Сутринта Голфа изпуши кофти

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
yanis
Мнения: 57
Регистриран на: Пон 29 авг 2005 22:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Сутринта Голфа изпуши кофти

Мнениеот yanis » Чет 29 мар 2007 21:17


Привет колеги. От една седмица карам Г3, бензин, но едва днес сутринта ми направи впечатление, че като го запалих от ауспуха запуши повече от нормалното. Иначе после се оправи и нямаше проблеми с вървенето? Що е то? Благодаря много за съветите!




Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Сутринта Голфа изпуши кофти

Мнениеот joker » Чет 29 мар 2007 21:37


yanis написа:Привет колеги. От една седмица карам Г3, бензин, но едва днес сутринта ми направи впечатление, че като го запалих от ауспуха запуши повече от нормалното. Иначе после се оправи и нямаше проблеми с вървенето? Що е то? Благодаря много за съветите!

Имах абсолютно същия проблем.....Вложки на клапаните...10-12 лв+труд...ако намериш приятел да ти ги смени без да сваля главата(разбира се ако с водачите на клапаните всичко е наред)може и без пари за труд...Няма страшно!Щом не пуши докато караш след това!
А механизмът на сутрешното изпушване е прост-в покой покрай стеблото на клапана и силно разширената и износена вложка се стича повечко масло в цилиндъра...запалваш и то изпушва много силно...после вече го няма защото не може да влезе при движение в толкона голямо количество наведнъж..Вложки брат!!!!Сигурен симптом!


Потребителски аватар
nasodotcom
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nasodotcom » Чет 29 мар 2007 22:41


кажи им за по-лесно гумички на клапаните или не съм разбрал нещо :?:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 30 мар 2007 7:21


nasodotcom написа:кажи им за по-лесно гумички на клапаните или не съм разбрал нещо :?:

Точно!!!! :!:


Потребителски аватар
Veso101
Мнения: 913
Регистриран на: Съб 22 яну 2005 22:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Несебър

Мнениеот Veso101 » Пет 30 мар 2007 7:35


А, точно същото имам и аз , обаче ако я паля с подадена газ.
Мирише много силно на масло, но веднага спира и няма повече проблем.
Колата като цяло не гори масло - около 1 л /10000 км.
Дали ще е пак от там.

п.п Сори за спама в темата на колегата но точно мислех и аз да пускам такава, да не се повтаряме.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 30 мар 2007 7:39


Veso101 написа:А, точно същото имам и аз , обаче ако я паля с подадена газ.
Мирише много силно на масло, но веднага спира и няма повече проблем.
Колата като цяло не гори масло - около 1 л /10000 км.
Дали ще е пак от там.

п.п Сори за спама в темата на колегата но точно мислех и аз да пускам такава, да не се повтаряме.

Да -нали писах,че това е типичен признак поради механизма по който възниква....по-лошият вариант е ако и водачите на клапаните са заминали...тогава сваляне на глава,припасване на клапани,шлайф на глава...


Потребителски аватар
googo
Мнения: 117
Регистриран на: Чет 01 мар 2007 14:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот googo » Пет 30 мар 2007 8:09


Здравей колега.Гори ли ти повечко масалсе трява да ги сменяш ако е по малко карай докато ти отърва аз сам сащия.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 30 мар 2007 8:20


И при мен пропушва ,обаче странното е че не всеки път.Ако беше от минаващо масло между клапаните нямаше ли да е в секи път.Отделно ,че сега с 10В40 колата хич не гори масло :?


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 30 мар 2007 10:35


Rabbit_TDI написа:И при мен пропушва ,обаче странното е че не всеки път.Ако беше от минаващо масло между клапаните нямаше ли да е в секи път.Отделно ,че сега с 10В40 колата хич не гори масло :?

нали се сещаш,че износването на вложките е различно и уплътнението на отделните клапани е различно при повдигнато и спуснато състояние....е ако остане повдигнат най-неуплътнения всмукателен клапан оттам се стича масло и пуши...От другите не!тогава не пуши.То и затова не ти гори много масло.....Другите фактори са:
1. температурата на околната среда и двигателя....по-топло ,значи по-добро уплътнение и по-малко пушек
по-студено ли е -обратно!
2. време на престой-колкото по-дълго е стояла колата повечко масълце се стича и съответно повече пуши...
Не теоретизирам!!!!Всичко това го проследих и дори си водех записки
повече от 7 месеца.....Изводите са си мои и почиват на опит...


Потребителски аватар
Veso101
Мнения: 913
Регистриран на: Съб 22 яну 2005 22:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Несебър

Мнениеот Veso101 » Пет 30 мар 2007 12:52


joker написа:
Rabbit_TDI написа:И при мен пропушва ,обаче странното е че не всеки път.Ако беше от минаващо масло между клапаните нямаше ли да е в секи път.Отделно ,че сега с 10В40 колата хич не гори масло :?

нали се сещаш,че износването на вложките е различно и уплътнението на отделните клапани е различно при повдигнато и спуснато състояние....е ако остане повдигнат най-неуплътнения всмукателен клапан оттам се стича масло и пуши...От другите не!тогава не пуши.То и затова не ти гори много масло.....Другите фактори са:
1. температурата на околната среда и двигателя....по-топло ,значи по-добро уплътнение и по-малко пушек
по-студено ли е -обратно!
2. време на престой-колкото по-дълго е стояла колата повечко масълце се стича и съответно повече пуши...
Не теоретизирам!!!!Всичко това го проследих и дори си водех записки
повече от 7 месеца.....Изводите са си мои и почиват на опит...

Симптомите са 1:1.
Страшно изчерпателно , благодаря ти много


Потребителски аватар
batslav
Мнения: 159
Регистриран на: Чет 30 ное 2006 18:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Я-л/София

Мнениеот batslav » Пет 30 мар 2007 17:46


Veso101 написа:А, точно същото имам и аз , обаче ако я паля с подадена газ.
Мирише много силно на масло, но веднага спира и няма повече проблем.
Колата като цяло не гори масло - около 1 л /10000 км.
Дали ще е пак от там.

п.п Сори за спама в темата на колегата но точно мислех и аз да пускам такава, да не се повтаряме.
Ако сменяш само гумичките не е достатъчно смени и сегменти на клапаните,моята също харчепе много масло около 1 л. на 1000 км. непушеше само мирише на изгоряло масло но слабо.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 30 мар 2007 18:02


batslav написа:
Veso101 написа:А, точно същото имам и аз , обаче ако я паля с подадена газ.
Мирише много силно на масло, но веднага спира и няма повече проблем.
Колата като цяло не гори масло - около 1 л /10000 км.
Дали ще е пак от там.

п.п Сори за спама в темата на колегата но точно мислех и аз да пускам такава, да не се повтаряме.
Ако сменяш само гумичките не е достатъчно смени и сегменти на клапаните,моята също харчепе много масло около 1 л. на 1000 км. непушеше само мирише на изгоряло масло но слабо.

Не е задължително да се сменят водачите на клапаните ако са добре(свестен майстор веднага ще установи това),защото смяната на водачите е свързана със сваляне на глава ,шлайф на глава нова гарнитура и огромен риск някъде по тази верига някой некъдърник да не си свърши работата и да ти окепази колата веднъж завинаги!Сменяш гумичките по простия начин и ако спре да гори масло..друго не пипай.Само ако продължи да гори масло се пипат водачите!
Не бързай да вадиш карантиите на колата!Аз смених само гумичките и всичко заспа!


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 31 мар 2007 0:27


joker написа:
Rabbit_TDI написа:И при мен пропушва ,обаче странното е че не всеки път.Ако беше от минаващо масло между клапаните нямаше ли да е в секи път.Отделно ,че сега с 10В40 колата хич не гори масло :?

нали се сещаш,че износването на вложките е различно и уплътнението на отделните клапани е различно при повдигнато и спуснато състояние....е ако остане повдигнат най-неуплътнения всмукателен клапан оттам се стича масло и пуши...От другите не!тогава не пуши.То и затова не ти гори много масло.....Другите фактори са:
1. температурата на околната среда и двигателя....по-топло ,значи по-добро уплътнение и по-малко пушек
по-студено ли е -обратно!
2. време на престой-колкото по-дълго е стояла колата повечко масълце се стича и съответно повече пуши...
Не теоретизирам!!!!Всичко това го проследих и дори си водех записки
повече от 7 месеца.....Изводите са си мои и почиват на опит...

И аз доста се терзая на тоя въпрос ,но при мен няма никва зависимост от дългия престой - даже се случва обратно като не я паля няколко дни не изпушва :? Студено/топло също не са в права пропорционалност ,докато като е влажно пушва повече :? Иначе тва за различно преебани гумички на всеки от цилиндрите не се бях сещал :cry: Основното което обаче ме терзае кога е правилрния момент да се правят тия ремонти с карантиите по-мотора.Пределно ми е ясно че на тия километри мотора не е заводски ама не е ли по полезно да се толожи тоя ремонт когато почне да гори мнооого масло и да не пали?


yanis
Мнения: 57
Регистриран на: Пон 29 авг 2005 22:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот yanis » Нед 01 апр 2007 17:18


Много благодаря на всички откликнали, на въпроса ми колеги. Бъдете здрави!


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Вто 03 апр 2007 1:14


Veso101 написа:А, точно същото имам и аз , обаче ако я паля с подадена газ.
Мирише много силно на масло, но веднага спира и няма повече проблем.
Колата като цяло не гори масло - около 1 л /10000 км.
Дали ще е пак от там.

п.п Сори за спама в темата на колегата но точно мислех и аз да пускам такава, да не се повтаряме.


Дай ми я на мен да видим дали ще гори 1л. на 10000 :)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 87 госта