Въпрос за бензинова помпа

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Zoran
Мнения: 885
Регистриран на: Пон 19 дек 2005 10:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Въпрос за бензинова помпа

Мнениеот Zoran » Вто 10 апр 2007 15:36


Някой случайно да знае къде могат да ми замерят налягането на бензиновата помпа в София, в кой сервиз.




Потребителски аватар
dj_nako
Мнения: 1479
Регистриран на: Пон 26 дек 2005 19:09
Автомобил: Golf 5 tsi
Двигател: BMY 2007
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dj_nako » Вто 10 апр 2007 16:28


що бе колега за какво ти е да знаеш какво е налягането на помпата.ако не стига бенз до двигателя и си сигуррен че е от помпата я хвърляй и купувай нова.бенз.помпа трудно се ремонтира.


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Вто 10 апр 2007 16:58


dj_nako написа:що бе колега за какво ти е да знаеш какво е налягането на помпата.ако не стига бенз до двигателя и си сигуррен че е от помпата я хвърляй и купувай нова.бенз.помпа трудно се ремонтира.
лелле,много компететно мнение си дал.Иска човека да разбере колко му дава помпата.Кво лошо?Може да се е замърсила,което се чисти.Може да му се е затлачил резервоара?
За тези неща както го пращаш човека да смени помпата,а на нея и няма нищо и пак му прави номера,кво ще го посъветваш :?: :?: :?:
Иначе гледам специалист си :shock


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Вто 10 апр 2007 19:42


Преди да ходиш да ти мерят налягането, ще е хубаво да смениш горивния филтър(ако не е сменян няколко десетки хиляди километра).Добре е да се провери и цедката в резервоара, за която спомената колегата Лило и Стич :wink:
П.П.Ако не е тайна, би ли споменал какво ти е возилото и с какъв мотор е оборудвано :wink:


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Вто 10 апр 2007 20:00


NovobranecGT написа:... ще е хубаво да смениш горивния филтър(ако не е сменян няколко десетки хиляди километра).Добре е да се провери и цедката в резервоара....
това го забравих,щото много се нервиран на такива бързи постове.Все пак мерси за допълнението :wink: :да:


Потребителски аватар
Zoran
Мнения: 885
Регистриран на: Пон 19 дек 2005 10:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Zoran » Сря 11 апр 2007 12:42


NovobranecGT написа:Преди да ходиш да ти мерят налягането, ще е хубаво да смениш горивния филтър(ако не е сменян няколко десетки хиляди километра).Добре е да се провери и цедката в резервоара, за която спомената колегата Лило и Стич :wink:
П.П.Ако не е тайна, би ли споменал какво ти е возилото и с какъв мотор е оборудвано :wink:


Значи горивния филтер то смених сега в събота и е чисто нов. Става въпрос за Голф2 1.8 пълна механична инжекция, 88год.
Преди 2-3седмици ми правеше номера като на по високи обороти ми придърпваше, все едно ми свършва бензина. Смених филтера горивния и махнах катализатора, като сложих резонатор и сега отшумя тоя проблем. Но помпата ми вие по странен начин и един майстор ми каза че било нормално да вие на моя модел и да съм си замерил какво налягане прави за да видя дали е читава.


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за бензинова помпа

Мнениеот Tinko » Сря 11 апр 2007 14:20


Zoran написа:Някой случайно да знае къде могат да ми замерят налягането на бензиновата помпа в София, в кой сервиз.

И все пак с какъв автомобил си?
Старите помпи са на мотора и са капсуловани и не подлежат на почистване и ремонт..... следва нова около 35-40 лв е :)


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Сря 11 апр 2007 16:08


Zoran написа:
NovobranecGT написа:Преди да ходиш да ти мерят налягането, ще е хубаво да смениш горивния филтър(ако не е сменян няколко десетки хиляди километра).Добре е да се провери и цедката в резервоара, за която спомената колегата Лило и Стич :wink:
П.П.Ако не е тайна, би ли споменал какво ти е возилото и с какъв мотор е оборудвано :wink:


Значи горивния филтер то смених сега в събота и е чисто нов. Става въпрос за Голф2 1.8 пълна механична инжекция, 88год.
Преди 2-3седмици ми правеше номера като на по високи обороти ми придърпваше, все едно ми свършва бензина. Смених филтера горивния и махнах катализатора, като сложих резонатор и сега отшумя тоя проблем. Но помпата ми вие по странен начин и един майстор ми каза че било нормално да вие на моя модел и да съм си замерил какво налягане прави за да видя дали е читава.

Ако ти е ниско налягането, колата ще пали трудно и няма да достига максимална скорост.За придърпването по-скоро прегледай запалителната система.
Като имаш желание да премериш налягането, го направи, не е хубаво да вие.Също така има начин да се измери и дебита.


Потребителски аватар
Zoran
Мнения: 885
Регистриран на: Пон 19 дек 2005 10:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за бензинова помпа

Мнениеот Zoran » Чет 12 апр 2007 13:10


Tyno написа:
Zoran написа:Някой случайно да знае къде могат да ми замерят налягането на бензиновата помпа в София, в кой сервиз.

И все пак с какъв автомобил си?
Старите помпи са на мотора и са капсуловани и не подлежат на почистване и ремонт..... следва нова около 35-40 лв е :)


Колега над твоя пост съм написал с каква кола съм. Помпата ми е отдоло под колата, като част от нея влиза в една пластмасова кутия.


Потребителски аватар
Zoran
Мнения: 885
Регистриран на: Пон 19 дек 2005 10:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Zoran » Чет 12 апр 2007 13:12


NovobranecGT написа:
Zoran написа:
NovobranecGT написа:Преди да ходиш да ти мерят налягането, ще е хубаво да смениш горивния филтър(ако не е сменян няколко десетки хиляди километра).Добре е да се провери и цедката в резервоара, за която спомената колегата Лило и Стич :wink:
П.П.Ако не е тайна, би ли споменал какво ти е возилото и с какъв мотор е оборудвано :wink:


Значи горивния филтер то смених сега в събота и е чисто нов. Става въпрос за Голф2 1.8 пълна механична инжекция, 88год.
Преди 2-3седмици ми правеше номера като на по високи обороти ми придърпваше, все едно ми свършва бензина. Смених филтера горивния и махнах катализатора, като сложих резонатор и сега отшумя тоя проблем. Но помпата ми вие по странен начин и един майстор ми каза че било нормално да вие на моя модел и да съм си замерил какво налягане прави за да видя дали е читава.

Ако ти е ниско налягането, колата ще пали трудно и няма да достига максимална скорост.За придърпването по-скоро прегледай запалителната система.
Като имаш желание да премериш налягането, го направи, не е хубаво да вие.Също така има начин да се измери и дебита.


Какво точно имаш в предвид да прегледам.


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Чет 12 апр 2007 23:26


:) налягането на горивото при К-джетроник и КЕ-джетроник е от особена важност!!! работя в сервиз и там мога да измеря налягането.... Помпата ако "вие" значи е на път да си отиде. Това не значи че тези дни ще спре... познавам хора които карат с шумни помпи с години.... шума е критерий за колко е използвана помпата а не за налягане. Вътре в помпата има лагери (които седят на ротора) които с течение на времето се разлабват и шумят. В помпата други елементи правят нялягането....


Потребителски аватар
Zoran
Мнения: 885
Регистриран на: Пон 19 дек 2005 10:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Zoran » Пет 13 апр 2007 9:41


Bobby_ написа::) налягането на горивото при К-джетроник и КЕ-джетроник е от особена важност!!! работя в сервиз и там мога да измеря налягането.... Помпата ако "вие" значи е на път да си отиде. Това не значи че тези дни ще спре... познавам хора които карат с шумни помпи с години.... шума е критерий за колко е използвана помпата а не за налягане. Вътре в помпата има лагери (които седят на ротора) които с течение на времето се разлабват и шумят. В помпата други елементи правят нялягането....

Колега благодаря, доколкото разбирам налягането според теб е ОК
Ще ми кажеш ли в кой сервиз и адрес. И колко кинти взимате за мерене на налягането.


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Съб 14 апр 2007 10:21


0896661809 Боби . Цената ще е около 5-10лв


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Съб 14 апр 2007 17:39


колега,по принцип механичната инжекция е много по проста система от един карбуратор примерно.При нея един от важните фактори за да работи добре е налягането.Колата трябва да има две помпи.Едната ти е вътре в резервоара на сондата.Тя е подкачваща,а другата ти е под колата до горивния филтър.Тази ти е за налягането в системата.Тази помпа ако няма достатъчно дебит няма да има и необходимото налягане в системата.А как можеш сам да си провериш дебита на помпата мога да ти кажа.Ако те интересува чукни едно Л.С.
С каквото мога ще помогна.
Поздрави



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 95 госта