Карам Голф-2; 1.3; 1986 г.; карборатор. От тази зима съм с АГУ.
някой има ли идея откъде трябва да се захрани изпарителя със антифриз ,защото моя замръзва и то след като датчика на таблото отчита вече 50градуса,минал съм около 5 км.,нищо че е вързан за малкия кръг за охлаждане на двигателя.Към изпарителя отива топло много по късно.
			
									
									Проблем с газовата за голф-2
- 
				Stefanvalja
 - Мнения: 12
 - Регистриран на: Чет 05 апр 2007 10:11
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Шумен
 
- 
				Stefanvalja
 - Мнения: 12
 - Регистриран на: Чет 05 апр 2007 10:11
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Шумен
 
- joker
 - Мнения: 5889
 - Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
 - Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
 - Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
 - Местоположение: Варна
 
Stefanvalja написа:Газовата ми я сложиха най-добрите майстори във Варна-марка BRC- още е в гаранция и никойне я е пипал до сега.Не ми се разкарва сега до Варна,не че е много далече от Шумен, но моля за мнение.
Кои се тез най-добри майстори ние варненците да ги знаем,че да не ходим при тях!!!!
Газовото ти е най-доброто-без спор,ама това дето майсторите не са ти осигурили адекватно отопление на изпарителя означава само едно-че са пълни профани!!!!!Бягай далеч от таквиз ДОБРИ майстори!
- 
				Stefanvalja
 - Мнения: 12
 - Регистриран на: Чет 05 апр 2007 10:11
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Шумен
 
Майсторите наистина са добри,хвалят ги из цяла България,и аз за това навъртях 200 км. миналата есен за да ида при тях-Алфа газ.
Голфа ми вече е над 20 годишен и може да не са виновни хората, ама аз нямам никаква идея защо парното ми стопля купето а изп. замръзва, като маркучите за изп. и за малкия радиатор ги виждам-захранват се един до друг на - малкия кръг значи.
Плюс това обаче забелязвам , че преди малкия радиатор имам две медни тръбички вместо оригиналните там преходи(клапани),дали не е от тях,чувал съм че ги слагат за по-добро парно.
			
									
										
						Голфа ми вече е над 20 годишен и може да не са виновни хората, ама аз нямам никаква идея защо парното ми стопля купето а изп. замръзва, като маркучите за изп. и за малкия радиатор ги виждам-захранват се един до друг на - малкия кръг значи.
Плюс това обаче забелязвам , че преди малкия радиатор имам две медни тръбички вместо оригиналните там преходи(клапани),дали не е от тях,чувал съм че ги слагат за по-добро парно.
- bu4komobil
 - Мнения: 804
 - Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Труро
 
- kossel
 - Мнения: 1759
 - Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
 - Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
 - Двигател: 103 коня 1600 16V
 - Местоположение: София
 
Re: Проблем с газовата за голф-2
Stefanvalja написа:Карам Голф-2; 1.3; 1986 г.; карборатор. От тази зима съм с АГУ.
някой има ли идея откъде трябва да се захрани изпарителя със антифриз ,защото моя замръзва и то след като датчика на таблото отчита вече 50градуса,минал съм около 5 км.,нищо че е вързан за малкия кръг за охлаждане на двигателя.Към изпарителя отива топло много по късно.
Пробвай с обезвъздушаване, а може да има и въздушна възглавница при изпарителя
- 
				Stefanvalja
 - Мнения: 12
 - Регистриран на: Чет 05 апр 2007 10:11
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Шумен
 
- 
				Stefanvalja
 - Мнения: 12
 - Регистриран на: Чет 05 апр 2007 10:11
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Шумен
 
- 
				Stefanvalja
 - Мнения: 12
 - Регистриран на: Чет 05 апр 2007 10:11
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Шумен
 
vladtod написа:някой боклук да не е застанал на тръбичката,източи антифриза и промии системата,да не би термостата да стои отворен,водна помпа ??ама промии си системата ако не те мързи,щом от скоро е проблема и до сега го е нямало.
Въпроса е че проблема не е от скоро, аз съм с АГУ от миналата есен,зимата беше топла и ми правеше мизерии рядко - през месец или по-често като е по-студено, а по някога всичко е наред......., макар че имам и някакво странно налягане преди да отвори термостата на големия кръг -спука се маркуча за антифриза към карборатора,смених го с нов (84 лв.- ужас! ) и пак бая ми надува маркучите като работи само на малкия кръг,но не знам дали са свързани двата случая- със замръзването на изпарителя и спукания маркуч.
- bu4komobil
 - Мнения: 804
 - Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Труро
 
- The_Machine
 - Мнения: 3558
 - Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 
Stefanvalja написа:vladtod написа:някой боклук да не е застанал на тръбичката,източи антифриза и промии системата,да не би термостата да стои отворен,водна помпа ??ама промии си системата ако не те мързи,щом от скоро е проблема и до сега го е нямало.
Въпроса е че проблема не е от скоро, аз съм с АГУ от миналата есен,зимата беше топла и ми правеше мизерии рядко - през месец или по-често като е по-студено, а по някога всичко е наред......., макар че имам и някакво странно налягане преди да отвори термостата на големия кръг -спука се маркуча за антифриза към карборатора,смених го с нов (84 лв.- ужас! ) и пак бая ми надува маркучите като работи само на малкия кръг,но не знам дали са свързани двата случая- със замръзването на изпарителя и спукания маркуч.
Водна мембрана , пич , водна мембрана...
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта