Проблем с 1.8 GU бавно падат оборотите след форсиране.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
DEKSTAR
Мнения: 840
Регистриран на: Сря 14 дек 2005 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Проблем с 1.8 GU бавно падат оборотите след форсиране.

Мнениеот DEKSTAR » Сря 28 мар 2007 13:05


Значи проблема е че след форсиране на двигателя му падат бавно оборотите.Колата се кара на газ и при студен старт държи около 2000 оборота и после падат на 1200.Също така има повишение в разхода.
Кажете според вас от какво може да е.Благодаря предварително.




Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Проблем с 1.8 GU бавно падат оборотите след форсиране.

Мнениеот joker » Сря 28 мар 2007 14:00


DEKSTAR написа:Значи проблема е че след форсиране на двигателя му падат бавно оборотите.Колата се кара на газ и при студен старт държи около 2000 оборота и после падат на 1200.Също така има повишение в разхода.
Кажете според вас от какво може да е.Благодаря предварително.

евентулни възможности (според мен)
1.Много обтегнато жило на газта!(първо това виж)
2.Регулировка на винта срещу лоста за механично управление на дросела(прекалено навит),който е възможно да опира в лоста за управление на дросела и да не позволява допозициониране на дросела.
3.Проверка на стъпков мотор.


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем с 1.8 GU бавно падат оборотите след форсиране.

Мнениеот hristian37 » Сря 28 мар 2007 15:11


joker написа:
DEKSTAR написа:Значи проблема е че след форсиране на двигателя му падат бавно оборотите.Колата се кара на газ и при студен старт държи около 2000 оборота и после падат на 1200.Също така има повишение в разхода.
Кажете според вас от какво може да е.Благодаря предварително.

евентулни възможности (според мен)
1.Много обтегнато жило на газта!(първо това виж)
2.Регулировка на винта срещу лоста за механично управление на дросела(прекалено навит),който е възможно да опира в лоста за управление на дросела и да не позволява допозициониране на дросела.
3.Проверка на стъпков мотор.


Колега ГУ мотор е с карбуратор :idea: :idea: А за проблема - има нещо по автоматичния смукач :idea:


Потребителски аватар
DEKSTAR
Мнения: 840
Регистриран на: Сря 14 дек 2005 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот DEKSTAR » Сря 28 мар 2007 15:43


Да точно така мотора е карбуратор 2Е2 има и още нещо ,което преди малко забравих да спомена,че колата се форсира по трудно като я задържиш на 4000 оборота се усеща как не работи добре все едно на 3 цилиндъра.Свещите скоро са сменяни.
Погледнах в търсачката и си помислих че може да е от тампона на карбуратора но след като го проверих се оказа,че е здрав.За автоматичния-смучак някой датчик ли ще е проблема.И с каква електроника е карбуратора знам че има комп който го управлява./ако може някои по подробно да го обясни/
Какъв може да е проблема?Благодаря предварително! :)


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Сря 28 мар 2007 15:49


колега 2Е2 няма комп, и никаква електроника няма - изцяло механи4ен е :idea:


Потребителски аватар
DEKSTAR
Мнения: 840
Регистриран на: Сря 14 дек 2005 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот DEKSTAR » Сря 28 мар 2007 16:30


hristian37 написа:колега 2Е2 няма комп, и никаква електроника няма - изцяло механи4ен е :idea:

мерси за отговора. :wink:
Колегите,които са имали някакъв подобен проблем да споделят мнение,че тоз Pierburg ще ми земе тока:( .Майсторииии къде сте... :)


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Сря 28 мар 2007 16:32


досега правил ли си нещо по него?


Потребителски аватар
DEKSTAR
Мнения: 840
Регистриран на: Сря 14 дек 2005 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот DEKSTAR » Сря 28 мар 2007 16:56


Значи не съм ходил при колата ами просто казах един приятел какво да погледне/да види как е тампона/.И незнам колко го е проверил просто искам да разбера къде да търся проблема то се е видяло,че от разстояние не става/не е ли ти да го бутнеш/.Утре ще отида да видя какво може да се направи.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Проблем с 1.8 GU бавно падат оборотите след форсиране.

Мнениеот joker » Сря 28 мар 2007 19:46


hristian37 написа:
joker написа:
DEKSTAR написа:Значи проблема
Колега ГУ мотор е с карбуратор :idea: :idea: А за проблема - има нещо по автоматичния смукач :idea:

Извинете оттеглям се от тази тема....импотентен съм по въпроса! :oops:


Потребителски аватар
pacoboy
Мнения: 2699
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
Автомобил: passat b7 4motion
Двигател: CFGB
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот pacoboy » Чет 29 мар 2007 9:25


Ами ако я палиш на газ нормално да ти гълточи много.
При студен старт изпарителя не сварва да си върши работата и газта направо в течно състояние отива, това води до рязко увеличаване на разхода, най добре пали на бензин, да си се врътни бензина и след 2-3 мин. обръщай на газ.
И при мене рахода беше така докато палих на газ като тебе, от тогава на татъка нямам този проблем.


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Чет 29 мар 2007 17:26


Тука ми мирише на проблем свързан с яко разбъзикан карбуратор.А това че не сваля оборотите веднага след като подадеш газ ми се струва триточков модул или елементите които го управляват. :wink: :wink: :idea:Така от разтояние не мога да кажа с точност


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: Проблем с 1.8 GU бавно падат оборотите след форсиране.

Мнениеот vit_autosofia » Чет 29 мар 2007 20:34


joker написа:
hristian37 написа:
joker написа:
DEKSTAR написа:Значи проблема
Колега ГУ мотор е с карбуратор :idea: :idea: А за проблема - има нещо по автоматичния смукач :idea:

Извинете оттеглям се от тази тема....импотентен съм по въпроса! :oops:

:wink: :wink: те това ми хареса


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Пет 30 мар 2007 14:44


Има ли развитие :roll: :?:


Потребителски аватар
DEKSTAR
Мнения: 840
Регистриран на: Сря 14 дек 2005 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот DEKSTAR » Пет 30 мар 2007 16:31


За сега няма развитие,защото колата не е бутана по простата причина,че собственикът и замина по работа извън града.
Когато има развитие ще пиша. :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта