Маховик ABF

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Сря 11 апр 2007 20:48


Добре ве...ако някой ми даде смислен начин на згъстяване ще го пробвам веднага. В момента зглабам един КR мотор и мога да си го позволя. Как ще се сгъсти до 11:1 или още повече до 11,5:1.

КАК?

РАСО




Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Мнениеот vladtod® » Сря 11 апр 2007 21:06


навари камерата за да се смали mhihi mhihi sorry :oops :lol
така съм правил на мотопед балкан :heeeavy metal когато бяхме малки


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Съб 14 апр 2007 22:39


А някой знае ли колко ще излезе като цена олекотяване и балансиране на маховика ми в БАН от 9,5кг на 6кг и за колко време става горе долу? :wink:


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Нед 15 апр 2007 11:14


rusiq_24 написа:А някой знае ли колко ще излезе като цена олекотяване и балансиране на маховика ми в БАН от 9,5кг на 6кг и за колко време става горе долу? :wink:

В Бургас-20-30 лева стругар.40-60 баланс.Грубо 100 кинта без пътните.


Потребителски аватар
GTI-ABF
Мнения: 152
Регистриран на: Вто 28 ное 2006 9:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот GTI-ABF » Пет 20 апр 2007 11:59


rusiq_24 написа:Ами не е проблем да го олекотя ама не обичам такива неща а и съм чувал как може да влезе в купето и да ти кажа чесно малко ме е страх макар и баланс и тн. ама все пак заводското по ми харесва като вариант а и съм замислил и други неща за кутията (пренареждане)и така и така отварям да го сменя с друг по лекичък :wink:

Не се занимаваи с такива работи защото специално за абф не дава почти нищо.с оргиналния маховик губиш малко от старта докато се разварти но после ако го олекотиш на другите предавки няма да имаш тоя тласък. Със сигурност ти казвам че няма да усетиш нищо.


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Пет 20 апр 2007 13:06


GTI-ABF написа:
rusiq_24 написа:Ами не е проблем да го олекотя ама не обичам такива неща а и съм чувал как може да влезе в купето и да ти кажа чесно малко ме е страх макар и баланс и тн. ама все пак заводското по ми харесва като вариант а и съм замислил и други неща за кутията (пренареждане)и така и така отварям да го сменя с друг по лекичък :wink:

Не се занимаваи с такива работи защото специално за абф не дава почти нищо.с оргиналния маховик губиш малко от старта докато се разварти но после ако го олекотиш на другите предавки няма да имаш тоя тласък. Със сигурност ти казвам че няма да усетиш нищо.
Ася де :gruebel Ко да прая сега,един казва едно друг друго така хич не ми се иска да правя нещо което не всички са на едно мнение :roll: п.п Ама колега две неща ме дразнят в тази кола,едното е дългата му кутия а другото му е бавното падане на обороти а с олекотяване на маховика второто ще се подобри :wink:


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Пет 20 апр 2007 14:12


Рус, не троши излишно колата :evil:


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Пет 20 апр 2007 19:01


VeilSide написа:Рус, не троши излишно колата :evil:
Еееее айстига ве вие с колегата GTI-ABF ми убихте детската мечта :lol: Ами не знам засега съм разколебан и ще продължавам да събирам мнения,вече съм си намерил донорска кутия за да си взема 2ра и 3та от нея и остана само да реша с маховика какво да правя и я почвам :wink:


Потребителски аватар
GTI-ABF
Мнения: 152
Регистриран на: Вто 28 ное 2006 9:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

ре

Мнениеот GTI-ABF » Съб 21 апр 2007 9:16


rusiq_24 написа:
GTI-ABF написа:
rusiq_24 написа:Ами не е проблем да го олекотя ама не обичам такива неща а и съм чувал как може да влезе в купето и да ти кажа чесно малко ме е страх макар и баланс и тн. ама все пак заводското по ми харесва като вариант а и съм замислил и други неща за кутията (пренареждане)и така и така отварям да го сменя с друг по лекичък :wink:

Не се занимаваи с такива работи защото специално за абф не дава почти нищо.с оргиналния маховик губиш малко от старта докато се разварти но после ако го олекотиш на другите предавки няма да имаш тоя тласък. Със сигурност ти казвам че няма да усетиш нищо.
Ася де :gruebel Ко да прая сега,един казва едно друг друго така хич не ми се иска да правя нещо което не всички са на едно мнение :roll: п.п Ама колега две неща ме дразнят в тази кола,едното е дългата му кутия а другото му е бавното падане на обороти а с олекотяване на маховика второто ще се подобри :wink:

Ако става въпрос за скорости там наистина ще усетиш голяма разлика. но ако ще ги бараш или сложи скоростна котия от 9а мотор или ако ще преправяш твоита то парва не я бараи, смени 2-3-4.


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: ре

Мнениеот rusiq_24 » Нед 22 апр 2007 8:00


GTI-ABF написа:
rusiq_24 написа:
GTI-ABF написа:
rusiq_24 написа:Ами не е проблем да го олекотя ама не обичам такива неща а и съм чувал как може да влезе в купето и да ти кажа чесно малко ме е страх макар и баланс и тн. ама все пак заводското по ми харесва като вариант а и съм замислил и други неща за кутията (пренареждане)и така и така отварям да го сменя с друг по лекичък :wink:

Не се занимаваи с такива работи защото специално за абф не дава почти нищо.с оргиналния маховик губиш малко от старта докато се разварти но после ако го олекотиш на другите предавки няма да имаш тоя тласък. Със сигурност ти казвам че няма да усетиш нищо.
Ася де :gruebel Ко да прая сега,един казва едно друг друго така хич не ми се иска да правя нещо което не всички са на едно мнение :roll: п.п Ама колега две неща ме дразнят в тази кола,едното е дългата му кутия а другото му е бавното падане на обороти а с олекотяване на маховика второто ще се подобри :wink:

Ако става въпрос за скорости там наистина ще усетиш голяма разлика. но ако ще ги бараш или сложи скоростна котия от 9а мотор или ако ще преправяш твоита то парва не я бараи, смени 2-3-4.
Точно това съм замислил :wink: 1ва остава задължително и това е единствената причина да си пренаредя моита кутия а не да я сменя с друга от на 9А която е с къса 1ва.Сменям само 2ра 3та и 5та за дълъг път :wink:


Потребителски аватар
GTI-ABF
Мнения: 152
Регистриран на: Вто 28 ное 2006 9:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: ре

Мнениеот GTI-ABF » Нед 22 апр 2007 10:24


rusiq_24 написа:
GTI-ABF написа:
rusiq_24 написа:
GTI-ABF написа:
rusiq_24 написа:Ами не е проблем да го олекотя ама не обичам такива неща а и съм чувал как може да влезе в купето и да ти кажа чесно малко ме е страх макар и баланс и тн. ама все пак заводското по ми харесва като вариант а и съм замислил и други неща за кутията (пренареждане)и така и така отварям да го сменя с друг по лекичък :wink:

Не се занимаваи с такива работи защото специално за абф не дава почти нищо.с оргиналния маховик губиш малко от старта докато се разварти но после ако го олекотиш на другите предавки няма да имаш тоя тласък. Със сигурност ти казвам че няма да усетиш нищо.
Ася де :gruebel Ко да прая сега,един казва едно друг друго така хич не ми се иска да правя нещо което не всички са на едно мнение :roll: п.п Ама колега две неща ме дразнят в тази кола,едното е дългата му кутия а другото му е бавното падане на обороти а с олекотяване на маховика второто ще се подобри :wink:

Ако става въпрос за скорости там наистина ще усетиш голяма разлика. но ако ще ги бараш или сложи скоростна котия от 9а мотор или ако ще преправяш твоита то парва не я бараи, смени 2-3-4.
Точно това съм замислил :wink: 1ва остава задължително и това е единствената причина да си пренаредя моита кутия а не да я сменя с друга от на 9А която е с къса 1ва.Сменям само 2ра 3та и 5та за дълъг път :wink:

Като ги направиш пиши да кажиш какъв е резултата


Потребителски аватар
itan75
Мнения: 123
Регистриран на: Пет 01 дек 2006 10:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот itan75 » Нед 22 апр 2007 14:20


oHua написа:
rusiq_24 написа:А някой знае ли колко ще излезе като цена олекотяване и балансиране на маховика ми в БАН от 9,5кг на 6кг и за колко време става горе долу? :wink:

В Бургас-20-30 лева стругар.40-60 баланс.Грубо 100 кинта без пътните.
Градски да те питам,а и другите колеги тука от форума(като използвам тази тема) как би се отразило олекотяването на маховика при дизеловия двигател с 90 или 110 к.с. :twisted: Би ли се отразило чувствително на динамиката му :?: ..А бе въобще заслужава ли си :twisted:


Потребителски аватар
GTI-ABF
Мнения: 152
Регистриран на: Вто 28 ное 2006 9:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот GTI-ABF » Съб 28 апр 2007 18:36


itan75 написа:
oHua написа:
rusiq_24 написа:А някой знае ли колко ще излезе като цена олекотяване и балансиране на маховика ми в БАН от 9,5кг на 6кг и за колко време става горе долу? :wink:

В Бургас-20-30 лева стругар.40-60 баланс.Грубо 100 кинта без пътните.
Градски да те питам,а и другите колеги тука от форума(като използвам тази тема) как би се отразило олекотяването на маховика при дизеловия двигател с 90 или 110 к.с. :twisted: Би ли се отразило чувствително на динамиката му :?: ..А бе въобще заслужава ли си :twisted:

Според мен маховика се олекотява за по голяма пъргавина в ниските обороти,докато при вас тази функция изпълнява турбото.Наи-много ще си заслужава един чип.


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Съб 28 апр 2007 19:11


itan75 написа:
oHua написа:
rusiq_24 написа:А някой знае ли колко ще излезе като цена олекотяване и балансиране на маховика ми в БАН от 9,5кг на 6кг и за колко време става горе долу? :wink:

В Бургас-20-30 лева стругар.40-60 баланс.Грубо 100 кинта без пътните.
Градски да те питам,а и другите колеги тука от форума(като използвам тази тема) как би се отразило олекотяването на маховика при дизеловия двигател с 90 или 110 к.с. :twisted: Би ли се отразило чувствително на динамиката му :?: ..А бе въобще заслужава ли си :twisted:

Колегата преди мен ти е отговорил.Макар,че с твоя маховик моа си напрая щанга и да тренирам,няма да усетиш разлика.


Потребителски аватар
Golf_Blade
Мнения: 815
Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 0:15
Автомобил: 1996- BMW 316 Compact
Двигател: M43B16
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот Golf_Blade » Съб 28 апр 2007 23:03


Градски да те питам,а и другите колеги тука от форума(като използвам тази тема) как би се отразило олекотяването на маховика при дизеловия двигател с 90 или 110 к.с. Би ли се отразило чувствително на динамиката му ..А бе въобще заслужава ли си


Според мене ако се олекоти маховика на тоз тип двигател ще стане още по-есезаема турбо дупката! Все пак маховика потдържа инерциата на мотора,а както знаеш дизелаците са с по голяма степен на сгъстяване и ако му олекотиш маховика най-много да го спъваш м/у скоростите за което ще допринася и самата турбо дупка! :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта