Здравейте Колеги!!!
Имам следния проблем: Наскоро имах теч от трипътника. Майстора каза, че като моя трипътник /единичен/ вече не се произвеждали и трябва да ми сложи двоен, при което се налагало да се сложи тапа на едната дупка. След смяната при загрял мотор температурата вече не е 92-95 градуса, а около 81-82. Нормално ли е?
Промяна в градусите
- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
А - как на 92 ти се отваря термостата - тогава може да ти включва перката - термостатите по принцип отварят големия кръг на 82, 84 или 86 градуса - ако се не лъжа - моят специално е на 84. Щото ако не ти отваря големия кръг - лошо - да не земе да замине двигателчето на кино.
И не вярвай на такива майстори дето ти казват че нещо го няма - консултирай се и с други - щото някои са мързеливи мърлячи и така име по-лесно.
Та на въпроса - явно не знаеш на колко то отваря големия кръг - колеги, ако някой друг има нещо предвид - помагайте, да не замине на човека двигателя заради мърляви майстори!
И не вярвай на такива майстори дето ти казват че нещо го няма - консултирай се и с други - щото някои са мързеливи мърлячи и така име по-лесно.
Та на въпроса - явно не знаеш на колко то отваря големия кръг - колеги, ако някой друг има нещо предвид - помагайте, да не замине на човека двигателя заради мърляви майстори!

Blue написа:Мисля, че проблема не ев термостата. На предишния трипътник термодатчика беше по близо до двигателя...май и може би за това температурата беше по-висока.
Колега ако логиката ти тук е вярна /т.е. да лъже датчика щото е преместен малко/не би ли следвало и вентилатора за охлаждане да се включва по-рано - т.е. също при 80+... градуса показание. Значи ако изчакаш да се включи вентилатора и показва 90+... значи проблема не е в положението на датчика.
Между другото при мен тройника също е с два отвора за датчик, а се слага един /за другата дупка си има оригинална тапа и се продава навсякъде но и със стар датчик е същото/ и сега от теб научавам че оригинално трябва да е с един отвор. При мен също не е нормална температурата от 70 градуса но поне съм сигурен че до тия 70 термостата си работи нормално, явно ми отваря по рано. За сега обаче не искам да го пипам щото колата си върви прилично и разхода ми е съвсем нормален, макар че казват че двигателя се износва повече ... ами то и ние не сме вечни

- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
connor cane написа:Това е обаче при градско каране - на извънградско може да държи 75-80, през зимата - и по-малко - просто се охлажда от скороста.
Оооо не,ако е така при теб - ходи да ти сменят термостата.Винаги на 90 градуса,няма градско,няма селско.
Към автора на темата - не мисля,че такива "тройници" са спрени от производство.Те са проблемна част на VW и ги има.Нещо майсторът се е объркал.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: railfan и 57 госта