Какво мислите за разположението на аварийните при Голф 3?

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen

Допада ли ви разположението на аварийните на голф 3(зад волана)

Анкетата завърши на Пет 13 апр 2007 14:04

Да
27
25%
Не
61
57%
не ме занимавай с глупости
19
18%
 
Общо гласове: 107
myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Пон 26 мар 2007 9:01


Rabbit_TDI написа:Когато караш назад трябва да си с включени авариини.

Това са глупости. ГОЛЕМИ глупости.
Rabbit_TDI написа:Мога да ти дам един прост пример каде помагат аварийни-някой тръгва да паркира назад дава варийни и ти го подминаваш,ако обаче не е дал аварийни стойш зад него ,пулиш се и бибиткаш.

Бибиткаш, ако си селяндур.
Ако си е пуснал мигача, си го заобикалям. Ако е пуснал аварийните, спирам да изчакам какво ще направи, защото не е ясно какво следва. Забелязал съм, че като си пуснат аварийните, някои "шофьори" си мислят, че може да завият накъдето си искат и всички останали са длъжни да ги чакат.
Напоследък гледам, че на "шофьорските курсове" ги карат да паркират с пуснати аварийни, но не мисля и аз да правя така. Поне докато не се появи в закона/правилника. Имам си мигачи, бялата светлина на задната си работи. На който не му е достатъчно това, за да разбере, че смятам да карам назад ... да се спасява. Аварийни пускам, ако ми угасне колата на пътя или нещо подобно.
И се пише "кЪде" и "стоИш".




Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 6249
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VWGT » Пон 26 мар 2007 13:36


пускането на аварийни при паркиране или спиране в еднопосонни улиЧки си е направо zадьлжително, по ясно няма как да се сигналиzираШ на хората zад теб.

копЧето е на отвратително място


Потребителски аватар
Милослав
Мнения: 3648
Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Милослав » Пон 26 мар 2007 18:29


аварийните и за мен са задължителни, назад карам с включени аварийни светлини и когато ще паркирам - също.
копчети си ме кефи къде е - свиква се.
на реното беше на таблото до реотаните и фара за мъгла - е не мога да гледам кое от трите ще уцеля, а това заобикаляш волана и няма какво друго да натиснеш:)


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 26 мар 2007 21:37


Обясни ми колега murshavija що карането назад с аварийни е голяма глупост щото аз съм тъпичък и трудно схващам.Винаги ми е била интересна логиката на хора който виждат че 80 процента от заобикалящите/от мненията в тая тема можеш също да го забележиш/ ги прлавят нещо/пример с карането назад на аварийни/, а те обаче си живеят по собствена "по-висша" философия и се "извисяват" над нещата и вадят от "сто кладенеца вода" да си измислят оправдания.Пак ти повтарям:Това че някой простаци ползват аварийните за да блокират движението ,не прави честото ползване аварийните простотия - по тая логика много хоря правят простотии докатао карат следователно сички шофйори са тапаци.
P.S.Пиша грешно щото съм от село ,бачкам на къра и пръстите са ми дебели и натискат грешните клавиши.


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Вто 27 мар 2007 7:46


Очевидно е, споко :D
Никъде не съм писал, че пускането на аварийни при каране назад е глупост. Какво точно съм написал може сам да прочетеш. Пак.
Защо не пускам аварийните когато карам назад също съм написал. Като чета отново какво съм писал, не виждам да съм упрекнал конкретно теб или някого изобщо за каквото и да е. Просто излагам мнение. Че ти го приемаш лично, си е твой проблем.
Нямам нищо против да си от село(в което се съмнявам), но не се оправдавай за неграмотността си с натискане на грешните клавиши. Трудно е да напишеш "шофйори" вместо "шофьори" и "тапаци" вместо "тъпаци", натискайки съседните клавиши.
Надявам се някой ден хората да не се обиждат, когато им правят забележка за правописа, но май този ден е доста далеч.


Потребителски аватар
stanimir
Мнения: 488
Регистриран на: Чет 11 май 2006 8:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stanimir » Вто 27 мар 2007 8:11


myrshavija написа:Това са глупости. ГОЛЕМИ глупости. .


Ta, както казах - големи ГЛУПОСТИ е долнопробната редакция на анкетата. Явно някой мод пак се е вживявал прекалено. Почвам да се чудя отде тоя ищах за модериране. Очевидно на някои им се моделира живота в реала, което пък те пренасят тук, във виртуала.

По темата - само ЗДП казва,че е задължително пускането на аварийни, когато превозното средство се движи бавно. Правилника за прилагане на ЗДП също срамежливо мълчи по темата.


иначе, ето ви малко практика на съда:
цитатит от Решения по наказателни дела:
СИГНАЛИЗИРАНЕТО НА СПРЯНОТО МОТОРНО ПРЕВОЗНО СРЕДСТВО ПОРАДИ ПОВРЕДА МОЖЕ ДА СЕ ИЗВЪРШИ ПО ЕДИН ОТ ПРЕДВИДЕНИТЕ АЛТЕРНАТИВНО НАЧИНИ, А ИМЕННО ИЛИ С ПОСТАВЯНЕ СВЕТЛООТРАЗИТЕЛЕН ТРИЪГЪЛНИК, ИЛИ С ВКЛЮЧВАНЕ НА ТАКА НАРЕЧЕНИТЕ "АВАРИЙНИ СВЕТЛИНИ".
НЕПОСТАВЯНЕТО НА СВЕТЛООТРАЗЯВАЩ ТРИЪГЪЛНИК, СЛЕД КАТО Е БИЛА ВКЛЮЧЕНА АВАРИЙНАТА СИГНАЛИЗАЦИЯ (ЕДНОВРЕМЕННО МИГАЩИ ПЪТЕПОКАЗАТЕЛИ) НЕ ПРЕДСТАВЛЯВА НАРУШЕНИЕ НА ПРАВИЛАТА ЗА ДВИЖЕНИЕ И НА ТОВА ОСНОВАНИЕ ПРИ НАСТЪПВАНЕ НА ВРЕДНИ ПОСЛЕДИЦИ НЕ МОЖЕ ДА СЕ ТЪРСИ ПРИНОС ОТ ВОДАЧА НА СПРЯНОТО ПРЕВОЗНО СРЕДСТВО


АВАРИЙНИТЕ СВЕТЛИНИ НА АВТОМОБИЛА ПРЕДСТАВЛЯВАТ СВЕТЛИННО УСТРОЙСТВО, СИГНАЛИЗИРАЩО ВНИМАНИЕ, И ТЕ СА ДОСТАТЪЧНИ, ЗА ДА ПРЕДУПРЕДЯТ ОСТАНАЛИТЕ УЧАСТНИЦИ В ДВИЖЕНИЕТО ЗА НАЛИЧИЕТО НА ЕДНО СПРЯНО МОТОРНО ПРЕВОЗНО СРЕДСТВО В МЯСТО, КОЕТО НЕ Е ПРЕДНАЗНАЧЕНО ЗА ТАЗИ ЦЕЛ, БЕЗ ДА Е НЕОБХОДИМО В ТОЗИ СЛУЧАЙ ДА СЕ ПОСТАВИ СВЕТЛООТРАЗЯВАЩ ТРИЪГЪЛНИК.

Спирането, престоят и паркирането на пътните превозни средства трябва да се извършва в участъци на пътя ИЗВЪН НАСЕЛЕНОТО МЯСТО, съответно на банкета, уширения или на специално означеното за тази цел място (паркинги). Спирането на платното за движение през деня и през нощта е забранено, защото то създава не само затруднения, но и опасности с оглед на високите скорости на движението и особено нощно време при разминаване на светлините на фаровете. Затова именно чл. 62, ал. 2 ППЗДвП предписва, че не само доброволното спиране е забранено, но и когато принудително моторно превозно средство спре, водачът му следва да направи всичко възможно да го изведе извън платното за движение - на банкета или уширението. Само при такова принудително спиране без обективна възможност за извеждането му от платното за движение създава задължението то да бъде сигнализирано през деня с поставянето на светлоотразяващия триъгълник или друго устройство, сигнализиращо внимание (аварийни светлини), е през нощта и с включване на габаритите.


Потребителски аватар
tr0ll
Мнения: 254
Регистриран на: Съб 12 ное 2005 19:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот tr0ll » Вто 27 мар 2007 20:22


а къде е копчето за аварийките на двийката, че е по удобно ? защото аз съм с двойка и копчето пак е зад волана ...


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Сря 28 мар 2007 6:45


На повечето двойки е вдясно на панела, при копчето за реотаните и др.


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Сря 28 мар 2007 9:06


tr0ll написа:а къде е копчето за аварийките на двийката, че е по удобно ? защото аз съм с двойка и копчето пак е зад волана ...

ти щото си много нов


Потребителски аватар
Volkov
Мнения: 1704
Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
Автомобил: Golf 3 20 Jahre
Двигател: 2.0 16V ABF
Местоположение: София

Мнениеот Volkov » Сря 28 мар 2007 9:24


зад волана е и на мойто поло, и ми се струва по-добре така !!! имал съм опит с вектра и форд, така ми допада удобно ми е !!! :lol:


Потребителски аватар
tr0ll
Мнения: 254
Регистриран на: Съб 12 ное 2005 19:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот tr0ll » Сря 28 мар 2007 21:16


Pichaga написа:
tr0ll написа:а къде е копчето за аварийките на двийката, че е по удобно ? защото аз съм с двойка и копчето пак е зад волана ...

ти щото си много нов


мерси :)
до сега освен на мойта двойка на друга не съм се качвал - на сеат-а и пасат-а аварийките пак са на волана та си мислех че е нормално ..

а наистина е неудобно мястото - случи ми се да ми свърши горивото на средата на кръстовище та бая зор видах хем да въртя волана та да използвам инерцията хем да включа аварийни



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта