Захранващ кабел за стъпало

Силна музика, видео и навигация във Вашия Volkswagen
prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пон 09 апр 2007 17:35


handycam написа:
prj57 написа:Бушона на при акумолатора не трябва ли да е по-слаб от от ампеража на ампа??? Нещо такова ми се върти, че ако ще гори да гори бушона, а не ампа...

на усилвателя също има предпазители. :idea3


Знам че на ампа има бушони също, ма по-добре да гори бушона при акомулатора и да не се стига до ампа :wink:




Потребителски аватар
Jako_ludiq
Мнения: 279
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот Jako_ludiq » Пон 09 апр 2007 17:44


Това също е вярно, но не знам колко ампера си точи стъпалото попринцип и ако той има 25А предпазител, аз ако сложа 20А след скумулатора може при повечно БАС да си отиде и така само да си сменям предпазители.


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пон 09 апр 2007 17:48


Оф, имаше една сметка дето ти даваше консумацията на ток според колоните ма не мога да си спомня как беше!

Иначе за бушоните се ръководя по следното: бушона при акумолотора де е около 10% по-слаб от общия ампераж на амп-а!

П.П. Намерих го!!! :lol: Взимаш RMS мощност на ампа и я делиш на MAX мощността. След това умножи ампеража на бушона на амп-а по съотношението от мощността. Давам пример:

Max(Peak) power: 100 W
RMS power: 50W
Fuse: 30A

50 / 100 = 0.5 (50%)
30 * 0.5 = 15A

В случая амп-а ще дърпа ПРИБЛИЗИТЕЛНО 15А на макс режим на работа!

Последна промяна от prj57 на Пон 09 апр 2007 17:56, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Jako_ludiq
Мнения: 279
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот Jako_ludiq » Пон 09 апр 2007 17:55


Ок. Ще сложа 20А предпазител и ако изгори той ще сложа 30А. 8)


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Пон 09 апр 2007 17:55


prj57 написа:
handycam написа:
prj57 написа:Бушона на при акумолатора не трябва ли да е по-слаб от от ампеража на ампа??? Нещо такова ми се върти, че ако ще гори да гори бушона, а не ампа...

на усилвателя също има предпазители. :idea3


Знам че на ампа има бушони също, ма по-добре да гори бушона при акомулатора и да не се стига до ампа :wink:

ролята на предпазителя след акумулатора е ако някъде се наруши изолацията на захранващия кабел да прекъсне веригата, а на тези на усилвателя ако има проблем в усилвателя или на изхода му да предпазят усилвателя от изгаряне.


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пон 09 апр 2007 17:59


handycam написа:
prj57 написа:
handycam написа:
prj57 написа:Бушона на при акумолатора не трябва ли да е по-слаб от от ампеража на ампа??? Нещо такова ми се върти, че ако ще гори да гори бушона, а не ампа...

на усилвателя също има предпазители. :idea3


Знам че на ампа има бушони също, ма по-добре да гори бушона при акомулатора и да не се стига до ампа :wink:

ролята на предпазителя след акумулатора е ако някъде се наруши изолацията на захранващия кабел да прекъсне веригата, а на тези на усилвателя ако има проблем в усилвателя или на изхода му да предпазят усилвателя от изгаряне.


Съгласен ма ако бушона носи повече отколкото ампа кво става! Предпазителя седи, а токовия удар отива в амп-а и той гори!


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пон 09 апр 2007 18:03


prj57 написа:Съгласен ма ако бушона носи повече отколкото ампа кво става! Предпазителя седи, а токовия удар отива в амп-а и той гори!

Кой токов удар?Аз нещо не включвам :? .Ампът си има бушон,ако стане нещо в него си гори и толкова.


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пон 09 апр 2007 18:05


andro_v написа:
prj57 написа:Съгласен ма ако бушона носи повече отколкото ампа кво става! Предпазителя седи, а токовия удар отива в амп-а и той гори!

Кой токов удар?Аз нещо не включвам :? .Ампът си има бушон,ако стане нещо в него си гори и толкова.


Да има си бушон, ма по-добре да не стига до него! :wink:


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пон 09 апр 2007 18:10


Аммм,добре.
Но все пак не си към Електроразпределение,че да има токови удари по трасето.То стане ли нещо в ампа,той ще се повреди.
Мисля,че се разбрахме,и поспамихме на воля.


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пон 09 апр 2007 18:15


Не спамим, а обсъждаме :lol:

Цялата идея ми беше, че аз съм на мнение че ако ще гори нещо, то амп-а да бъде последното нещо!


Потребителски аватар
Jako_ludiq
Мнения: 279
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот Jako_ludiq » Пон 09 апр 2007 20:43


Ок колеги. Ще използвам цялата информация писана от вас за да стане всичко както трябва и да няма опсности. Ще се моля да не ми мине черна котка път и всичко да върви по вода. Ако има проблеми напременно ще пиша отново.


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Пон 09 апр 2007 21:34


prj57 написа:Не спамим, а обсъждаме :lol:

Цялата идея ми беше, че аз съм на мнение че ако ще гори нещо, то амп-а да бъде последното нещо!

Предпазителите на ампа са веднага след кабела. Тоест преди ампа са неговите си предпазители. Така че тия бушони могат преспокойно да си горят без на ампа да му става каквото и да било. Поне това е по принцип.. на практика нещата не седят точно така. Прегледайте линка за предпазителите който съм дал на предишната страница и ще разберете защо става така. Също така в по-евтините усилватели се пести от качеството на изработката и елементите и там може да стане голямо мазало и предпазителят може и въобще да не разбере.


Потребителски аватар
Jako_ludiq
Мнения: 279
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот Jako_ludiq » Вто 10 апр 2007 18:41


Колеги купих си кабел 4кв.см 5.5 метра, но не знам как и какво мога да закрепя за да сложа предпазителя към акумулатора. Дайте някаква идея.


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Вто 10 апр 2007 20:14


Къпи си скоба за акумолотароа, ще се наложи да срежеш оригиналната и да запоиш кабелите на колата за новата, също си вземи и капсула за бушона, има си места да си хванеш кабела за нея.


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Вто 10 апр 2007 20:36


prj57 написа:Къпи си скоба за акумолотароа, ще се наложи да срежеш оригиналната и да запоиш кабелите на колата за новата, също си вземи и капсула за бушона, има си места да си хванеш кабела за нея.

На VW клемите има оставени места за болтчета за добавяне на консуматори.При мен си имаше цели две дупчици с резбичка М6 в самата клема.За бушона си прав.Нещо такова примерно:
http://www.ljclub.net/auto-audio/aksesoari/gnezdo_B.jpg



Върни се в “CAR Audio, Video & Navigation”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 29 госта