G3-Variant - Проблем
- BECK0
- Мнения: 464
- Регистриран на: Съб 31 мар 2007 23:32
- Автомобил: VW Passat B7
- Двигател:
- Местоположение: София
G3-Variant - Проблем
Здравейте, съединителя беше износен и го сменихме, но от тогава (преди година) вече нещо чатка, като отпускам педала на съединителя ? (все едно се закача леко някаде?) .. също така предните джанти на голфа са доста черни, можеби много феродо изразходва ли или незнам ?Също така незнам, може да е и същия проблем, като пусна на свободен ход нещо трака отпреде в дясно ... ? Като изключа двигателя се чува доста (можеби двигателя го заглушава малко). Как мислите къде може да е проблема ? И какво ще ми коства да го оправя... иначе във поведението на колата грешка няма ? Благодяря предварително
- pacoboy
- Мнения: 2699
- Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
- Автомобил: passat b7 4motion
- Двигател: CFGB
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Каква ти е колата-година?
Иначе така насляпо,за това че ти е черно на предните джанти е нормално,на всеки е така,за другото дето се чувало може да е лагер.На завой усилва ли се виенето или тракането, да не е нещо от окачването,здраво ли е?
Дай малко инфо за колата и може и да помогнем кой с квото може!
Иначе така насляпо,за това че ти е черно на предните джанти е нормално,на всеки е така,за другото дето се чувало може да е лагер.На завой усилва ли се виенето или тракането, да не е нещо от окачването,здраво ли е?
Дай малко инфо за колата и може и да помогнем кой с квото може!
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе


Нормално е отпред да са черни джантите този ефект се получава когато са хубави накладките ако сложиш ментаци няма да пушат ама и дискове няма да ти останат.Трудно мога да позная от разстояние къде ти е проблема с тракането отпред в дясно но провери: тампона на макферсона във него има лагерче което се разбива,шарнир, тампони на носача,тампони на торсионната щанга(стабилизираща) ако имаш такава.Със кое жило ти е съединителя?
- BECK0
- Мнения: 464
- Регистриран на: Съб 31 мар 2007 23:32
- Автомобил: VW Passat B7
- Двигател:
- Местоположение: София
Всъщност не разбирам много но .. за колата - VW Golf III-Variant 1.8 GL - 90 Hps 66kw . Тракането можеби ще видя някой монтьор да го види, но по ме вълнува съединителя защо чатка(закача) някъде като го отпускам.. а жилото мисля че е саморегулиращо се. Когато натисна съвсем леко съединителя(докосна го) тракането се усилва ? Явно тракането е от съединителя ?
Ако трябва да опиша по точно тракането, чува се като шевна машина.
Ако трябва да опиша по точно тракането, чува се като шевна машина.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
BECK0 написа:Всъщност не разбирам много но .. за колата - VW Golf III-Variant 1.8 GL - 90 Hps 66kw . Тракането можеби ще видя някой монтьор да го види, но по ме вълнува съединителя защо чатка(закача) някъде като го отпускам.. а жилото мисля че е саморегулиращо се. Когато натисна съвсем леко съединителя(докосна го) тракането се усилва ? Явно тракането е от съединителя ?
Ако трябва да опиша по точно тракането, чува се като шевна машина.
А може би жилото е износено и тресчотката вътре е счупена..при мен так тракаше реди д сменя жилото???
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
joker написа:BECK0 написа:Всъщност не разбирам много но .. за колата - VW Golf III-Variant 1.8 GL - 90 Hps 66kw . Тракането можеби ще видя някой монтьор да го види, но по ме вълнува съединителя защо чатка(закача) някъде като го отпускам.. а жилото мисля че е саморегулиращо се. Когато натисна съвсем леко съединителя(докосна го) тракането се усилва ? Явно тракането е от съединителя ?
Ако трябва да опиша по точно тракането, чува се като шевна машина.
А може би жилото е износено и тресчотката вътре е счупена..при мен так тракаше реди д сменя жилото???
И аз така мисля

- pacoboy
- Мнения: 2699
- Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
- Автомобил: passat b7 4motion
- Двигател: CFGB
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Ами за смяната ако знаеш как точно става точно за 20 мин и си готов, но ако като мене си в мъгла си играх 2 часа и си го сложих де.
Малко е факано под педела да се уцели и да се нагласи, но без умения и с една големичка пинсета става номера, то това е трудното под педала работата, иначе отпред си е мисля лесно.
Иначе за смяна при някой майстор може и да те удере, аз преди седмица смених саморегулиращо , взех го за 50лв, и ми искаха 30 лв за смяна и тез 30лв си си останаха при мен, нито е сложно нито е много трудно, само ти трябва време и нерви
Успех.
Малко е факано под педела да се уцели и да се нагласи, но без умения и с една големичка пинсета става номера, то това е трудното под педала работата, иначе отпред си е мисля лесно.
Иначе за смяна при някой майстор може и да те удере, аз преди седмица смених саморегулиращо , взех го за 50лв, и ми искаха 30 лв за смяна и тез 30лв си си останаха при мен, нито е сложно нито е много трудно, само ти трябва време и нерви

Успех.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 124 госта