
Има един колега който си е сложил снимка на един Бус Каравел много ми хареса

Yaro написа:Bugman-е, докъде я докара с Бъгси?
BuGmaN написа:Ми чакам едно дъно да ми изпратят и го слагам, пробвах се сам да я кърпя но почнах с ламарина 1,2 и електрожен става доста здраво обаче е голям зор заварката, а и ламарината е дебела и трудно се огъва, но по-тънка няма как да я заваря с електожена, май работата отива да я дам на някой с ЦО, щото аз губя 3-но повече време и 5-орно повече труд... Мисля варианти за някакви по-леки седалки, щото като гледам как върви колата (превърта 205 на 3-та) без седалките не ми се слагат тея тежести отново, има и още интересни идеи по интериора, екстериора и окачването, смяна на ск. кутия и се надявам преди лятото да остане време и за тях.
Yaro написа:Каква скоростна кутия ще слагаш? Ако не е тайна, разбира се?
dunhill1680 написа:Споделям опит вече 4 годишен относно кълпенето и защитатат на старата кошница
dunhill1680 написа:Споделям опит вече 4 годишен относно кълпенето и защитатат на старата кошница...
...боядисваш на няколко ръце със сребърен феролит, изчакваш добре да изсъхне и сега тайната на успеха. Има един материал който се използва за оребряването на смолата, СТЪКЛОМАТ се казва. Това е нещо като много дебел "тензух" само че е от стъклени нишки. Продава се в Елин Пелин 10-15 км от софия и струва около 5 лв на кг. Ще ти трябват не повече от 2-3 кг. Значи купуваш си 4-5 кутии феролит и процедурата започва. Върху вече боядисаното шаси си изрязваш парчетата стъкломат и ОБИЛНО ги пропиваш със феролит като през цялото време "тупкаш" с четката за да влезе боя абсолютно навсякъде...
thepenalty написа:Аз обаче гледах по MTV (Pimp My Ride), че негретата мажеха надебело едно точно като кит (ама ДЕБЕЛО мажеха... по 1-2 сантиметра, че и повече) за да изпънат ламарините.
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта