Проблем с дръжката на шофЬорската врата.Помощ
- ABSOLUT
- Мнения: 4434
- Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
- Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
- Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
- Местоположение: София
- Контакти:
Абе новото е по добре, на тая втората употреба пак ще и се счупи тази пластмаска заради която се сменя цялата дръжка, тя от старост се чупи. На мен ми се случи същото преди 2 месеца и на Симеон си я купих чисто нова, с кабела за централното за точно 27 левчета. Недей за десетина спестени лева да си взимаш втора употреба. Пак ти казвам, че се чупи пластмаса и на старите дръжки нямаш никаква гаранция колко ще издържи, тя е на същото дередже като твоята в момента, която се е счупила вече.
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
Решение на проблемаСлед като ми казаха че дръжката ми струвала 50лева тъй като бравата ми е с централно и с възможност за комфортно затваряне на стъклата, реших с малък сакатлък проблема!
Значи и аз се опитах да завъртя пластмасовата глава понеже беше износено едностранно и..
малко я счупих и тогава видях че тя имала в средата пластмасово клинче!?!
След което огледах и видях, че рамото което тази глава натиска надолу, може лесно да се надигне нагоре със стабилна отверка !Бравата заспа и може да се отваря с два пръста!!!
ANNIHILATOR написа:Дръжката се сваля много лесно!!! Развиваш болтчето което е държи (вижда се при отворена врата на нивото на дръжката от към бравата) и я изваждаш, ако е с централно внимавай може да има кабели към нея.
На самата дръжка има механизъм завършващ с кобиличка на която на върха има плстмасова глава. Е те тази глава се износва осуква и разни такива. там ти е проблема решаваш си го както искаш ти. аз на бащата на пасата я завъртях и подложих под нея нещо за да намаля хлабините от износването.
Дано си ме разбрал щото е малко смотано за обяснение!!!
Значи и аз се опитах да завъртя пластмасовата глава понеже беше износено едностранно и..

След което огледах и видях, че рамото което тази глава натиска надолу, може лесно да се надигне нагоре със стабилна отверка !Бравата заспа и може да се отваря с два пръста!!!
- zdravko_1
- предупреждение за БАН
- Мнения: 153
- Регистриран на: Чет 07 сеп 2006 14:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
K22 написа:Решение на проблемаСлед като ми казаха че дръжката ми струвала 50лева тъй като бравата ми е с централно и с възможност за комфортно затваряне на стъклата, реших с малък сакатлък проблема!ANNIHILATOR написа:Дръжката се сваля много лесно!!! Развиваш болтчето което е държи (вижда се при отворена врата на нивото на дръжката от към бравата) и я изваждаш, ако е с централно внимавай може да има кабели към нея.
На самата дръжка има механизъм завършващ с кобиличка на която на върха има плстмасова глава. Е те тази глава се износва осуква и разни такива. там ти е проблема решаваш си го както искаш ти. аз на бащата на пасата я завъртях и подложих под нея нещо за да намаля хлабините от износването.
Дано си ме разбрал щото е малко смотано за обяснение!!!
Значи и аз се опитах да завъртя пластмасовата глава понеже беше износено едностранно и..малко я счупих и тогава видях че тя имала в средата пластмасово клинче!?!
След което огледах и видях, че рамото което тази глава натиска надолу, може лесно да се надигне нагоре със стабилна отверка !Бравата заспа и може да се отваря с два пръста!!!
Точно по този начин с надигане и ПРАС счупи се После цялото се пили с флекса дупка 2мм и болт с 2 гайки за реглаж и заспа стана по добре от ново(и мойта е с централно и конфорт модул)иначе 50лв
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
zdravko_1 написа:понеже се беше изкривило малко и аз го по напънах повечко и се счупи точно това което държи пласмасата, но сега е перфектно
Това което държи пластмасата е алуминиево и не може да се огъне-за това си го счупил! При извадена дръжка, като се погледне във вратата се виждат две ламаринени рамена.Предното се движи заедно с бутона за заключване на вратата , а задното предава движението от пластмасата към ключалката. Задното рамо се надига малко с отверка и всичко заспива!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта