Искам да си сваля голфа поне с една врътка на пружините

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
Потребителски аватар
petkovsky
Черният лебед
Мнения: 1403
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/с.Ставерци

Искам да си сваля голфа поне с една врътка на пружините

Мнениеот petkovsky » Пет 30 мар 2007 20:41


Искам да си сваля голфа поне с една врътка на прУжините.Да ми препоръчате някой майстор. И дали ще има някакви отклонения? Моля за коментар. Благодаря ви предварително
mod edit: vasstop
да си беше оправил и заглавието




Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Пет 30 мар 2007 20:56


1. Темата ти беше за Тунинг раздела където я преместих.
2. Има вече писано по въпроса ти и то подробно.


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Пет 30 мар 2007 21:40


не режи пружините.просто си купи спортни,по ниски.доста колеги продават на цена оклоко 80 лв=4 броя.


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Пет 30 мар 2007 23:04


това с рязането е свинска работа!!! Сток пружините са по меки и.....
Вземи си комплект спортни и карай. Имай в предвид че може да не издържат амортисьорите..... та помисли и за това...


Потребителски аватар
Pironski
Мнения: 2210
Регистриран на: Чет 22 юни 2006 17:59
Автомобил: VW Golf II GTI 8V
Двигател: PB
Местоположение: EU
Контакти:

Мнениеот Pironski » Пет 30 мар 2007 23:26


Bobby_ написа:това с рязането е свинска работа!!! Сток пружините са по меки и.....
Вземи си комплект спортни и карай. Имай в предвид че може да не издържат амортисьорите..... та помисли и за това...
Споделям мнението на колегата Боби,аз също мислех да правя такива свинщини,ама зех,че си смених направо целия кит. Мога да ти гарантирам,че няма да съжаляваш!!


Потребителски аватар
hose
Мнения: 611
Регистриран на: Пет 05 яну 2007 20:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот hose » Съб 31 мар 2007 0:48


:shock Това с рязането на пружините е тотална грешка...
Вземи си спортни пружини-4бр. и тогава всичко ще е наред,това е моя съвет...


Потребителски аватар
DOHC
Мнения: 419
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DOHC » Съб 31 мар 2007 8:58


Bobby_ написа:Сток пружините са по меки и.....


:?: :roll: Колега не бяха ли спортните по-меки? :wink:


Потребителски аватар
Kingpin
Мнения: 2020
Регистриран на: Пет 30 сеп 2005 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Пловдив

Мнениеот Kingpin » Съб 31 мар 2007 9:19


DOHC написа:
Bobby_ написа:Сток пружините са по меки и.....


:?: :roll: Колега не бяха ли спортните по-меки? :wink:


Не бяха :wink: Спортните пружини задължително са по-твърди, иначе не виждам нищо спортно в тях!!! :wink: И разбира се по-ниски :wink:


Потребителски аватар
DOHC
Мнения: 419
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DOHC » Съб 31 мар 2007 10:07


Kingpin написа:
DOHC написа:
Bobby_ написа:Сток пружините са по меки и.....


:?: :roll: Колега не бяха ли спортните по-меки? :wink:


Не бяха :wink: Спортните пружини задължително са по-твърди, иначе не виждам нищо спортно в тях!!! :wink: И разбира се по-ниски :wink:


:D :roll: Не е точно така колега! За да не се мъча аз да ти обяснявам питай vaskoto1 той определено ги знае тези неща, но като цяло амортисьора трябва да е твърд а пружината мека! :!:


Потребителски аватар
petkovsky
Черният лебед
Мнения: 1403
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/с.Ставерци

Мнениеот petkovsky » Съб 31 мар 2007 11:12


Колеги мерси за отговорите.Много хора знам които са с рязани прожини и нямат проблем и за това още се двоумя какво да правя.


Потребителски аватар
Kingpin
Мнения: 2020
Регистриран на: Пет 30 сеп 2005 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Пловдив

Мнениеот Kingpin » Съб 31 мар 2007 11:16


DOHC написа:
Kingpin написа:
DOHC написа:
Bobby_ написа:Сток пружините са по меки и.....


:?: :roll: Колега не бяха ли спортните по-меки? :wink:


Не бяха :wink: Спортните пружини задължително са по-твърди, иначе не виждам нищо спортно в тях!!! :wink: И разбира се по-ниски :wink:


:D :roll: Не е точно така колега! За да не се мъча аз да ти обяснявам питай vaskoto1 той определено ги знае тези неща, но като цяло амортисьора трябва да е твърд а пружината мека! :!:


Айде обясни ми моля те за спортните окачвания, че аз си нямам никакъв хабер :oops: :oops: Ти Чичката (Ваското) го остави, той разбира от карборатори само :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Разясни ми моля те въпроса със спортните окачвания и ще те черпя една бира утре, обещавам! :wink: :wink:


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Съб 31 мар 2007 14:44


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Нед 23 яну 2011 12:29, променено общо 1 път.


sdel4ev
Мнения: 3
Регистриран на: Нед 25 мар 2007 18:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sdel4ev » Съб 31 мар 2007 15:25


Reji spokoino.Moite sa rezani s edna namotka i niama problemi.


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Съб 31 мар 2007 17:30


sdel4ev написа:Reji spokoino.Moite sa rezani s edna namotka i niama problemi.


Първво пиши на кирилица :idea:

Второ, какво разбираш под "niama problemi"? Че автомобила е по-стабилен от преди рязането, или че още не си изтървал нито един завой и си жив и здрав?


Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Съб 31 мар 2007 17:38


musura написа:
sdel4ev написа:Reji spokoino.Moite sa rezani s edna namotka i niama problemi.


Първво пиши на кирилица :idea:

Второ, какво разбираш под "niama problemi"? Че автомобила е по-стабилен от преди рязането, или че още не си изтървал нито един завой и си жив и здрав?

да, даже ако не му се занимава да реже му препоръчвам да натисне пружините колкото иска и да ги стегне с колан, както едно време правехме на ладите :lol: :lol:



Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 111 госта