Значи проблема е че след форсиране на двигателя му падат бавно оборотите.Колата се кара на газ и при студен старт държи около 2000 оборота и после падат на 1200.Също така има повишение в разхода.
Кажете според вас от какво може да е.Благодаря предварително.
Проблем с 1.8 GU бавно падат оборотите след форсиране.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Проблем с 1.8 GU бавно падат оборотите след форсиране.
DEKSTAR написа:Значи проблема е че след форсиране на двигателя му падат бавно оборотите.Колата се кара на газ и при студен старт държи около 2000 оборота и после падат на 1200.Също така има повишение в разхода.
Кажете според вас от какво може да е.Благодаря предварително.
евентулни възможности (според мен)
1.Много обтегнато жило на газта!(първо това виж)
2.Регулировка на винта срещу лоста за механично управление на дросела(прекалено навит),който е възможно да опира в лоста за управление на дросела и да не позволява допозициониране на дросела.
3.Проверка на стъпков мотор.
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с 1.8 GU бавно падат оборотите след форсиране.
joker написа:DEKSTAR написа:Значи проблема е че след форсиране на двигателя му падат бавно оборотите.Колата се кара на газ и при студен старт държи около 2000 оборота и после падат на 1200.Също така има повишение в разхода.
Кажете според вас от какво може да е.Благодаря предварително.
евентулни възможности (според мен)
1.Много обтегнато жило на газта!(първо това виж)
2.Регулировка на винта срещу лоста за механично управление на дросела(прекалено навит),който е възможно да опира в лоста за управление на дросела и да не позволява допозициониране на дросела.
3.Проверка на стъпков мотор.
Колега ГУ мотор е с карбуратор



- DEKSTAR
- Мнения: 840
- Регистриран на: Сря 14 дек 2005 15:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Да точно така мотора е карбуратор 2Е2 има и още нещо ,което преди малко забравих да спомена,че колата се форсира по трудно като я задържиш на 4000 оборота се усеща как не работи добре все едно на 3 цилиндъра.Свещите скоро са сменяни.
Погледнах в търсачката и си помислих че може да е от тампона на карбуратора но след като го проверих се оказа,че е здрав.За автоматичния-смучак някой датчик ли ще е проблема.И с каква електроника е карбуратора знам че има комп който го управлява./ако може някои по подробно да го обясни/
Какъв може да е проблема?Благодаря предварително!
Погледнах в търсачката и си помислих че може да е от тампона на карбуратора но след като го проверих се оказа,че е здрав.За автоматичния-смучак някой датчик ли ще е проблема.И с каква електроника е карбуратора знам че има комп който го управлява./ако може някои по подробно да го обясни/
Какъв може да е проблема?Благодаря предварително!

-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Проблем с 1.8 GU бавно падат оборотите след форсиране.
hristian37 написа:joker написа:DEKSTAR написа:Значи проблема
Колега ГУ мотор е с карбуратор![]()
А за проблема - има нещо по автоматичния смукач
Извинете оттеглям се от тази тема....импотентен съм по въпроса!

- pacoboy
- Мнения: 2699
- Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
- Автомобил: passat b7 4motion
- Двигател: CFGB
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Ами ако я палиш на газ нормално да ти гълточи много.
При студен старт изпарителя не сварва да си върши работата и газта направо в течно състояние отива, това води до рязко увеличаване на разхода, най добре пали на бензин, да си се врътни бензина и след 2-3 мин. обръщай на газ.
И при мене рахода беше така докато палих на газ като тебе, от тогава на татъка нямам този проблем.
При студен старт изпарителя не сварва да си върши работата и газта направо в течно състояние отива, това води до рязко увеличаване на разхода, най добре пали на бензин, да си се врътни бензина и след 2-3 мин. обръщай на газ.
И при мене рахода беше така докато палих на газ като тебе, от тогава на татъка нямам този проблем.
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Re: Проблем с 1.8 GU бавно падат оборотите след форсиране.
joker написа:hristian37 написа:joker написа:DEKSTAR написа:Значи проблема
Колега ГУ мотор е с карбуратор![]()
А за проблема - има нещо по автоматичния смукач
Извинете оттеглям се от тази тема....импотентен съм по въпроса!


-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта