Добре ве...ако някой ми даде смислен начин на згъстяване ще го пробвам веднага. В момента зглабам един КR мотор и мога да си го позволя. Как ще се сгъсти до 11:1 или още повече до 11,5:1.
КАК?
РАСО



Маховик ABF
rusiq_24 написа:Ами не е проблем да го олекотя ама не обичам такива неща а и съм чувал как може да влезе в купето и да ти кажа чесно малко ме е страх макар и баланс и тн. ама все пак заводското по ми харесва като вариант а и съм замислил и други неща за кутията (пренареждане)и така и така отварям да го сменя с друг по лекичък
Не се занимаваи с такива работи защото специално за абф не дава почти нищо.с оргиналния маховик губиш малко от старта докато се разварти но после ако го олекотиш на другите предавки няма да имаш тоя тласък. Със сигурност ти казвам че няма да усетиш нищо.
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Ася деGTI-ABF написа:rusiq_24 написа:Ами не е проблем да го олекотя ама не обичам такива неща а и съм чувал как може да влезе в купето и да ти кажа чесно малко ме е страх макар и баланс и тн. ама все пак заводското по ми харесва като вариант а и съм замислил и други неща за кутията (пренареждане)и така и така отварям да го сменя с друг по лекичък
Не се занимаваи с такива работи защото специално за абф не дава почти нищо.с оргиналния маховик губиш малко от старта докато се разварти но после ако го олекотиш на другите предавки няма да имаш тоя тласък. Със сигурност ти казвам че няма да усетиш нищо.



- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Еееее айстига ве вие с колегата GTI-ABF ми убихте детската мечтаVeilSide написа:Рус, не троши излишно колата


ре
rusiq_24 написа:Ася деGTI-ABF написа:rusiq_24 написа:Ами не е проблем да го олекотя ама не обичам такива неща а и съм чувал как може да влезе в купето и да ти кажа чесно малко ме е страх макар и баланс и тн. ама все пак заводското по ми харесва като вариант а и съм замислил и други неща за кутията (пренареждане)и така и така отварям да го сменя с друг по лекичък
Не се занимаваи с такива работи защото специално за абф не дава почти нищо.с оргиналния маховик губиш малко от старта докато се разварти но после ако го олекотиш на другите предавки няма да имаш тоя тласък. Със сигурност ти казвам че няма да усетиш нищо.Ко да прая сега,един казва едно друг друго така хич не ми се иска да правя нещо което не всички са на едно мнение
п.п Ама колега две неща ме дразнят в тази кола,едното е дългата му кутия а другото му е бавното падане на обороти а с олекотяване на маховика второто ще се подобри
Ако става въпрос за скорости там наистина ще усетиш голяма разлика. но ако ще ги бараш или сложи скоростна котия от 9а мотор или ако ще преправяш твоита то парва не я бараи, смени 2-3-4.
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: ре
Точно това съм замислилGTI-ABF написа:rusiq_24 написа:Ася деGTI-ABF написа:rusiq_24 написа:Ами не е проблем да го олекотя ама не обичам такива неща а и съм чувал как може да влезе в купето и да ти кажа чесно малко ме е страх макар и баланс и тн. ама все пак заводското по ми харесва като вариант а и съм замислил и други неща за кутията (пренареждане)и така и така отварям да го сменя с друг по лекичък
Не се занимаваи с такива работи защото специално за абф не дава почти нищо.с оргиналния маховик губиш малко от старта докато се разварти но после ако го олекотиш на другите предавки няма да имаш тоя тласък. Със сигурност ти казвам че няма да усетиш нищо.Ко да прая сега,един казва едно друг друго така хич не ми се иска да правя нещо което не всички са на едно мнение
п.п Ама колега две неща ме дразнят в тази кола,едното е дългата му кутия а другото му е бавното падане на обороти а с олекотяване на маховика второто ще се подобри
Ако става въпрос за скорости там наистина ще усетиш голяма разлика. но ако ще ги бараш или сложи скоростна котия от 9а мотор или ако ще преправяш твоита то парва не я бараи, смени 2-3-4.


Re: ре
rusiq_24 написа:Точно това съм замислилGTI-ABF написа:rusiq_24 написа:Ася деGTI-ABF написа:rusiq_24 написа:Ами не е проблем да го олекотя ама не обичам такива неща а и съм чувал как може да влезе в купето и да ти кажа чесно малко ме е страх макар и баланс и тн. ама все пак заводското по ми харесва като вариант а и съм замислил и други неща за кутията (пренареждане)и така и така отварям да го сменя с друг по лекичък
Не се занимаваи с такива работи защото специално за абф не дава почти нищо.с оргиналния маховик губиш малко от старта докато се разварти но после ако го олекотиш на другите предавки няма да имаш тоя тласък. Със сигурност ти казвам че няма да усетиш нищо.Ко да прая сега,един казва едно друг друго така хич не ми се иска да правя нещо което не всички са на едно мнение
п.п Ама колега две неща ме дразнят в тази кола,едното е дългата му кутия а другото му е бавното падане на обороти а с олекотяване на маховика второто ще се подобри
Ако става въпрос за скорости там наистина ще усетиш голяма разлика. но ако ще ги бараш или сложи скоростна котия от 9а мотор или ако ще преправяш твоита то парва не я бараи, смени 2-3-4.1ва остава задължително и това е единствената причина да си пренаредя моита кутия а не да я сменя с друга от на 9А която е с къса 1ва.Сменям само 2ра 3та и 5та за дълъг път
Като ги направиш пиши да кажиш какъв е резултата
- itan75
- Мнения: 123
- Регистриран на: Пет 01 дек 2006 10:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Градски да те питам,а и другите колеги тука от форума(като използвам тази тема) как би се отразило олекотяването на маховика при дизеловия двигател с 90 или 110 к.с.oHua написа:rusiq_24 написа:А някой знае ли колко ще излезе като цена олекотяване и балансиране на маховика ми в БАН от 9,5кг на 6кг и за колко време става горе долу?
В Бургас-20-30 лева стругар.40-60 баланс.Грубо 100 кинта без пътните.



itan75 написа:Градски да те питам,а и другите колеги тука от форума(като използвам тази тема) как би се отразило олекотяването на маховика при дизеловия двигател с 90 или 110 к.с.oHua написа:rusiq_24 написа:А някой знае ли колко ще излезе като цена олекотяване и балансиране на маховика ми в БАН от 9,5кг на 6кг и за колко време става горе долу?
В Бургас-20-30 лева стругар.40-60 баланс.Грубо 100 кинта без пътните.Би ли се отразило чувствително на динамиката му
..А бе въобще заслужава ли си
Според мен маховика се олекотява за по голяма пъргавина в ниските обороти,докато при вас тази функция изпълнява турбото.Наи-много ще си заслужава един чип.
itan75 написа:Градски да те питам,а и другите колеги тука от форума(като използвам тази тема) как би се отразило олекотяването на маховика при дизеловия двигател с 90 или 110 к.с.oHua написа:rusiq_24 написа:А някой знае ли колко ще излезе като цена олекотяване и балансиране на маховика ми в БАН от 9,5кг на 6кг и за колко време става горе долу?
В Бургас-20-30 лева стругар.40-60 баланс.Грубо 100 кинта без пътните.Би ли се отразило чувствително на динамиката му
..А бе въобще заслужава ли си
Колегата преди мен ти е отговорил.Макар,че с твоя маховик моа си напрая щанга и да тренирам,няма да усетиш разлика.
- Golf_Blade
- Мнения: 815
- Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 0:15
- Автомобил: 1996- BMW 316 Compact
- Двигател: M43B16
- Местоположение: Стара Загора
Градски да те питам,а и другите колеги тука от форума(като използвам тази тема) как би се отразило олекотяването на маховика при дизеловия двигател с 90 или 110 к.с. Би ли се отразило чувствително на динамиката му ..А бе въобще заслужава ли си
Според мене ако се олекоти маховика на тоз тип двигател ще стане още по-есезаема турбо дупката! Все пак маховика потдържа инерциата на мотора,а както знаеш дизелаците са с по голяма степен на сгъстяване и ако му олекотиш маховика най-много да го спъваш м/у скоростите за което ще допринася и самата турбо дупка!

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта