vw polo или opel corsa

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Пет 06 апр 2007 14:48


alien1 написа:а полото си държи незнайно защо яки цени.

Защо ли ................ : само VW :respect
Поло разбира се mhihi mhihi mhihi




Потребителски аватар
Birdie
Мнения: 798
Регистриран на: Съб 24 юли 2004 15:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СОФИЯ, Младост-1
Контакти:

Мнениеот Birdie » Пет 06 апр 2007 15:23


Поло, разбира се....преди точно една година и аз задавах тук този въпрос, но жена ми не се вслуша в мненията на колегите тук (то за моето мнение -ясно :D )....и сега си троши главата.....нека й е... :wink:


Потребителски аватар
Veso101
Мнения: 913
Регистриран на: Съб 22 яну 2005 22:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Несебър

Мнениеот Veso101 » Пет 06 апр 2007 15:42


Имах служебна корса 97 г. изгни като стара консервена кутия- далеч оттам


Потребителски аватар
alien1
Мнения: 339
Регистриран на: Сря 31 авг 2005 12:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот alien1 » Пет 06 апр 2007 17:05


И аз съм фен на VW ама честно да ви кажа с много хора говорих, включително и познат собственик на 2-3 автокъщи и всички ми казват че цените на VW са необичайно високи. Отдавна е мит здравината на ходовата част и безпроблемността на двигателите им.
За пример Пасат комби 1999-2000г 1,9 TDI комби с климатроник и пълен ел пакет нов внос върви около 15-16 000 лв.
За тия пари спокойно се намира Fiat Stilo, Citroen C5, Peugeot 406 , Renault Laguna 2003 г пак със същите екстри. И на едните и на другите ще се сменят обичайните консумативи като начало и цените за поддръжка няма да са с някакви особени различия при всички посочени по-горе марки и модели. Ама при единия случай ще караш 4 годишна кола,а при другия 7-8.
Аналогично Опел Корса с климатик и ел. пакет върви около 5500 лв за модел 1999г. а полото с около 1000лв отгоре за модел със същите параметри и година на производство. 1000лв ти е смяната на консумативите, а и 2те ще ти вършат една и съща работа и ще ти създават едни и същи главоболия.


Потребителски аватар
GOLF@
Мнения: 250
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 9:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Evropa

Мнениеот GOLF@ » Пет 06 апр 2007 19:46


alien1 написа:И аз съм фен на VW ама честно да ви кажа с много хора говорих, включително и познат собственик на 2-3 автокъщи и всички ми казват че цените на VW са необичайно високи. Отдавна е мит здравината на ходовата част и безпроблемността на двигателите им.
За пример Пасат комби 1999-2000г 1,9 TDI комби с климатроник и пълен ел пакет нов внос върви около 15-16 000 лв.
За тия пари спокойно се намира Fiat Stilo, Citroen C5, Peugeot 406 , Renault Laguna 2003 г пак със същите екстри. И на едните и на другите ще се сменят обичайните консумативи като начало и цените за поддръжка няма да са с някакви особени различия при всички посочени по-горе марки и модели. Ама при единия случай ще караш 4 годишна кола,а при другия 7-8.
Аналогично Опел Корса с климатик и ел. пакет върви около 5500 лв за модел 1999г. а полото с около 1000лв отгоре за модел със същите параметри и година на производство. 1000лв ти е смяната на консумативите, а и 2те ще ти вършат една и съща работа и ще ти създават едни и същи главоболия.


Е нали това му е работата да омагьосва хората и да продава боклуците на по висока надценка. На едно VW и да си одерере гъза не може да спечели колкото на едно рено. Аз имам също приятели, които си мислят, че ще им купувам болкуците и ме убеждават, че рено или опели и т.н. е най-добрата кола.
Само се замислете от ниския клас голф 3 и опел астра голфа е около 1500€ а астрата около 500€ е кажете ми сега кое е по-доброто от двете според търговците ако едното го продават за 5000 лв., а другото за 4000 лв. или по-точно къде имат по-добра печалба.
Поради тази причина голфа е гадна кола;)

Поздрави на всички врагове на VW от мен и да стават спонсори на автоджамбазите и авточастите :evil:


Потребителски аватар
sploty
Мнения: 151
Регистриран на: Нед 11 фев 2007 15:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот sploty » Съб 07 апр 2007 0:31


искам да чуя и други мнения по този въпрос,че и аз като колегата съм пред същата дилема корса или голф
+ -


Потребителски аватар
sploty
Мнения: 151
Регистриран на: Нед 11 фев 2007 15:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот sploty » Съб 07 апр 2007 15:01


:?:


Потребителски аватар
sploty
Мнения: 151
Регистриран на: Нед 11 фев 2007 15:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот sploty » Вто 10 апр 2007 21:02


:?:


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Вто 10 апр 2007 21:28


е 2 страници нестигнаха ли да разбереш защо?


Потребителски аватар
Jikata
Мнения: 133
Регистриран на: Вто 31 яну 2006 15:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Jikata » Вто 10 апр 2007 21:36


И още двайсет може да се изпише, но няма смисъл.
Определено корсата до 2000г не е много удачен вариант. Наистина изключително здрави двигател и ходова част, НО сглобката на купето е под всякаква критика. Да не говорим за корозията... :idea:


lubo_dud
Мнения: 163
Регистриран на: Съб 17 фев 2007 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот lubo_dud » Сря 11 апр 2007 22:15


Остани си с полото колега.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 101 госта