Сутринта Голфа изпуши кофти
Сутринта Голфа изпуши кофти
Привет колеги. От една седмица карам Г3, бензин, но едва днес сутринта ми направи впечатление, че като го запалих от ауспуха запуши повече от нормалното. Иначе после се оправи и нямаше проблеми с вървенето? Що е то? Благодаря много за съветите!
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Сутринта Голфа изпуши кофти
yanis написа:Привет колеги. От една седмица карам Г3, бензин, но едва днес сутринта ми направи впечатление, че като го запалих от ауспуха запуши повече от нормалното. Иначе после се оправи и нямаше проблеми с вървенето? Що е то? Благодаря много за съветите!
Имах абсолютно същия проблем.....Вложки на клапаните...10-12 лв+труд...ако намериш приятел да ти ги смени без да сваля главата(разбира се ако с водачите на клапаните всичко е наред)може и без пари за труд...Няма страшно!Щом не пуши докато караш след това!
А механизмът на сутрешното изпушване е прост-в покой покрай стеблото на клапана и силно разширената и износена вложка се стича повечко масло в цилиндъра...запалваш и то изпушва много силно...после вече го няма защото не може да влезе при движение в толкона голямо количество наведнъж..Вложки брат!!!!Сигурен симптом!
- nasodotcom
- Мнения: 400
- Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Veso101
- Мнения: 913
- Регистриран на: Съб 22 яну 2005 22:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Несебър
А, точно същото имам и аз , обаче ако я паля с подадена газ.
Мирише много силно на масло, но веднага спира и няма повече проблем.
Колата като цяло не гори масло - около 1 л /10000 км.
Дали ще е пак от там.
п.п Сори за спама в темата на колегата но точно мислех и аз да пускам такава, да не се повтаряме.
Мирише много силно на масло, но веднага спира и няма повече проблем.
Колата като цяло не гори масло - около 1 л /10000 км.
Дали ще е пак от там.
п.п Сори за спама в темата на колегата но точно мислех и аз да пускам такава, да не се повтаряме.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Veso101 написа:А, точно същото имам и аз , обаче ако я паля с подадена газ.
Мирише много силно на масло, но веднага спира и няма повече проблем.
Колата като цяло не гори масло - около 1 л /10000 км.
Дали ще е пак от там.
п.п Сори за спама в темата на колегата но точно мислех и аз да пускам такава, да не се повтаряме.
Да -нали писах,че това е типичен признак поради механизма по който възниква....по-лошият вариант е ако и водачите на клапаните са заминали...тогава сваляне на глава,припасване на клапани,шлайф на глава...
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Rabbit_TDI написа:И при мен пропушва ,обаче странното е че не всеки път.Ако беше от минаващо масло между клапаните нямаше ли да е в секи път.Отделно ,че сега с 10В40 колата хич не гори масло
нали се сещаш,че износването на вложките е различно и уплътнението на отделните клапани е различно при повдигнато и спуснато състояние....е ако остане повдигнат най-неуплътнения всмукателен клапан оттам се стича масло и пуши...От другите не!тогава не пуши.То и затова не ти гори много масло.....Другите фактори са:
1. температурата на околната среда и двигателя....по-топло ,значи по-добро уплътнение и по-малко пушек
по-студено ли е -обратно!
2. време на престой-колкото по-дълго е стояла колата повечко масълце се стича и съответно повече пуши...
Не теоретизирам!!!!Всичко това го проследих и дори си водех записки
повече от 7 месеца.....Изводите са си мои и почиват на опит...
- Veso101
- Мнения: 913
- Регистриран на: Съб 22 яну 2005 22:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Несебър
joker написа:Rabbit_TDI написа:И при мен пропушва ,обаче странното е че не всеки път.Ако беше от минаващо масло между клапаните нямаше ли да е в секи път.Отделно ,че сега с 10В40 колата хич не гори масло
нали се сещаш,че износването на вложките е различно и уплътнението на отделните клапани е различно при повдигнато и спуснато състояние....е ако остане повдигнат най-неуплътнения всмукателен клапан оттам се стича масло и пуши...От другите не!тогава не пуши.То и затова не ти гори много масло.....Другите фактори са:
1. температурата на околната среда и двигателя....по-топло ,значи по-добро уплътнение и по-малко пушек
по-студено ли е -обратно!
2. време на престой-колкото по-дълго е стояла колата повечко масълце се стича и съответно повече пуши...
Не теоретизирам!!!!Всичко това го проследих и дори си водех записки
повече от 7 месеца.....Изводите са си мои и почиват на опит...
Симптомите са 1:1.
Страшно изчерпателно , благодаря ти много
- batslav
- Мнения: 159
- Регистриран на: Чет 30 ное 2006 18:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Я-л/София
Ако сменяш само гумичките не е достатъчно смени и сегменти на клапаните,моята също харчепе много масло около 1 л. на 1000 км. непушеше само мирише на изгоряло масло но слабо.Veso101 написа:А, точно същото имам и аз , обаче ако я паля с подадена газ.
Мирише много силно на масло, но веднага спира и няма повече проблем.
Колата като цяло не гори масло - около 1 л /10000 км.
Дали ще е пак от там.
п.п Сори за спама в темата на колегата но точно мислех и аз да пускам такава, да не се повтаряме.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
batslav написа:Ако сменяш само гумичките не е достатъчно смени и сегменти на клапаните,моята също харчепе много масло около 1 л. на 1000 км. непушеше само мирише на изгоряло масло но слабо.Veso101 написа:А, точно същото имам и аз , обаче ако я паля с подадена газ.
Мирише много силно на масло, но веднага спира и няма повече проблем.
Колата като цяло не гори масло - около 1 л /10000 км.
Дали ще е пак от там.
п.п Сори за спама в темата на колегата но точно мислех и аз да пускам такава, да не се повтаряме.
Не е задължително да се сменят водачите на клапаните ако са добре(свестен майстор веднага ще установи това),защото смяната на водачите е свързана със сваляне на глава ,шлайф на глава нова гарнитура и огромен риск някъде по тази верига някой некъдърник да не си свърши работата и да ти окепази колата веднъж завинаги!Сменяш гумичките по простия начин и ако спре да гори масло..друго не пипай.Само ако продължи да гори масло се пипат водачите!
Не бързай да вадиш карантиите на колата!Аз смених само гумичките и всичко заспа!
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
joker написа:Rabbit_TDI написа:И при мен пропушва ,обаче странното е че не всеки път.Ако беше от минаващо масло между клапаните нямаше ли да е в секи път.Отделно ,че сега с 10В40 колата хич не гори масло
нали се сещаш,че износването на вложките е различно и уплътнението на отделните клапани е различно при повдигнато и спуснато състояние....е ако остане повдигнат най-неуплътнения всмукателен клапан оттам се стича масло и пуши...От другите не!тогава не пуши.То и затова не ти гори много масло.....Другите фактори са:
1. температурата на околната среда и двигателя....по-топло ,значи по-добро уплътнение и по-малко пушек
по-студено ли е -обратно!
2. време на престой-колкото по-дълго е стояла колата повечко масълце се стича и съответно повече пуши...
Не теоретизирам!!!!Всичко това го проследих и дори си водех записки
повече от 7 месеца.....Изводите са си мои и почиват на опит...
И аз доста се терзая на тоя въпрос ,но при мен няма никва зависимост от дългия престой - даже се случва обратно като не я паля няколко дни не изпушва



- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Veso101 написа:А, точно същото имам и аз , обаче ако я паля с подадена газ.
Мирише много силно на масло, но веднага спира и няма повече проблем.
Колата като цяло не гори масло - около 1 л /10000 км.
Дали ще е пак от там.
п.п Сори за спама в темата на колегата но точно мислех и аз да пускам такава, да не се повтаряме.
Дай ми я на мен да видим дали ще гори 1л. на 10000

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 90 госта