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Проблем с Голф 4, 1.4 AKQ

Мнениеот fifi » Съб 24 мар 2007 22:49


Здравейте! Имам един проблем, който ме мъчи от известно време и не мога да го отстраня. Колата ми гасне в движение, за части от секундата, след което веднага пали сама. Усещам само едно придърпване и виждам как оборотите трагват да падат, но пак се вдигат почти веднага, също и лампите по таблото ми светват за секунда. Случва ми се и да спра на някой светофар и колата да загасне. При повторно палене не гасне отново. Този проблем ми се случва през ден, като липсва закономерност.
Посетил съм доста сервизи, като навсякаде ми казват че не могат да засечат този проблем, защото не става пред тях и компютърът им не отчита грешка. И така си карам от доста месеци, и ако може някои да помогне да казва. Благодаря предварително.




krasimir.tonev
Мнения: 6
Регистриран на: Съб 24 мар 2007 23:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот krasimir.tonev » Нед 25 мар 2007 1:28


здрасти не мога да ти помогна но мисля че трябва да отидеш в някои специялен сервиз това е моето мнение искам да те попитам 4увал ли си нешто за голф 5 заштото искам да си зззззимам сега такава машина


Потребителски аватар
fifi
Мнения: 13
Регистриран на: Сря 15 ное 2006 0:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

re:

Мнениеот fifi » Нед 25 мар 2007 9:20


Ходил съм в на Бош, на Хаас, на VW Group, i kade li oste ne. Никъде не могат да ми помогнат!


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Нед 25 мар 2007 9:25


По принцип някакви проблеми с оборотите имаш ли или като се изключи това гаснене са винаги заковани при празен ход?


Потребителски аватар
fifi
Мнения: 13
Регистриран на: Сря 15 ное 2006 0:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот fifi » Нед 25 мар 2007 9:34


Малко са по-ниски , около 800. Като форсирам и тръгнат да падат, падат до 700 и се впъщат на 800. Не знам до колко е нормално. Но всеки път в сервиза ми ги вдигат, и пак си гасне в движение. :(


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Нед 25 мар 2007 10:31


fifi написа:Малко са по-ниски , около 800. Като форсирам и тръгнат да падат, падат до 700 и се впъщат на 800. Не знам до колко е нормално. Но всеки път в сервиза ми ги вдигат, и пак си гасне в движение. :(


800 е добре и паднат до 700 при изфорсиране ако заковат след това на 800 според мен е нормално....случва ли ти се примерно при изфорсиране да не успеят да заковат и да изгасне....не съм сигурен празният ход кое ти управлява, но ми прилича малко на прецакано моторче за празен ход...


Uneek
Мнения: 1606
Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
Автомобил: 1998 VW Polo Variant
Двигател: APQ
Местоположение: Благоевград

Мнениеот Uneek » Нед 25 мар 2007 10:55


Колега да не би да ти включва перката през това време. Ако е така, то е нормално, защото тя натоварва за секунда инсталацията и оборотите падат, но след това всичко се нормализира...


Потребителски аватар
fifi
Мнения: 13
Регистриран на: Сря 15 ное 2006 0:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

ре:

Мнениеот fifi » Нед 25 мар 2007 11:02


А каква е връзката с гасненето в движение?


Потребителски аватар
Милослав
Мнения: 3648
Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: ре:

Мнениеот Милослав » Нед 25 мар 2007 12:02


fifi написа:А каква е връзката с гасненето в движение?


А бре човек аз нещо не мога да те разбера -

Колата ти гасне ?

ИЛИ

Падат ти оборотите?

Ако е второто може и бобинка да е ...

ПС Колата ти не може да се запали сама - трябва да й върнеш ключа и да завъртиш..... :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
fifi
Мнения: 13
Регистриран на: Сря 15 ное 2006 0:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

ре:

Мнениеот fifi » Нед 25 мар 2007 12:43


А когато в движение трагнат да ми падат оборотите, и ми светнат всички лампи, все едно сам дал на контакт, и вси4ко това стане за секунда, това не е ли гаснене?
Другия проблем е да загасне когато спра. Само че тогава не се запалва "сама" а трябва аз да направятова!


Потребителски аватар
fifi
Мнения: 13
Регистриран на: Сря 15 ное 2006 0:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

ре:

Мнениеот fifi » Нед 25 мар 2007 12:47


Прочетох доста подобни теми и стигнах до извода че причинителите може да са доста - бобина, бензинова помпа, бенз. филтър и какво ли още не. Идеята ми е трябва ли да подменям всичко докато се види какво е или може по методиката на изключването да минимизирам вариянтите какав е проблема???


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Нед 25 мар 2007 13:40


Фифи, щом на елкон казват, че токовете са му в ред, виж възд. и горивен филтър, огледай да не засмуква въздух отнякъде, откъдето не трябва, има ли окис по букси, кабелни обувки и съединения...

Иди да видят налягането на бенз. помпа - може да се наложи почистване с ултразвук на помпа и/или инжектори, профилактика на дебитомера...

Все пак си провери свещите, кабелите и т.н. Потърси колега с ДВГ като твоя и разменяйте и карайте - вкл. и комп. Само датчика на хол /а може в него да е проблема... :? / и ламбдата са хм..., по-труднички за размяна само за проба.

Ако искаш започни с една добавка за почистване на инж. и направи един добър извънградски преход. Само внимавай при изпреварванията - доста неприятно е да ти угасне в такъв момент, изпитвал съм го...


Потребителски аватар
fifi
Мнения: 13
Регистриран на: Сря 15 ное 2006 0:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот fifi » Нед 25 мар 2007 13:56


И аз съм го изпитвал :) Ами от утре ще започна с проверките. А датчиците на хол и на ламбдата еднакви ли са за всички бензинови мотори, или ми трябва за 1.4 точно?


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Нед 25 мар 2007 16:15


Ммм, не са... Когато разтворят дебелия каталог и погледнат вътре, продавачите на авточасти могат да ти кажат с др. ДВГ има ли съвместимост. Макар, че зависи и от каталога /дали е направен като хората/, и от продавача /колко е смотан/, и дали е твой човек. Дано не попадаш на някой, който като чуе "Голф 4" ще извади голямата секира...

П.П. Може би някой от колегите с ЕТКА може да ти помогне - това е софтуер, с който можеш да провериш доста неща /части/ за Ауди, ФВ, Сеат и Шкода. А ми се струва, че последните 2 фирми използват твоя ДВГ или негови близки разновидности.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 80 госта