Ще изтърбушвам катализатора...

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
лайномета
Мнения: 85
Регистриран на: Вто 18 апр 2006 20:36
Автомобил:
Двигател:

Ще изтърбушвам катализатора...

Мнениеот лайномета » Чет 29 мар 2007 14:06


Преди да почнете да мятате домати и яйца по мен-ползвах търсачката,но все пак ще пусна темата,защото ми трябват няколко синтезирани отговора.

Та,от извесно време имам проблеми с колата,проблема може да е от хиляда места,но катализатора е една от възможните причини и ми се иска от там да почна.Харчи доста,не върви,при припомпване на педала около 2000 оборота колата се дави(все едно е богата сместта) и тн.
Спрял съм се на варианта да изтърбуша катализатора поради простата причина,че каквото и гърне да ми бучнат тук в българия,надали ще е толкова здраво колкото оригиналния кожух на катализатора.
Сега идват и въпросите
1/До колкото ми е извесно,изтърбушването става по следния начих-в едната ръка чука,в другата катализатора и почва едно блъскане на тези два прибора,докато не се натроши и изпада керамиката/кокса(каквото е там вътре в катализатора).Питанката е-това ли е начинът?
2/Колата ми е г3 1.4 60 коня,края на '93-та,ламбда сондата преди катализатора или в него е?И ако е в катализатора,ще повлияе ли на работата и липсата на пълнежа?

Ако има хора,които са го правили този фокус,ще съм благодарен да споделят впечетленията си,а също и някакъв съвет ако имат :)

Мерси предварително :)




Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Ще изтърбушвам катализатора...

Мнениеот joker » Чет 29 мар 2007 14:09


лайномета написа:Преди да почнете да мятате домати и яйца по мен-ползвах търсачката,но все пак ще пусна темата,защото ми трябват няколко синтезирани отговора.

Та,от извесно време имам проблеми с колата,проблема може да е от хиляда места,но катализатора е една от възможните причини и ми се иска от там да почна.Харчи доста,не върви,при припомпване на педала около 2000 оборота колата се дави(все едно е богата сместта) и тн.
Спрял съм се на варианта да изтърбуша катализатора поради простата причина,че каквото и гърне да ми бучнат тук в българия,надали ще е толкова здраво колкото оригиналния кожух на катализатора.
Сега идват и въпросите
1/До колкото ми е извесно,изтърбушването става по следния начих-в едната ръка чука,в другата катализатора и почва едно блъскане на тези два прибора,докато не се натроши и изпада керамиката/кокса(каквото е там вътре в катализатора).Питанката е-това ли е начинът?
2/Колата ми е г3 1.4 60 коня,края на '93-та,ламбда сондата преди катализатора или в него е?И ако е в катализатора,ще повлияе ли на работата и липсата на пълнежа?

Ако има хора,които са го правили този фокус,ще съм благодарен да споделят впечетленията си,а също и някакъв съвет ако имат :)

Мерси предварително :)

във форума преди 10-15 дни пуснах анкета катализатор или резонаторно гърне....прочети какво са написали колегите!Много е интересно и поучително!


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Чет 29 мар 2007 14:09


Ламбдата е преди катализатора,няма проблеми.
Избушването го прави ако можеш навън,сложи си някаква маска на носа/устата,защото това което е вътре е доста опасно за белите дробове.Ако ти яката запушен ще се разтроши бързо.
Не съм избушвал,ама съм гледал как се прави :D .


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5451
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Чет 29 мар 2007 14:43


Има сервизи където безплатно ти го заменят с резонаторно гърне


Потребителски аватар
Veso101
Мнения: 913
Регистриран на: Съб 22 яну 2005 22:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Несебър

Мнениеот Veso101 » Чет 29 мар 2007 15:06


Сложи си "тръбъ" или "резунатурно" гърне, а катализатора го запази за черни дни.
Виж има една тема за катализаторите и данъка, а пък и с прегледите ще е все по-трудно.
Аз съм така, с тръба а катализатора е в гаража.


Потребителски аватар
teko
Мнения: 140
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 17:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот teko » Чет 29 мар 2007 16:17


Veso101 написа:Сложи си "тръбъ" или "резунатурно" гърне, а катализатора го запази за черни дни.
Виж има една тема за катализаторите и данъка, а пък и с прегледите ще е все по-трудно.
Аз съм така, с тръба а катализатора е в гаража.


Отровата с която ще си натъпчеш дробчетата,дори и с маска,не си заслужава труда.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Чет 29 мар 2007 16:45


:офф Добре де колега ама найстина ли разчиташ някой да те вземе на сериозно с този ник ?! Винаги съм се чудил какво кара хората да се "кръщават" с подобни простотий :!:


Потребителски аватар
Veso101
Мнения: 913
Регистриран на: Съб 22 яну 2005 22:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Несебър

Мнениеот Veso101 » Чет 29 мар 2007 17:43


teko написа:
Veso101 написа:Сложи си "тръбъ" или "резунатурно" гърне, а катализатора го запази за черни дни.
Виж има една тема за катализаторите и данъка, а пък и с прегледите ще е все по-трудно.
Аз съм така, с тръба а катализатора е в гаража.


Отровата с която ще си натъпчеш дробчетата,дори и с маска,не си заслужава труда.


Извинявай колега но не те разбрах :hmmmm


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Чет 29 мар 2007 17:46


Veso101 написа:Извинявай колега но не те разбрах :hmmmm

Азбест и други екзотики има в катализатора.


Потребителски аватар
Veso101
Мнения: 913
Регистриран на: Съб 22 яну 2005 22:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Несебър

Мнениеот Veso101 » Чет 29 мар 2007 17:53


andro_v написа:
Veso101 написа:Извинявай колега но не те разбрах :hmmmm

Азбест и други екзотики има в катализатора.


Какво значение има какво съдържа?
Нещо не сте ме разбрали.
Свалих го цял целеничък и си стой в гаража, ако стане проблем на прегледа ще ми го монтират за 10 лв и готово


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 29 мар 2007 20:14


Veso101 написа:
andro_v написа:
Veso101 написа:Извинявай колега но не те разбрах :hmmmm

Азбест и други екзотики има в катализатора.


Какво значение има какво съдържа?
Нещо не сте ме разбрали.
Свалих го цял целеничък и си стой в гаража, ако стане проблем на прегледа ще ми го монтират за 10 лв и готово[/quot
Азбестът е един от най-сигурните и мощни канцерогени!Сиреч предизвиква рак на белия дроб или на плеврата(обвивката на белия дроб) ама на почти на 100 %-затова е забранен за широка употреба и има специални изисквания зя работа с него!!!!Въглеводордите които са в огромна концентрация в катализатора също спадат към мощните канцерогени....Самото сваляне на катлизатора и вдишването макар и на малки количества на прах от него крие рисковете които описах...
а сега всеки да си прави сметката....както иска...нали и ние лекарите трябва хляб да ядем!Тъй де!!!


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13545
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Чет 29 мар 2007 21:30


Снеми го и сложи права тръбичка - 10 лв. Като затегнат прегледите нов монтаж на катализатора .-5 лв


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 30 мар 2007 7:24


kris11 написа:Снеми го и сложи права тръбичка - 10 лв. Като затегнат прегледите нов монтаж на катализатора .-5 лв

Чудесно и добре звучи!!!Ама няма ли да бучи много!!!!Аз по тази причина сложих резонаторно гърне(55 лв с монтажа)!Да видим колко ще издържи!


Потребителски аватар
Veso101
Мнения: 913
Регистриран на: Съб 22 яну 2005 22:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Несебър

Мнениеот Veso101 » Пет 30 мар 2007 7:37


joker написа:
Veso101 написа:
andro_v написа:
Veso101 написа:Извинявай колега но не те разбрах :hmmmm

Азбест и други екзотики има в катализатора.


Какво значение има какво съдържа?
Нещо не сте ме разбрали.
Свалих го цял целеничък и си стой в гаража, ако стане проблем на прегледа ще ми го монтират за 10 лв и готово[/quot
Азбестът е един от най-сигурните и мощни канцерогени!Сиреч предизвиква рак на белия дроб или на плеврата(обвивката на белия дроб) ама на почти на 100 %-затова е забранен за широка употреба и има специални изисквания зя работа с него!!!!Въглеводордите които са в огромна концентрация в катализатора също спадат към мощните канцерогени....Самото сваляне на катлизатора и вдишването макар и на малки количества на прах от него крие рисковете които описах...
а сега всеки да си прави сметката....както иска...нали и ние лекарите трябва хляб да ядем!Тъй де!!!


Ами той го сваля майстора, пък сега си седи завит в торба, още съм жив.
А за бученето си бучи- мен много ме кефи , но жената мърмори нон стоп.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 30 мар 2007 7:42


[Ами той го сваля майстора, пък сега си седи завит в торба, още съм жив.
А за бученето си бучи- мен много ме кефи , но жената мърмори нон стоп.[/quote]
Времето за развитието,проявата и доказването на повечето ракови заболявания е между 10 и 15 години...имаш време!!!!Ще си купиш и втора кола!!!!! :P



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 67 госта