Прекъсва след 3500 оборота

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Чет 15 фев 2007 9:11


Това изобщо не бях се сетил.

Мерси.




Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Вто 10 апр 2007 8:41


Нека да споделя какво правих през почивката .

Взех шлайфа и под колата отворих като консерва КАТАЛИЗАТОРА и се почна чистене напомни ми на чистенето на тръбите вкъщи на пролет като коминочистач. Незнам колко беше запушен но като взех едно парче и погледна през него се виждаше другия край. Та какво забелязах след смянята и изминати 500 км. -
: Като проблем все същото никяква разлика.
: Обаче нещо друго забелязах като чели колата гори по малко :?: :!: :shock Понедлник тръгвам и карам като ухапан, ( барзах много ) на магистралата под 150-160 не съм падал. Обикновено там над 120 не дигам и какво стана нивото на нафтата е същото както съм карал с 110-120. На пръв поглед така ми се стори.

Някой който е избивал вътрешностите на катализатора може ли да сподели при него усетил ли е разлика ?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 10 апр 2007 9:24


При мене колата тръгна осезаемо по-леко.За разход не съм засичал ,но при една и съща скорост без катализатор педала го натискам по-леко -така че вероятно разхода найстина пада.И при моя се виждаше другия край на катализатора ма само на малко места кадето налягането принудително си е направило дупки.В по голямата част от отворите всичко беше запушено от край до край.


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Вто 10 апр 2007 9:27


Rabbit_TDI написа:При мене колата тръгна осезаемо по-леко.За разход не съм засичал ,но при една и съща скорост без катализатор педала го натискам по-леко -така че вероятно разхода найстина пада.И при моя се виждаше другия край на катализатора ма само на малко места кадето налягането принудително си е направило дупки.В по голямата част от отворите всичко беше запушено от край до край.


Турбо чистил ли си ? Аз още се двумя :roll:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 10 апр 2007 10:02


Ми няма смисъл да го отварям при условие че мойто е 90 коня и е с гейт а не с променлива геометрия и чистенето по-скоро ще навреди отколкото да помогне.Ако толкова искаш да изчистиш нещо и си 90 коня като мен изчисти механизма на ЕГР и самия уейст-гейт.


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Вто 10 апр 2007 10:08


Ясно много 10х


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3926
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Чет 12 апр 2007 14:02


Колеги и аз мисля да избия катализатора.Не почва ли да пуши колата без катализатор?


Потребителски аватар
nix
Мнения: 305
Регистриран на: Вто 24 авг 2004 10:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nix » Чет 12 апр 2007 16:47


Изобщо нищо и няма , нито звук , нито пушилка се променя.
А колата почва за върви доста по леко.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3926
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Пет 13 апр 2007 8:13


Защото четох че почвала да пуши повече и да бучи, след което заминавало средното гърне.За това питам тези които са го правили какви са + и -.Благодаря.


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Пет 13 апр 2007 8:38


Лично нищо не съм усетил и като вървене и като шум, пушене, нищо единственото което усетих е разхода на гориво падна но защо и как идеа си нямам но не ме и вълнува само съм много доволен.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 139 госта