Шумът от двигателя в купето-как да го намалим?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2704
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Сря 28 мар 2007 23:52


Кат чета тук май всички сте с вагони(комбита).По някаква неведмна за мен причина купетата изпадат в резананс при 3000-3500 оборота .За по високи обороти няма проблем.Дано сте го забелязали.




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 29 мар 2007 8:21


Vasseto написа:3000-3500 оборота .За по високи обороти няма проблем.Дано сте го забелязали.
Бааа.... Бучи, деа, кат самолет на форсаж! Само, че след тая скорост купето залепва за пътя!
А иначе обещаните снимки ги направих, ама са с толкова лошо качество, че ме е срам да ги сложа и само линкове давам.

http://images15.snimka.bg/002518754.jpg
http://images15.snimka.bg/002518755.jpg
http://images15.snimka.bg/002518756.jpg
http://images15.snimka.bg/002518758.jpg
Самото фолио отгоре явно е или алуминизирана пластмасова плака, или прекалено тънко ал. фолио, защото като подам огънче директно със запалката и се разтопи. Но пък огънчето от запалка си е бая темературка!

Едит:
Променени са линковете в "Снимка.бг"

Последна промяна от radotom на Пон 16 апр 2007 10:41, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2704
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Чет 29 мар 2007 8:31


Това с фолиото и кората от долу ще реши проблема частично.Май ще се окаже ,че тампоните са проблема.И като се иам в предвид какво се намира на пазара мисля че по евтино ще е музика.


Потребителски аватар
MobilLife
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
Автомобил: Wv golf 5 +
Двигател:
Местоположение: Мездра-Марс
Контакти:

Мнениеот MobilLife » Чет 29 мар 2007 9:23


Имах същия проблем с бученето даже и се тресеше яко на место все едно си седнал в масажор ама както по нагоре бе писал един колега оказа се тампон на ДВГ и като го смених - заспа! 3000 - 3500 об. - няма разлика и при другите.....тишина!Ама гърнета несъм сменял - само е кърпено задното :D


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Мнениеот vladtod® » Съб 07 апр 2007 19:58


И моите снимки са гадни ,но само телефона беше под ръка.
Първо сложих малко парчета по дупките,после цялото парче.
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
georgipass
Мнения: 1061
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот georgipass » Съб 07 апр 2007 20:04


vladtod написа:И моите снимки са гадни ,но само телефона беше под ръка.
Първо сложих малко парчета по дупките,после цялото парче.
Изображение
Изображение


И има ли някакъв ефект? :D


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Мнениеот vladtod® » Съб 07 апр 2007 22:01


georgipass написа:
И има ли някакъв ефект? :D

чесно да ти кажа,само я палнах да се ослушам и се метнах да си правя дистанционно отваряне на багажника и не съм карал за да "чуя " ефекта.Направи ми впечатление ,че капака стана "плътен" сякъш е от 100 кила желязо,не дрънчи както преди.


Потребителски аватар
georgipass
Мнения: 1061
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот georgipass » Съб 07 апр 2007 22:08


А това фолио ли е, сори за тъпия въпрос, ама да съм сигурен :wink: И какви парички ти легна цялата работа, става въпрос за материалите :wink:


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Мнениеот vladtod® » Съб 07 апр 2007 22:15


мисля ,че е нещо от сорта на radotom ,6-7 мм се дебело но поресто,отдолу е с лепнещ пласт а от горе като домакинско фолио.Използват го за облепяне на бойлери и котли.Цифра не мога да споделя,изпадна ми малко от едни познати :oops:


Потребителски аватар
idkedikov
Мнения: 914
Регистриран на: Вто 27 сеп 2005 15:49
Автомобил: VW Passat 3bg
Двигател: AVF
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот idkedikov » Нед 08 апр 2007 1:46


Ами само трябва да кажеш дали има някакъв ефект и ако има да запрятаме ръкавите ;) :lol:


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Пет 13 апр 2007 10:27


radotom написа:
Vasseto написа:3000-3500 оборота .За по високи обороти няма проблем.Дано сте го забелязали.
Бааа.... Бучи, деа, кат самолет на форсаж! Само, че след тая скорост купето залепва за пътя!
А иначе обещаните снимки ги направих, ама са с толкова лошо качество, че ме е срам да ги сложа и само линкове давам.
http://images14.snimka.bg/002518754.jpg
http://images14.snimka.bg/002518755.jpg
http://images14.snimka.bg/002518756.jpg
http://images14.snimka.bg/002518758.jpg
Самото фолио отгоре явно е или алуминизирана пластмасова плака, или прекалено тънко ал. фолио, защото като подам огънче директно със запалката и се разтопи. Но пък огънчето от запалка си е бая темературка!


Какво става колеги, има ли ефект от изолациите??
Ами вчера се возих в една обикновенна вектричка, трябва да презная че тези автомобили са доста добре обезшумени, и почти нищо не се чува в купето.


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Мнениеот vladtod® » Пет 13 апр 2007 11:09


трудно е да се определи като не карам колата,а и нямам резонатор а една тръба .


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 13 апр 2007 12:09


georgipass написа:А това фолио ли е, сори за тъпия въпрос, ама да съм сигурен :wink: И какви парички ти легна цялата работа, става въпрос за материалите :wink:

По спомени беше от порядъка на 13-14 лв/кв.м. Взех си 1.5 кв.м. и ми остана малко

NqKvo_GaDno написа:Ами само трябва да кажеш дали има някакъв ефект и ако има да запрятаме ръкавите ;) :lol:

Аз лично не мога да кажа, защото в деня, в който го лепнах сменях и задния тампон на мотора, не при скоростите, а в дясно и... както каза Vasseto: "като се иам в предвид какво се намира на пазара...' стана ужас!
Едва изтраях до следващата събота, че да го сменя.
При всички случай, обаче, днес, като се заслушах случайно в шумовете, изпъква ми шума от гумите.
Но аз все още съм със зините.
И пак да подкрепя Vasseto-> всичко ще излезе от тампоните... основно! Другото е вече допълнение!


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пет 13 апр 2007 13:04


radotom написа:При всички случай, обаче, днес, като се заслушах случайно в шумовете, изпъква ми шума от гумите.
Но аз все още съм със зините.
И пак да подкрепя Vasseto-> всичко ще излезе от тампоните... основно! Другото е вече допълнение!

Всичко си е от конструкторите на ФВ, (като си сложих летните гуми шумът стана по-силен)


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пет 13 апр 2007 13:23


K22 написа:Всичко си е от конструкторите на ФВ ... (като си сложих летните гуми шумът стана по-силен)

... или на гумите (тях едва ли от VW са ги конструирали). Да не забравяме и "устройството", избиращо с какви гуми да кара :wink:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта