Промяна в градусите

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Blue
Мнения: 38
Регистриран на: Пет 27 яну 2006 10:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич
Контакти:

Промяна в градусите

Мнениеот Blue » Сря 11 апр 2007 12:56


Здравейте Колеги!!!
Имам следния проблем: Наскоро имах теч от трипътника. Майстора каза, че като моя трипътник /единичен/ вече не се произвеждали и трябва да ми сложи двоен, при което се налагало да се сложи тапа на едната дупка. След смяната при загрял мотор температурата вече не е 92-95 градуса, а около 81-82. Нормално ли е?




Потребителски аватар
Blue
Мнения: 38
Регистриран на: Пет 27 яну 2006 10:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич
Контакти:

Мнениеот Blue » Сря 11 апр 2007 13:19


Незнам, да ли има значение...мотора е 1.8 ABS/90к.с.


Потребителски аватар
connor cane
Мнения: 1281
Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот connor cane » Сря 11 апр 2007 14:10


На колко ти отваря термостата по принцип - щото ако е на 84 - май не е много добре - без да съм специалист :олелеее


Потребителски аватар
Blue
Мнения: 38
Регистриран на: Пет 27 яну 2006 10:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич
Контакти:

Мнениеот Blue » Сря 11 апр 2007 14:13


Мисля на 92 градуса


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Мнениеот sashobas » Сря 11 апр 2007 14:21


А какво е трипътник? :oops: И нямали го втора употреба.


Потребителски аватар
connor cane
Мнения: 1281
Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот connor cane » Сря 11 апр 2007 14:26


А - как на 92 ти се отваря термостата - тогава може да ти включва перката - термостатите по принцип отварят големия кръг на 82, 84 или 86 градуса - ако се не лъжа - моят специално е на 84. Щото ако не ти отваря големия кръг - лошо - да не земе да замине двигателчето на кино.
И не вярвай на такива майстори дето ти казват че нещо го няма - консултирай се и с други - щото някои са мързеливи мърлячи и така име по-лесно.

Та на въпроса - явно не знаеш на колко то отваря големия кръг - колеги, ако някой друг има нещо предвид - помагайте, да не замине на човека двигателя заради мърляви майстори! :rocketwhore


Потребителски аватар
Blue
Мнения: 38
Регистриран на: Пет 27 яну 2006 10:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич
Контакти:

Мнениеот Blue » Сря 11 апр 2007 14:33


Мисля, че проблема не ев термостата. На предишния трипътник термодатчика беше по близо до двигателя...май и може би за това температурата беше по-висока.


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Мнениеот sashobas » Сря 11 апр 2007 14:36


Колега виж в някоя морга дали го няма трипътника защото не ми се вижда нормално да набиваш чепове и други такива.


Потребителски аватар
Blue
Мнения: 38
Регистриран на: Пет 27 яну 2006 10:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич
Контакти:

Мнениеот Blue » Сря 11 апр 2007 14:49


Той не сложи точно чеп, а изгорял термодатчик.


Потребителски аватар
slav
Мнения: 464
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 19:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Любимец

Мнениеот slav » Сря 11 апр 2007 16:01


Blue написа:Мисля, че проблема не ев термостата. На предишния трипътник термодатчика беше по близо до двигателя...май и може би за това температурата беше по-висока.

Колега ако логиката ти тук е вярна /т.е. да лъже датчика щото е преместен малко/не би ли следвало и вентилатора за охлаждане да се включва по-рано - т.е. също при 80+... градуса показание. Значи ако изчакаш да се включи вентилатора и показва 90+... значи проблема не е в положението на датчика.
Между другото при мен тройника също е с два отвора за датчик, а се слага един /за другата дупка си има оригинална тапа и се продава навсякъде но и със стар датчик е същото/ и сега от теб научавам че оригинално трябва да е с един отвор. При мен също не е нормална температурата от 70 градуса но поне съм сигурен че до тия 70 термостата си работи нормално, явно ми отваря по рано. За сега обаче не искам да го пипам щото колата си върви прилично и разхода ми е съвсем нормален, макар че казват че двигателя се износва повече ... ами то и ние не сме вечни :D


Потребителски аватар
Blue
Мнения: 38
Регистриран на: Пет 27 яну 2006 10:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич
Контакти:

Мнениеот Blue » Сря 11 апр 2007 16:06


Изчетох доста неща във форума относно температури, датчици, термостати....т.н. Едно е ясно при кола на която всичко е ОК, стрелката на температурата трябва да стои в средата /90 градуса/ при загрял мотор. Това искам. :D


Потребителски аватар
connor cane
Мнения: 1281
Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот connor cane » Сря 11 апр 2007 16:17


Правилно :idea: - стрелката при загрял мотор трябва да е на 90 градуса, като понякога перката включва на 2 скорост и я връща на 85-6, после пак удря 90. Това е обаче при градско каране - на извънградско може да държи 75-80, през зимата - и по-малко - просто се охлажда от скороста. :)


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Сря 11 апр 2007 16:21


connor cane написа:Това е обаче при градско каране - на извънградско може да държи 75-80, през зимата - и по-малко - просто се охлажда от скороста. :)

Оооо не,ако е така при теб - ходи да ти сменят термостата.Винаги на 90 градуса,няма градско,няма селско.
Към автора на темата - не мисля,че такива "тройници" са спрени от производство.Те са проблемна част на VW и ги има.Нещо майсторът се е объркал.


Потребителски аватар
Blue
Мнения: 38
Регистриран на: Пет 27 яну 2006 10:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич
Контакти:

Мнениеот Blue » Сря 11 апр 2007 16:39


Термостата е нов. До смяната на тройника работеше...неразбирам защо се промениха градусите? :(


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Сря 11 апр 2007 16:48


Blue написа:Термостата е нов. До смяната на тройника работеше...неразбирам защо се промениха градусите? :(

Я си намери един мултицет,който може да измерва и температура и си измери истинската температура на антифриза в разширителното казанче - може датчика да те лъже.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: georgi82, railfan и 84 госта