Проблем със скоростите на чистачките
- Gesha_GTI
- Мнения: 1130
- Регистриран на: Съб 02 дек 2006 12:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Проблем със скоростите на чистачките
Колеги откакто съм взел колата си е така,но днес реших да напиша да видя ако мога да ги поправя.Значи лостчето има 4 степени 2 на горе след това изключено и 1 на доло...Най-доло ми е с интервал,след това изключено а в двете горни положения чистачките работят с еднаква бързина.Чистачката за задното стъкло като бутна лостчето на вътре пръска течност от зад и си работи напълно нормално,като дръпна лостчето към мен пак си работи функицията за пръскане и включване на предните чистачки,така че всичко си е наред само дето вместо 3 скорости имам 2.Някакви идеи от каде да започна
Re: Проблем със скоростите на чистачките
На подобен хал съм - при мен най-долната работи непрекъснато и понякога при изключване спира в по-високо положение. При мен се получи от задната чистачка, тя се тътреше много бавно и спираше на различни положения. Виден софийски спец се зае да я оправи и човърка по лостчето за включване - задната не проработи, а интервалната стана непрекъсната. Понякога се включва на интервали но за кратко.
Релета съм разменял но не е от тях. Задната чистачка я оправи квартален специалист - беше от кабелчето за маса!
Според мен проблема е в превключвателя с лостчето, нов е 35 лв. ...
Релета съм разменял но не е от тях. Задната чистачка я оправи квартален специалист - беше от кабелчето за маса!
Според мен проблема е в превключвателя с лостчето, нов е 35 лв. ...
- Gesha_GTI
- Мнения: 1130
- Регистриран на: Съб 02 дек 2006 12:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колеги днес разглобих и май ще се окаже че единичките имат 2 скорости на чистачките(нищо така съм карал до сега така ще карам и натам)
Когато разглобих и извадих лостовото превключвателче видях пластината за последната скорост и крачето което се вкл в буксата със захранването е по късо и на буксата е направена дупка точно за него но не е пробита за кабел.И все пак когато вкл на тази скорост въпреки че няма кабел за захранването работи както на предишната
...замислям се и върху това данеби лостовото превключвателче да не е за голф 1 но ми изглежда като да си е ориджинал 



- dmitko
- Мнения: 465
- Регистриран на: Вто 21 дек 2004 14:51
- Автомобил: Tiguan II 4Motion
- Двигател: CZEA 2016
- Местоположение: София
ori написа:Голямата мистерия за мен е какъв е интервала? Варира между 2 и 10 секунди и не мога да вдяна каква е зависимостта...
Натискаш на долу лоста връщаш след това в изключено положение и броиш примерно до 3 - включваш пак на долу и чистачките са през 3 секунди /т.е. времето за което ги задържиш в изключено преди отново да ги пуснеш е всъщност интервала на който работят след това/.

- Gesha_GTI
- Мнения: 1130
- Регистриран на: Съб 02 дек 2006 12:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ori написа::yeaha:
А само да знаеш какъв е максималния интервал? А, и в този ред на мисли се сетих и за задната чистачка - доколкото съм забелязъл та си има 1 скорост (вкл/изкл) и интервала не може да се регулира (не може да работи и постоянно) - нали?
Днес в дъжда гледах разни коли дето задните чистачки им работят на интервали но ние със Голфовете нямаме такава екстра

- kamus11
- Мнения: 851
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
.......има6 една бира от мен ....винаги см се 4удел каква е зависимостта ве4е 3 годиниdmitko написа:ori написа:Голямата мистерия за мен е какъв е интервала? Варира между 2 и 10 секунди и не мога да вдяна каква е зависимостта...
Натискаш на долу лоста връщаш след това в изключено положение и броиш примерно до 3 - включваш пак на долу и чистачките са през 3 секунди /т.е. времето за което ги задържиш в изключено преди отново да ги пуснеш е всъщност интервала на който работят след това/.


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 89 госта