Подобренеия при АБФ/ И всякакви въпроси свързани с голф3 16v
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Бай ти Митьо
- Мнения: 51
- Регистриран на: Пет 20 окт 2006 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
group® написа:Скоростната кутия е сложена![]()
Ефекта на първо четене е умопомрачителен. Изтрелва се значително по-добре. 2ра е много по-силна.
Браво бе, чичо Гальо. Честито! И не се хвалиш...
Замервачката за съжаление ще е аут от бокса чак началото на Май...
Според мен помисли за къстъм хедърс, така или иначе и за Суперспринта ще трябва да МАПиш, но разликата в парите е сериозна. Пък като стигнеш до електрониката това няма да е проблем мисля...
- emmko
- Мнения: 301
- Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
- Автомобил: BMW E92 330d
- Двигател: 2007
- Местоположение: Русе
- Контакти:
group® написа:Скоростната кутия е сложена![]()
Ефекта на първо четене е умопомрачителен. Изтрелва се значително по-добре. 2ра е много по-силна. Ниските обороти не са толкова мъчително дълги. Абе доволен засега(по-нататък повече инфо)
Несъм я тествал още на драг и незнам какъв ще е ефекта срещу стоковата кутия, но откъм усещане го докарва. Това което засега видях е 1ва - 55км/ч, но по-нататък ще опиша всяка, колко е.
За слагането:
Нещата не са съвсем както писахме и си мислихме - сваляш-слагаш. Различават се 2те кутии. Има разлика в захващането - стоковата се държи на 6 болта а тази от 9А е на 4 болта, като ги няма дупките за долните 2 болта на кожуха. Различава се и захващането към жилата - наложи се употребата на свински опашки(по-нататък ще го мисля как да стане - ако някой има опит да каже). Разлика има и в джаджата за километража и използвахме тази от старата кутия(добре, че стана). Отне 1 цял ден, но важното накрая е, че стана![]()
Другия аспект на смяната беше маслото. Благодарение на Ваското1 разбрах, че е 75W90 пълна синтетика. Не е евтино никак - 1л. на Мотул 39лв. По каталог дадоха 2.2л. и аз взех 2л масло и 1 добавка за скорости на STP(17 лв)-150гр и накрая даже ми останаха 100гр![]()
Сега вече се целя към колектора![]()
Решил съм да е на Суперспринт - 4-2-1 рейсинг модела, но 600 евро засега са ми мношко та ще видим дали няма да е 2ра ръка![]()
Това е засега
Поздрави
Благодаря на всички, които се ангажират да пишат в темата и дават мнения, съвети и подкрепа


- group®
- Темерут
- Мнения: 10072
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Айде малко да вдигнем от прахта
Имам отново въпрос
Попаднах на една тема от един форум за шлайфа на главата на АБФ. Човека споделяше, че със сваляне от 0.3 е постигнал 14,5 сгъстяване
Та въпроса е възможно ли е и какво следва от това? Какво друго е необходимо за да се шъзползваме пълноценно от такова сгъстяване?
Въпроса е доста лаичен, но мисля тази тема ще е полезна на всички с АБФ-и
П.С. скоро се връщам в БГ и ще има някой оптични новости около бараката ми

Имам отново въпрос

Попаднах на една тема от един форум за шлайфа на главата на АБФ. Човека споделяше, че със сваляне от 0.3 е постигнал 14,5 сгъстяване

Въпроса е доста лаичен, но мисля тази тема ще е полезна на всички с АБФ-и

П.С. скоро се връщам в БГ и ще има някой оптични новости около бараката ми

- kav4o
- Мнения: 921
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: ABF 1988
- Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet
driver написа:И аз сериозно съм се замислил да сменям скоростите с такива от 9А.
Притеснява ме единствено макс. скорост. Сега прави 240, с новата кутия как ще е, намаля ли макс скорост???
Слагай баце,такава максимална скорост не ти трябва,освен ако не мислиш да излиташ


driver написа:И аз сериозно съм се замислил да сменям скоростите с такива от 9А.
Притеснява ме единствено макс. скорост. Сега прави 240, с новата кутия как ще е, намаля ли макс скорост???
мотор 9A със скоростна кутия AYK
карам с такава кутия
преди с кутия CDA max. speed 220 km/h при 6800 оборота
сега с кутия AYK speed 220 km/h при 6000 оборота /все се случва нещо и не мога да стигна до 7000 оборота/
- group®
- Темерут
- Мнения: 10072
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
@FreeSoul - вече непомня откъде взех инфото за кутията, но я гледах на няколко места и си беше така - незнам
, но кутията се държи доста добре. Проблема е, че се губи доста време в превключване на скоростите и когато се прибера ще мисля за шортшифтър, което ще компенсира. Попаднах на няколко теми във вортекса и може да се направи къстъм, но ще видим(иначе купешки струва 200-250$).
Скоростите живат колата малко, но си трябва да помислим и за кончетата, затова дайте сега малко по въпроса със сгъстяването, че ми стана интересно
Мислех, че АБФ-а неподлежи на шлайф, но явно не е така.

Скоростите живат колата малко, но си трябва да помислим и за кончетата, затова дайте сега малко по въпроса със сгъстяването, че ми стана интересно

не знам докъде си стигнал ,но първо помисли за газоразпределението!!!!
Рошавите валове имат изисквания за степен на сгъстяване. Ако ме питаш мен по-добре смени главата с такава от КР или ПЛ изрежи я с 0,5мм сложи твоите валове и метална гарнитура на главата пробваш и оценяваш! Определено ше ти хареса ефекта!
Мериш степен на сгъстяване и поръчваш валове. Като дойдат сваляш главата и режеш пак колкото е нужно за да докараш нужната степен. Не очаквй чудеса от 268градуса.... след това......... АБЕ НИКОГА НЯМА ДА ТИ СТИГНЕ МОЩНОСТА.......
Рошавите валове имат изисквания за степен на сгъстяване. Ако ме питаш мен по-добре смени главата с такава от КР или ПЛ изрежи я с 0,5мм сложи твоите валове и метална гарнитура на главата пробваш и оценяваш! Определено ше ти хареса ефекта!

Мериш степен на сгъстяване и поръчваш валове. Като дойдат сваляш главата и режеш пак колкото е нужно за да докараш нужната степен. Не очаквй чудеса от 268градуса.... след това......... АБЕ НИКОГА НЯМА ДА ТИ СТИГНЕ МОЩНОСТА.......
-
- Мнения: 540
- Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Bobby_ написа:не знам докъде си стигнал ,но първо помисли за газоразпределението!!!!
Рошавите валове имат изисквания за степен на сгъстяване. Ако ме питаш мен по-добре смени главата с такава от КР или ПЛ изрежи я с 0,5мм сложи твоите валове и метална гарнитура на главата пробваш и оценяваш! Определено ше ти хареса ефекта!
Мериш степен на сгъстяване и поръчваш валове. Като дойдат сваляш главата и режеш пак колкото е нужно за да докараш нужната степен. Не очаквй чудеса от 268градуса.... след това......... АБЕ НИКОГА НЯМА ДА ТИ СТИГНЕ МОЩНОСТА.......
......докато не сложи охлювче и да се чуди как да има сцепление

- Kozunak
- Мнения: 2105
- Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Cordoba16vt написа:Bobby_ написа:не знам докъде си стигнал ,но първо помисли за газоразпределението!!!!
Рошавите валове имат изисквания за степен на сгъстяване. Ако ме питаш мен по-добре смени главата с такава от КР или ПЛ изрежи я с 0,5мм сложи твоите валове и метална гарнитура на главата пробваш и оценяваш! Определено ше ти хареса ефекта!
Мериш степен на сгъстяване и поръчваш валове. Като дойдат сваляш главата и режеш пак колкото е нужно за да докараш нужната степен. Не очаквй чудеса от 268градуса.... след това......... АБЕ НИКОГА НЯМА ДА ТИ СТИГНЕ МОЩНОСТА.......
......докато не сложи охлювче и да се чуди как да има сцепление
И да се вкара в големия комикс как си трябва.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта