...........

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
tyo
Мнения: 1884
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: в покрайнините на EU
Контакти:

...........

Мнениеот tyo » Пон 09 апр 2007 0:36


...............

Последна промяна от tyo на Вто 29 май 2007 19:06, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Пон 09 апр 2007 10:01


Това е клапан за налягане ( не мога да разбера обаче за ниско или високо ).Предполагам не ти пуска климатика.Причината може и да не е от него, а да е от липса на фреон.Първо провери дали има фреон в системата и тогава се насочи към него.

Нов ... има, но цената гаранция няма да ти хареса ( около 100 лв. е мисля, ако не и повече ).Втора утпотреба сигурно ще го намериш, но там гаранция няма колко ще работи.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Пон 09 апр 2007 10:07


( не мога да разбера обаче за ниско или високо )


на високо колега .... ясно се вижда , че е на тънката тръба....... .... а бе това не беше ли двусекционния пресостат за вентилатора и защитния за високо налягане ?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 09 апр 2007 11:49


juve написа: а бе това не беше ли двусекционния пресостат за вентилатора и защитния за високо налягане ?

Ти ше кайш! ;)
Ти си майстора по студеното... той ако знаеше колегата, нямаше да пита...


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Пон 09 апр 2007 12:05


Ти ше кайш! Wink


Аааа ! не така ! Нали знаеш, че когато дадеш мнение и не цитираш нищо обикновенно се отнася за поста ПРЕДИ тебе :idea: Я да видим кой е бил преди а ? Лош radotom - заяжда се :roll: :lol:


Потребителски аватар
zdravko
Мнения: 241
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот zdravko » Пон 09 апр 2007 14:13


bobcho написа:Това е клапан за налягане ( не мога да разбера обаче за ниско или високо ).Предполагам не ти пуска климатика.Причината може и да не е от него, а да е от липса на фреон.Първо провери дали има фреон в системата и тогава се насочи към него.

Нов ... има, но цената гаранция няма да ти хареса ( около 100 лв. е мисля, ако не и повече ).Втора утпотреба сигурно ще го намериш, но там гаранция няма колко ще работи.


Да вметна и аз един въпрос - на мен климатика ми работи, но не се включва перката отпред ИЗОБЩО. Дали е възможно да е от същата "джаджа", че като гледах ел.схемата, май оттам би трабвало да минава веригата на вентилатора?


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Пон 09 апр 2007 14:52


Е , нормално защитната част на пресостата работи, като разкрие, че налягането е по високо от около 26 - 28 бара откача компресора, за да не стане на салата , т. е това значи, че е нормално включено винаги когато налягането е по ниско - т. е колата си седи или работи нормално ...... другата част - за вентилатора е нормално изключена , защото е регулиран така, че когато налягането прехвърли определена стойност ( зависи отчасти и от фреона ) принудително запуска вентилатора или допълнителен такъв , за да осигури нормалнна кондензация,,,,, работи ли климата в топло време обикновенно е включен .... оффф ама че го обясних и аз ...добре че имам някакво понятие , да си го разбера сам :wink:


Потребителски аватар
tyo
Мнения: 1884
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: в покрайнините на EU
Контакти:

...........

Мнениеот tyo » Пон 09 апр 2007 23:51


.............

Последна промяна от tyo на Вто 29 май 2007 19:18, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Сря 11 апр 2007 11:57


Съмнява ме, че бутона на климатика е дал фира Sad


Къде бутона , къде "бушона"....... обикновенно по често се прецаква някое предпазителче..... реленце...... бутона мисля по рядко, освен ако не се включва често с крак, юмрук и т.н..... :wink: :lol:


Потребителски аватар
dandan
Мнения: 768
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
Автомобил: Passat B5-5
Двигател: AHA 2003
Местоположение: Montreal

Мнениеот dandan » Пет 13 апр 2007 12:08


Я да видим няма ли и някой специалист да обясни как се зарежда климатик от този вид. Само да уточня, че е с фреон 134 с какъвто разполагам. Имам също и манометричен блок.
Ще съм много благодарен.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Пет 13 апр 2007 14:50


Имам също и манометричен блок.

Е, то какво има да се обяснява.... я вземи пусни малко Auto Data, за по младите модели има написано като за авто-ремонтници - налягания и кога какво и как се гледа ...ръгаш чушки в бобеца и бегаш :)


RRusev
Мнения: 27
Регистриран на: Пет 06 апр 2007 13:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот RRusev » Пет 13 апр 2007 16:53


tyo написа:
bobcho написа:Първо провери дали има фреон в системата и тогава се насочи към него.

Системата е заредена с фреон (R12)
juve написа:на високо колега .... ясно се вижда , че е на тънката тръба....... .... а бе това не беше ли двусекционния пресостат за вентилатора и защитния за високо налягане ?

Имам проблем с управлението. Не стига ток до компресора :? Когато го включим "директно" изчатква(включва) компресора и само за секунди в купето става "арктически"студ. Иначе на буксата на този двусекционен пресостат като се закъси включва втората степен на вентилатора.
Съмнява ме, че бутона на климатика е дал фира :(


Моя проблем е същия! Климатроника ту работи ту не. Когато неработи на кабелите към компресора няма ток, предполагам че ако го включа директно както tyo ще заработи. Идеи ?


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Пет 13 апр 2007 20:48


Идеи ?


Идеята е, че това става само за проверка на компресора - за съвсем кратко време.... за да се изключи проблем с ел . съединителя и евентуално компресора и фреона , но това не е нещо повече от диагностика - не се ебавай с компресорите - много са отмъстителни и подло бъркат в джоба при лошо отношение и настроение ..... :wink:


RRusev
Мнения: 27
Регистриран на: Пет 06 апр 2007 13:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот RRusev » Пон 16 апр 2007 7:56


Да разбирам че проблема ще да е в тая джиджавка, която неразбрах за ниско или високо налягане следи.... Какво се прави в такъв случай? Или кажете някой читав сервиз във Варна, може и скъпи да са ама да разбират от такива климатици :roll:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пон 16 апр 2007 8:13


на по новите модели се полу4ава подобен проблем когато по малкия вентилатор се е прецакал :idea: дали нещо не е подобно и при б3 :roll:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: rosenstoilov78 и 32 госта