търся съвет и информация!
каква е идеята на това "чудо" интерколера? с какво охлаждането което прави,както съм чел допринася за работата на дизеловия двигател? карам старичък голфІІ и съм доволен.върви и ми харчи 4,5/100 градско,извънградско 3,9-4,1 според настъпването, но има възможност да взема голфІІІ-ТДИ или ТД. кой да избера ... и защо
благодаря предварително!
интерколер-каква е идеята?
- malogramoten
- Мнения: 68
- Регистриран на: Съб 30 апр 2005 8:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- eViL
- Мнения: 95
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 21:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Бургас
- Контакти:
Идеята на интеркулера е да охлажда въздуха идващ от турбото. Понижаването на работната температура на двигателя е необходимо, за да може да се постигне по-голяма мощност и съответно по-нисък разход. Голф 3 с 1.9ТДИ е идеален за купето на голфа и ще се радваш на прилично ускорение и нисък разход..чак 4,5 -5 едва ли ще ти харчи около 6 мисля е градски разход според зависи как го караш де.. 

- malogramoten
- Мнения: 68
- Регистриран на: Съб 30 апр 2005 8:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
niksi написа:eViL написа:Идеята на интеркулера е да охлажда въздуха идващ от турбото.
А колкото по-слуден въздуха, толкова повече кислород има в него и се получава по-добро изгаряне.
благодаря ви!
дилемата пред мен обаче си остава:какво да ибера?
1.голфІІІтд 93г 75к.с - 6200лв
2.голфІІІтди комби 95г 90к.с - 5900
като се абстрахираме от цена и възраст чисто технически кой е за предпочитане?
сегашният ми голфІІ е чист дизел без никакви екстри и добавки и съм възхитен от поддръжката /май няма почти никаква/ и работата му
затова питам толкова подробно!
благодаря още веднъж и се надявам на нови съвети
- malogramoten
- Мнения: 68
- Регистриран на: Съб 30 апр 2005 8:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
M4r1qn написа:пбих се притеснил защо кола с 2 г по нова е с 300 лв по тънка от другата .... че и комби при това... така казано за мен са несъпоставими
различни са продавачите.
аз също се замислих над тази разлика, но питам за предимствата на техническите параметри
този който иска 6200лв за по-старата мисля, че просто пробва да я продаде-ако стане! не е въпросът в 300лв, а коя е за предпочитане
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Нямам какво да се чудите, Голф 3 комби се продава много по-трудно от нормалния Голф /така си мисля аз/. Лично според мен TDI-то вземай, може да не е това точно, но аз ако трябва да купувам ще взема това дето е 90 к.с. От една страна ще върви доста добре, а от друга ще ти харчи колкото 75 к.с. За подръжката не мога да ти кажа нищо защото и аз съм с 2-ка чист дизел.
П.С. 2-ката ще я продаваш ли, ако да пиши едно Л.С.
П.С. 2-ката ще я продаваш ли, ако да пиши едно Л.С.
- eViL
- Мнения: 95
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 21:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Бургас
- Контакти:
niksi написа:eViL написа:Идеята на интеркулера е да охлажда въздуха идващ от турбото.
А колкото по-слуден въздуха, толкова повече кислород има в него и се получава по-добро изгаряне.
Мдам това го пропуснах

Иначе кой каквото ще да ти говори TDI е истината и няма смисъл да предпочетеш TD, защото единствената разлика е по-ниската мощност, липсата на кулера и по-високия разход в полза на TD-то.
Относно поддръжката ще е по-скъпа от сегашния ти голф 100%! С колко точно..незнам. Като си харесаш колата отиваш да й видят турбото подробно, пълна диагностика..вече има специални програми тестващи турбото и даващи горе-долу на какво дередже е. И така..мога да ти дам телефоните на един сервиз, където преглеждаха моята и останах доста доволен (макар в първия момент да не вярвах какво ми говореха после се оказаха прави).
Успех!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], ton4o7601@abv.bg, zueka1 и 78 госта