Подобренеия при АБФ/ И всякакви въпроси свързани с голф3 16v

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Сря 04 апр 2007 10:15


Колега ела в неделя на ОМВ-то да ги пробваме зверчетата че и аз съм с такава кутия и ми е интерестно как ще вървиме с тебе!!!




Потребителски аватар
Бай ти Митьо
Мнения: 51
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Бай ти Митьо » Чет 05 апр 2007 15:34


group® написа:Скоростната кутия е сложена :011:
Ефекта на първо четене е умопомрачителен. Изтрелва се значително по-добре. 2ра е много по-силна.

Браво бе, чичо Гальо. Честито! И не се хвалиш...
Замервачката за съжаление ще е аут от бокса чак началото на Май...

Според мен помисли за къстъм хедърс, така или иначе и за Суперспринта ще трябва да МАПиш, но разликата в парите е сериозна. Пък като стигнеш до електрониката това няма да е проблем мисля...


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10072
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Сря 09 май 2007 18:32


Днес поглезих малко удареното ми голфче с едни NGK iridium.
Още нямам впечатления, но и не учаквам чудеса. Просто искам каквото има по тая кола да е качествено yoda



П.С. специални благодарности на @niki127(стари пари) за съдействието при покупката и особенно за професионалния монтаж :wink: :lol:


Потребителски аватар
emmko
Мнения: 301
Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
Автомобил: BMW E92 330d
Двигател: 2007
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот emmko » Чет 10 май 2007 14:17


group® написа:Скоростната кутия е сложена :011:
Ефекта на първо четене е умопомрачителен. Изтрелва се значително по-добре. 2ра е много по-силна. Ниските обороти не са толкова мъчително дълги. Абе доволен засега :D (по-нататък повече инфо)
Несъм я тествал още на драг и незнам какъв ще е ефекта срещу стоковата кутия, но откъм усещане го докарва ;) . Това което засега видях е 1ва - 55км/ч, но по-нататък ще опиша всяка, колко е.
За слагането:
Нещата не са съвсем както писахме и си мислихме - сваляш-слагаш. Различават се 2те кутии. Има разлика в захващането - стоковата се държи на 6 болта а тази от 9А е на 4 болта, като ги няма дупките за долните 2 болта на кожуха. Различава се и захващането към жилата - наложи се употребата на свински опашки(по-нататък ще го мисля как да стане - ако някой има опит да каже). Разлика има и в джаджата за километража и използвахме тази от старата кутия(добре, че стана). Отне 1 цял ден, но важното накрая е, че стана :yeaha:
Другия аспект на смяната беше маслото. Благодарение на Ваското1 разбрах, че е 75W90 пълна синтетика. Не е евтино никак - 1л. на Мотул 39лв. По каталог дадоха 2.2л. и аз взех 2л масло и 1 добавка за скорости на STP(17 лв)-150гр и накрая даже ми останаха 100гр :dontknow:



Сега вече се целя към колектора :deal
Решил съм да е на Суперспринт - 4-2-1 рейсинг модела, но 600 евро засега са ми мношко та ще видим дали няма да е 2ра ръка :wink:

Това е засега
Поздрави
Благодаря на всички, които се ангажират да пишат в темата и дават мнения, съвети и подкрепа : vw fen



:kef: : vw fen


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10072
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Сря 19 сеп 2007 18:33


Айде малко да вдигнем от прахта :lol:

Имам отново въпрос :twisted:
Попаднах на една тема от един форум за шлайфа на главата на АБФ. Човека споделяше, че със сваляне от 0.3 е постигнал 14,5 сгъстяване :roll: Та въпроса е възможно ли е и какво следва от това? Какво друго е необходимо за да се шъзползваме пълноценно от такова сгъстяване?
Въпроса е доста лаичен, но мисля тази тема ще е полезна на всички с АБФ-и :idea:


П.С. скоро се връщам в БГ и ще има някой оптични новости около бараката ми :lol:


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Сря 19 сеп 2007 20:20


Аз ли греша или AGC кутията която си сложил е с диф. 3.685 , а не с 3.945 :roll: :roll: Ако съм прав и според твоите думи ефекта е умопомрачителен представям си какво ще е е с най-късия диф 3.945

AGC 3.778 2.105 1.345 0.971 0.795 3.684 Corrado G60, Passat 16v

Изображение :wink:


Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот driver » Сря 19 сеп 2007 21:57


И аз сериозно съм се замислил да сменям скоростите с такива от 9А.

Притеснява ме единствено макс. скорост. Сега прави 240, с новата кутия как ще е, намаля ли макс скорост???


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Чет 20 сеп 2007 0:46


driver написа:И аз сериозно съм се замислил да сменям скоростите с такива от 9А.

Притеснява ме единствено макс. скорост. Сега прави 240, с новата кутия как ще е, намаля ли макс скорост???

Слагай баце,такава максимална скорост не ти трябва,освен ако не мислиш да излиташ :D ускорението ще ти е по-голяма тръпка ми се струва :D


Потребителски аватар
vipra
Мнения: 166
Регистриран на: Сря 01 фев 2006 21:15
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот vipra » Чет 20 сеп 2007 20:58


driver написа:И аз сериозно съм се замислил да сменям скоростите с такива от 9А.

Притеснява ме единствено макс. скорост. Сега прави 240, с новата кутия как ще е, намаля ли макс скорост???


мотор 9A със скоростна кутия AYK

карам с такава кутия

преди с кутия CDA max. speed 220 km/h при 6800 оборота

сега с кутия AYK speed 220 km/h при 6000 оборота /все се случва нещо и не мога да стигна до 7000 оборота/


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10072
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Пет 21 сеп 2007 0:38


@FreeSoul - вече непомня откъде взех инфото за кутията, но я гледах на няколко места и си беше така - незнам :dontknow: , но кутията се държи доста добре. Проблема е, че се губи доста време в превключване на скоростите и когато се прибера ще мисля за шортшифтър, което ще компенсира. Попаднах на няколко теми във вортекса и може да се направи къстъм, но ще видим(иначе купешки струва 200-250$).


Скоростите живат колата малко, но си трябва да помислим и за кончетата, затова дайте сега малко по въпроса със сгъстяването, че ми стана интересно :lol: Мислех, че АБФ-а неподлежи на шлайф, но явно не е така.


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Пет 21 сеп 2007 6:45


не знам докъде си стигнал ,но първо помисли за газоразпределението!!!!
Рошавите валове имат изисквания за степен на сгъстяване. Ако ме питаш мен по-добре смени главата с такава от КР или ПЛ изрежи я с 0,5мм сложи твоите валове и метална гарнитура на главата пробваш и оценяваш! Определено ше ти хареса ефекта! :)
Мериш степен на сгъстяване и поръчваш валове. Като дойдат сваляш главата и режеш пак колкото е нужно за да докараш нужната степен. Не очаквй чудеса от 268градуса.... след това......... АБЕ НИКОГА НЯМА ДА ТИ СТИГНЕ МОЩНОСТА.......


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Пет 21 сеп 2007 9:25


Bobby_ написа:не знам докъде си стигнал ,но първо помисли за газоразпределението!!!!
Рошавите валове имат изисквания за степен на сгъстяване. Ако ме питаш мен по-добре смени главата с такава от КР или ПЛ изрежи я с 0,5мм сложи твоите валове и метална гарнитура на главата пробваш и оценяваш! Определено ше ти хареса ефекта! :)
Мериш степен на сгъстяване и поръчваш валове. Като дойдат сваляш главата и режеш пак колкото е нужно за да докараш нужната степен. Не очаквй чудеса от 268градуса.... след това......... АБЕ НИКОГА НЯМА ДА ТИ СТИГНЕ МОЩНОСТА.......


......докато не сложи охлювче и да се чуди как да има сцепление :lol:


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Пет 21 сеп 2007 12:09


Cordoba16vt написа:
Bobby_ написа:не знам докъде си стигнал ,но първо помисли за газоразпределението!!!!
Рошавите валове имат изисквания за степен на сгъстяване. Ако ме питаш мен по-добре смени главата с такава от КР или ПЛ изрежи я с 0,5мм сложи твоите валове и метална гарнитура на главата пробваш и оценяваш! Определено ше ти хареса ефекта! :)
Мериш степен на сгъстяване и поръчваш валове. Като дойдат сваляш главата и режеш пак колкото е нужно за да докараш нужната степен. Не очаквй чудеса от 268градуса.... след това......... АБЕ НИКОГА НЯМА ДА ТИ СТИГНЕ МОЩНОСТА.......


......докато не сложи охлювче и да се чуди как да има сцепление :lol:


И да се вкара в големия комикс как си трябва. 8)


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Пет 21 сеп 2007 23:41


Дааааам За това говоря и аз......


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Съб 22 сеп 2007 21:45


Бутала си требват...



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта