Проблем с дръжката на шофЬорската врата.Помощ

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
ABSOLUT
Мнения: 4434
Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ABSOLUT » Пет 23 мар 2007 20:31


Абе новото е по добре, на тая втората употреба пак ще и се счупи тази пластмаска заради която се сменя цялата дръжка, тя от старост се чупи. На мен ми се случи същото преди 2 месеца и на Симеон си я купих чисто нова, с кабела за централното за точно 27 левчета. Недей за десетина спестени лева да си взимаш втора употреба. Пак ти казвам, че се чупи пластмаса и на старите дръжки нямаш никаква гаранция колко ще издържи, тя е на същото дередже като твоята в момента, която се е счупила вече.




Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Сря 04 апр 2007 8:21


А дали са взаимозаменяеми дръжките на предните врати да им сменя местата?


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Сря 04 апр 2007 15:12


K22 написа:А дали са взаимозаменяеми дръжките на предните врати да им сменя местата?

Определено НЕ (ако се замислиш може и да се сетиш защо) :wink:
Дръжките са четири различни.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Чет 12 апр 2007 13:08


Решение на проблемаСлед като ми казаха че дръжката ми струвала 50лева тъй като бравата ми е с централно и с възможност за комфортно затваряне на стъклата, реших с малък сакатлък проблема!

ANNIHILATOR написа:Дръжката се сваля много лесно!!! Развиваш болтчето което е държи (вижда се при отворена врата на нивото на дръжката от към бравата) и я изваждаш, ако е с централно внимавай може да има кабели към нея.
На самата дръжка има механизъм завършващ с кобиличка на която на върха има плстмасова глава. Е те тази глава се износва осуква и разни такива. там ти е проблема решаваш си го както искаш ти. аз на бащата на пасата я завъртях и подложих под нея нещо за да намаля хлабините от износването.
Дано си ме разбрал щото е малко смотано за обяснение!!!

Значи и аз се опитах да завъртя пластмасовата глава понеже беше износено едностранно и.. :horror: малко я счупих и тогава видях че тя имала в средата пластмасово клинче!?!
След което огледах и видях, че рамото което тази глава натиска надолу, може лесно да се надигне нагоре със стабилна отверка !Бравата заспа и може да се отваря с два пръста!!!


Потребителски аватар
zdravko_1
предупреждение за БАН
Мнения: 153
Регистриран на: Чет 07 сеп 2006 14:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот zdravko_1 » Чет 12 апр 2007 13:40


K22 написа:Решение на проблемаСлед като ми казаха че дръжката ми струвала 50лева тъй като бравата ми е с централно и с възможност за комфортно затваряне на стъклата, реших с малък сакатлък проблема!

ANNIHILATOR написа:Дръжката се сваля много лесно!!! Развиваш болтчето което е държи (вижда се при отворена врата на нивото на дръжката от към бравата) и я изваждаш, ако е с централно внимавай може да има кабели към нея.
На самата дръжка има механизъм завършващ с кобиличка на която на върха има плстмасова глава. Е те тази глава се износва осуква и разни такива. там ти е проблема решаваш си го както искаш ти. аз на бащата на пасата я завъртях и подложих под нея нещо за да намаля хлабините от износването.
Дано си ме разбрал щото е малко смотано за обяснение!!!

Значи и аз се опитах да завъртя пластмасовата глава понеже беше износено едностранно и.. :horror: малко я счупих и тогава видях че тя имала в средата пластмасово клинче!?!
След което огледах и видях, че рамото което тази глава натиска надолу, може лесно да се надигне нагоре със стабилна отверка !Бравата заспа и може да се отваря с два пръста!!!

Точно по този начин с надигане и ПРАС счупи се После цялото се пили с флекса дупка 2мм и болт с 2 гайки за реглаж и заспа стана по добре от ново(и мойта е с централно и конфорт модул)иначе 50лв


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Чет 12 апр 2007 15:30


Така е като се учим на собствените коли :twisted:
Уточнение: Това което аз надигнах нагоре, е една огъната ламарина-не е част от дръжката!Трудно е да се счупи, или си по нервак и от мен или не си знаеш силата :wink:


Потребителски аватар
zdravko_1
предупреждение за БАН
Мнения: 153
Регистриран на: Чет 07 сеп 2006 14:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот zdravko_1 » Чет 12 апр 2007 21:20


понеже се беше изкривило малко и аз го по напънах повечко и се счупи точно това коетом държи пласмасата, но сега е перфектно


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пет 13 апр 2007 11:55


zdravko_1 написа:понеже се беше изкривило малко и аз го по напънах повечко и се счупи точно това което държи пласмасата, но сега е перфектно

Това което държи пластмасата е алуминиево и не може да се огъне-за това си го счупил! При извадена дръжка, като се погледне във вратата се виждат две ламаринени рамена.Предното се движи заедно с бутона за заключване на вратата , а задното предава движението от пластмасата към ключалката. Задното рамо се надига малко с отверка и всичко заспива!


Потребителски аватар
zdravko_1
предупреждение за БАН
Мнения: 153
Регистриран на: Чет 07 сеп 2006 14:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот zdravko_1 » Съб 14 апр 2007 22:06


вече го знам,но по трудният начин!!!!!!!!!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта