интерколер-каква е идеята?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
malogramoten
Мнения: 68
Регистриран на: Съб 30 апр 2005 8:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

интерколер-каква е идеята?

Мнениеот malogramoten » Съб 30 апр 2005 9:16


търся съвет и информация!
каква е идеята на това "чудо" интерколера? с какво охлаждането което прави,както съм чел допринася за работата на дизеловия двигател? карам старичък голфІІ и съм доволен.върви и ми харчи 4,5/100 градско,извънградско 3,9-4,1 според настъпването, но има възможност да взема голфІІІ-ТДИ или ТД. кой да избера ... и защо
благодаря предварително!




Потребителски аватар
eViL
Мнения: 95
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас
Контакти:

Мнениеот eViL » Съб 30 апр 2005 10:24


Идеята на интеркулера е да охлажда въздуха идващ от турбото. Понижаването на работната температура на двигателя е необходимо, за да може да се постигне по-голяма мощност и съответно по-нисък разход. Голф 3 с 1.9ТДИ е идеален за купето на голфа и ще се радваш на прилично ускорение и нисък разход..чак 4,5 -5 едва ли ще ти харчи около 6 мисля е градски разход според зависи как го караш де.. :wink:


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Съб 30 апр 2005 11:17


eViL написа:Идеята на интеркулера е да охлажда въздуха идващ от турбото.

А колкото по-слуден въздуха, толкова повече кислород има в него и се получава по-добро изгаряне.


Потребителски аватар
malogramoten
Мнения: 68
Регистриран на: Съб 30 апр 2005 8:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот malogramoten » Съб 30 апр 2005 13:05


niksi написа:
eViL написа:Идеята на интеркулера е да охлажда въздуха идващ от турбото.

А колкото по-слуден въздуха, толкова повече кислород има в него и се получава по-добро изгаряне.

благодаря ви!
дилемата пред мен обаче си остава:какво да ибера?
1.голфІІІтд 93г 75к.с - 6200лв
2.голфІІІтди комби 95г 90к.с - 5900
като се абстрахираме от цена и възраст чисто технически кой е за предпочитане?
сегашният ми голфІІ е чист дизел без никакви екстри и добавки и съм възхитен от поддръжката /май няма почти никаква/ и работата му
затова питам толкова подробно!
благодаря още веднъж и се надявам на нови съвети


Потребителски аватар
M4r1qn
Мнения: 619
Регистриран на: Пет 01 апр 2005 20:19
Автомобил:
Двигател: C5 X7
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот M4r1qn » Съб 30 апр 2005 13:11


пбих се притеснил защо кола с 2 г по нова е с 300 лв по тънка от другата .... че и комби при това :roll: ... така казано за мен са несъпоставими


Потребителски аватар
malogramoten
Мнения: 68
Регистриран на: Съб 30 апр 2005 8:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот malogramoten » Съб 30 апр 2005 14:02


M4r1qn написа:пбих се притеснил защо кола с 2 г по нова е с 300 лв по тънка от другата .... че и комби при това :roll: ... така казано за мен са несъпоставими

различни са продавачите.
аз също се замислих над тази разлика, но питам за предимствата на техническите параметри
този който иска 6200лв за по-старата мисля, че просто пробва да я продаде-ако стане! не е въпросът в 300лв, а коя е за предпочитане


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Съб 30 апр 2005 14:48


Нямам какво да се чудите, Голф 3 комби се продава много по-трудно от нормалния Голф /така си мисля аз/. Лично според мен TDI-то вземай, може да не е това точно, но аз ако трябва да купувам ще взема това дето е 90 к.с. От една страна ще върви доста добре, а от друга ще ти харчи колкото 75 к.с. За подръжката не мога да ти кажа нищо защото и аз съм с 2-ка чист дизел.
П.С. 2-ката ще я продаваш ли, ако да пиши едно Л.С.


Потребителски аватар
HF
Мнения: 496
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 0:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот HF » Съб 30 апр 2005 15:06


да не ти убивам ентусиазма, но читаво TDI 95г. пък било и комби за толко пари нема! много внимателно го гледай и води по майстори. ако все пак го купиш, имай едно на ум и си приготви парички за турбо.
иначе няма спор че е готин двигател, но ти трябва доста късмет/повече пари да случиш на читав.


Потребителски аватар
eViL
Мнения: 95
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас
Контакти:

Мнениеот eViL » Съб 30 апр 2005 16:07


niksi написа:
eViL написа:Идеята на интеркулера е да охлажда въздуха идващ от турбото.

А колкото по-слуден въздуха, толкова повече кислород има в него и се получава по-добро изгаряне.

Мдам това го пропуснах :wink:
Иначе кой каквото ще да ти говори TDI е истината и няма смисъл да предпочетеш TD, защото единствената разлика е по-ниската мощност, липсата на кулера и по-високия разход в полза на TD-то.
Относно поддръжката ще е по-скъпа от сегашния ти голф 100%! С колко точно..незнам. Като си харесаш колата отиваш да й видят турбото подробно, пълна диагностика..вече има специални програми тестващи турбото и даващи горе-долу на какво дередже е. И така..мога да ти дам телефоните на един сервиз, където преглеждаха моята и останах доста доволен (макар в първия момент да не вярвах какво ми говореха после се оказаха прави).
Успех!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: ton4o7601@abv.bg, zueka1 и 80 госта