Има един колега който си е сложил снимка на един Бус Каравел много ми хареса
Тежък случай - реставрацията на Bugsy...
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Yaro написа:Bugman-е, докъде я докара с Бъгси?
Ми чакам едно дъно да ми изпратят и го слагам, пробвах се сам да я кърпя но почнах с ламарина 1,2 и електрожен става доста здраво обаче е голям зор заварката, а и ламарината е дебела и трудно се огъва, но по-тънка няма как да я заваря с електожена, май работата отива да я дам на някой с ЦО, щото аз губя 3-но повече време и 5-орно повече труд... Мисля варианти за някакви по-леки седалки, щото като гледам как върви колата (превърта 205 на 3-та) без седалките не ми се слагат тея тежести отново, има и още интересни идеи по интериора, екстериора и окачването, смяна на ск. кутия и се надявам преди лятото да остане време и за тях.
- Yaro
- Мнения: 238
- Регистриран на: Пон 22 ное 2004 2:34
- Автомобил: TLC HDJ80
- Двигател: 1HD-FT
- Местоположение: София
BuGmaN написа:Ми чакам едно дъно да ми изпратят и го слагам, пробвах се сам да я кърпя но почнах с ламарина 1,2 и електрожен става доста здраво обаче е голям зор заварката, а и ламарината е дебела и трудно се огъва, но по-тънка няма как да я заваря с електожена, май работата отива да я дам на някой с ЦО, щото аз губя 3-но повече време и 5-орно повече труд... Мисля варианти за някакви по-леки седалки, щото като гледам как върви колата (превърта 205 на 3-та) без седалките не ми се слагат тея тежести отново, има и още интересни идеи по интериора, екстериора и окачването, смяна на ск. кутия и се надявам преди лятото да остане време и за тях.
Каква скоростна кутия ще слагаш? Ако не е тайна, разбира се?
- dunhill1680
- Мнения: 77
- Регистриран на: Нед 26 юни 2005 13:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ПЕРФЕКТНАТА ЗАЩИТА
Споделям опит вече 4 годишен относно кълпенето и защитатат на старата кошница. При мен положението беше много по страшно от това. Ако искаш читав ремонт задължително отдели купето от шасито, отнема 5-6 часа. не се притеднявай за токовете те са си с купето. просто разкачаш газта токовете и бензина, махаш резервоара и останалото са 22 болта. Та след като изкърпиш всичко просто го почисти от всички стори неща бояджийски, телена четка за флекс е инструмента!!!!! нема по яко. и накрая, не се прецаквай с БГ грунд не помага. Врху чистия метал (ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ДОБРЕ ОБЕЗМАСЛЕН ИПЕРФЕКТНО ЧИСТ И СУХ) боядисваш на няколко ръце със сребърен феролит, изчакваш добре да изсъхне и сега тайната на успеха. Има един материал който се използва за оребряването на смолата, СТЪКЛОМАТ се казва. Това е нещо като много дебел "тензух" само че е от стъклени нишки. Продава се в Елин Пелин 10-15 км от софия и струва около 5 лв на кг. Ще ти трябват не повече от 2-3 кг. Значи купуваш си 4-5 кутии феролит и процедурата започва. Върху вече боядисаното шаси си изрязваш парчетата стъкломат и ОБИЛНО ги пропиваш със феролит като през цялото време "тупкаш" с четката за да влезе боя абсолютно навсякъде. Това е единственото нещо което наистина няма разпадане форевър. Стъкломата служи за да даде здравина на боята така че камъчета и т.н. да не могат да я наранят, самата боя служи просто за наистина здраво лепило. Мойта кошница беше третиране преди 5 години по този начин и няма абсолютно никакъв проблем, аз направих същия номер и от вътрешната страна. В НИКАКЪВ СЛУЧАИ НЕ ПОЛЗВАЙ БЪЛГАРСКИ ГРУНД ПАДА ЗА 1 ГОДИНА също така недей да ползваш и смола, тя не е еластична и от разликите в температурите се пука и прави само по голими бели. Ще пратя снимки да видиш за кво иде реч, красиво и отвратително здраво
- dunhill1680
- Мнения: 77
- Регистриран на: Нед 26 юни 2005 13:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ИЗВИНЕТЕ ЗА ДВОЙНИЯТ ПОСТ
Значи още нещо важно. Като разделиш шасито от купето, на самото шаси къдото са болтовете за купето има п образно огъване на тавите на шасито. Много ама много добра идея е да го усилиш там. Има перфектно пасващ метален профил "Р" образен (Квадрат с перо от едната страна) 6 метра струват 15-20 лева. Профила е 40х30х20 и пасва перфектно в жлеба на шасито. Просто заваряваш в жлеба и пробиваш дупките за болтовете на купето. Ако слагаш нов по-як двегател просто процедурата е задължителна, така намаляваш усукващата сила и облекчаваш напреженията. И на тва ще пратя снимки че нещо е трудно за обяснение.
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Yaro написа:Каква скоростна кутия ще слагаш? Ако не е тайна, разбира се?
От Т3-1500 (такава съм намерил) и точно тя става за моята щото е с ръкави на полуоските, доколкото знам 4-тата скорост на тая кутия е с около 10% по-бърза. Но за твоята май няма нужда тя си е с дългата 4-та. Но Персо и Асен са по отворени на темата- нека те кажат дали съм прав.
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: ПЕРФЕКТНАТА ЗАЩИТА
dunhill1680 написа:Споделям опит вече 4 годишен относно кълпенето и защитатат на старата кошница
Благодаря колега за идеята, звучи обещаващо струва си да се направи, а след като даваш и гаранции...
- thepenalty
- Мнения: 43
- Регистриран на: Вто 17 май 2005 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
Re: ПЕРФЕКТНАТА ЗАЩИТА
dunhill1680 написа:Споделям опит вече 4 годишен относно кълпенето и защитатат на старата кошница...
...боядисваш на няколко ръце със сребърен феролит, изчакваш добре да изсъхне и сега тайната на успеха. Има един материал който се използва за оребряването на смолата, СТЪКЛОМАТ се казва. Това е нещо като много дебел "тензух" само че е от стъклени нишки. Продава се в Елин Пелин 10-15 км от софия и струва около 5 лв на кг. Ще ти трябват не повече от 2-3 кг. Значи купуваш си 4-5 кутии феролит и процедурата започва. Върху вече боядисаното шаси си изрязваш парчетата стъкломат и ОБИЛНО ги пропиваш със феролит като през цялото време "тупкаш" с четката за да влезе боя абсолютно навсякъде...
Кураж,
това звучи много добре! Чудя се, не може ли да се използва същата техника и за подсилване на слабите (най-много гниещи) места по купето?
На мен поне ми звучи много добре, особено ако си разделил шаси от купе (много ми е познато това като процедура, само дето не мога да се сетя къде се използва масово).
М?
Имам още един въпрос: значи за "изпъване" на ламарините само кит ли се използва? Някой тук написа, че не се слагат повече от 3 мм.
Аз обаче гледах по MTV (Pimp My Ride), че негретата мажеха надебело едно точно като кит (ама ДЕБЕЛО мажеха... по 1-2 сантиметра, че и повече) за да изпънат ламарините.
Какво е това? Имам някакво усещане, че е или някой клонинг или направо епоксидна смола ама не съм 100% сигурен.
Някой да даде идея дали може да се оправят така кривини?
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: ПЕРФЕКТНАТА ЗАЩИТА
thepenalty написа:Аз обаче гледах по MTV (Pimp My Ride), че негретата мажеха надебело едно точно като кит (ама ДЕБЕЛО мажеха... по 1-2 сантиметра, че и повече) за да изпънат ламарините.
Абе и аз ги гледам когато ги фана тея негра, ма те са малко като наще -само им дай да маскарят отвън, а отвътре нищо, обаче е хубаво това за временни кърпежи и явно е доста пластично и не се пука, но дали го има тука не съм чувал, в нета съм виждал с такова или подобно да си правят нели отделни детайли, иначе за по-дебели пластове кит или за броните от пласмаса се ползва от влакнестия и после се затвавя с обикновенния.
Значи!
Ония където мажат или това аз кадито съм гледал е глина или др пластичен матрял и се маже да се направи определена форма пр. дебела броня, декоративен праг и т.н. след това се сваля калъп и се прави от стъклопласт и др. или най-скъпия вариятн е вече направа на матрица и поасон и на преса от тенеке.
Мо мои проучвания за изправяне на формите се ползва кит!
При голями отклонения първо се почва със стъкловлакнест или с алуминиеви нишки след това фин кит.
Аз на последък съм се запалил и ще го направа самво требва да проуча некои работи, стария метод на калайдисването.
Между другото на запад по този начин реставрират колите.
Ония където мажат или това аз кадито съм гледал е глина или др пластичен матрял и се маже да се направи определена форма пр. дебела броня, декоративен праг и т.н. след това се сваля калъп и се прави от стъклопласт и др. или най-скъпия вариятн е вече направа на матрица и поасон и на преса от тенеке.
Мо мои проучвания за изправяне на формите се ползва кит!
При голями отклонения първо се почва със стъкловлакнест или с алуминиеви нишки след това фин кит.
Аз на последък съм се запалил и ще го направа самво требва да проуча некои работи, стария метод на калайдисването.
Между другото на запад по този начин реставрират колите.
- dunhill1680
- Мнения: 77
- Регистриран на: Нед 26 юни 2005 13:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Да калайдисването е най-добрият вариант, спор няма, така се работи навсякъде, но това зависи и много от това в какво състояние ти е колата, по мойта просто не беше останал метал който да калайдисвам. Да матрицата се прави от смола също, но е доста скъпо и само когато планираш да вадиш над 10-20 бройки не че не може да извадиш само 1, просто не си струва усилията и цената. Когато искаш да си направиш 2-3 калника гипсовият калъп е доста по добро решение на проблема. Най-важното можеш да го обработваш доста по-лесно, не смърди и ти излиза 20 лв, не е нужно да имаш опит със смоли и т.н. До края на седмицата ще съм направил описане на процедурата, там ще си пише всичко.
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта
