???допьлнително слаган климатик???

Техническа и сервизна информация за Passat
mishoka
Мнения: 8
Регистриран на: Пон 22 яну 2007 19:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

???допьлнително слаган климатик???

Мнениеот mishoka » Пет 13 апр 2007 21:51


Пасата ми е с допьлнително слаган климатик и маи от там ми прави проблема с по-високата температура и по-честото вклучване на перката.Радиатора на климатика е пред основниа и триабва да карампо-бьрзичко за да не грее.Има ли решение колеги.пасата е 1991г 90кс 1800ксм моноинж.Какво ли не сьм сменил от водна помпа до ...абе всичко.Предварително благодариа.




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пет 13 апр 2007 21:58


Ами аз ти бях пратил Л.С. ама и тук да ти обесня каква ми е идеята.Повечето пасат-и са с двускоростна перка (датчика на радиатора има не две а три крачета и управлява две скорости на перката).Идеята е че едната скорост пали при по-нсика температура (при мен 95 градуса) а другата при по-висока (105 градуса) и съответно скоростта на перката определя колко ще охлажда защото се върти по-бързо или по-бавно в зависимост от скоростта.
Моята идея е ако перката ти е двускоростна на самия куплунг долу да размениш двете кабелни обувки за да можеш да накараш перката да се върти по-бързо при по-ниска температура и така да намалиш влиянието на втория радиатор върху температурата.Иначе други варианти има колкото искаш - по-голям радиатор от нещо (дизелов бус и т.н.),по-мощна перка с по-голями витла,термостат за по-ниска температура (за пасат се продават два чишита - единия е за 80 градуса а другия за 87 градуса).Така че решения има колкото искаш и нито едно не е да си махнеш климатика :)
Кажи само моля те какъв точно тип ти е двигателя (първите три букеи от номера на двигателя са му модела) за да се разровя за литература за него и да измисля някакво решение.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пет 13 апр 2007 22:02


Как пред основния бе колега, ако си с климатик радиатора трябва да е по дълъг и да е с две перки за охлаждането. Не че имам климатик но на всички който съм гледал е така :roll:


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Съб 14 апр 2007 8:27


Как пред основния бе колега, ако си с


Човека ти казва, че е пред основния, защото трябва да посреща възможно най студения въздух , за по добра кондензация .... климата все пак е газова система и не е толкова безхаберна, като антифриза който щом не е 110 градуса и нагоре значи е добре .... :wink:


Потребителски аватар
joro_kem
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3970
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
Двигател: AXR DFFA
Местоположение: Пловдив

Мнениеот joro_kem » Съб 14 апр 2007 11:58


Теодор написа:Как пред основния бе колега, ако си с климатик радиатора трябва да е по дълъг и да е с две перки за охлаждането. Не че имам климатик но на всички който съм гледал е така :roll:

и моята перка е така - сложена е пред радиатора! климатроник - made in italy.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Съб 14 апр 2007 12:42


joro_kem написа:
Теодор написа:Как пред основния бе колега, ако си с климатик радиатора трябва да е по дълъг и да е с две перки за охлаждането. Не че имам климатик но на всички който съм гледал е така :roll:

и моята перка е така - сложена е пред радиатора! климатроник - made in italy.

    Е ясно тогава, значи при допълнителното слагане слагат допълнителен радиатор и перка пред оригиналния за да не дават пари за цял нов с двете перки. Абе и италианците са гяволи като нас но щом всичко си работи кво ни пука. :wink:


mishoka
Мнения: 8
Регистриран на: Пон 22 яну 2007 19:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

а какво ще кажете за

Мнениеот mishoka » Нед 15 апр 2007 20:23


дали е вьзможно да си сложа по-голиам радиатор от друг модел пасат?Сега като се движа по нанагорнище и дори по магистралата сьс 100-120 на витиня на наклона пак ми позагриава.Това не смиатам,че е нормално...нали колеги?Кофтито е,че ще триабва да си зареждам климатика ,но маи това е единственото решение на проблема.Колко ли може да струва един нов или втора употреба??


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 15 апр 2007 20:44


2-ра употреба са между 50 и 100 лв. за повечето коли (по моргите ги дават толкова без да имат идея за каква кола е точно).
Не мисля че по-големия радиатор ти е най-доброто решение... :roll:
Предполагам от 2.0 двигателя или някой дизел (1.9 примерно) ще е по-голям (макар че моя не е много малък).
За инфо - колегата е с RP двигател.


Потребителски аватар
joro_kem
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3970
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
Двигател: AXR DFFA
Местоположение: Пловдив

Мнениеот joro_kem » Пон 16 апр 2007 14:46


сега се сещам, че ако почистиш двата радиатора и процепа между тях с вода под високо налягане (водоструйка), може и да се подобри охлаждането. но внимавай да не е много силна струята, за да не направиш по-голяма беля. а иначе класическия начин е да свалиш и двата радиатора и да ги почистиш добре отвън (особено предния, защото най-вероятно ламелите му са задръстени с боклуци и не позволяват на въздушната струя да преминава към основния радиатор).


Потребителски аватар
passatdriver
Мнения: 319
Регистриран на: Сря 28 фев 2007 18:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Радомир

Мнениеот passatdriver » Пон 16 апр 2007 17:25


дали датчика за включване на перката не ти прави номера


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пон 16 апр 2007 18:28


Еми ако при показание 95 до преко сили 97-8 не включи перката си е проблем в датчика (между другото имам един дето си работи и мога да го дам на колегата да опита с моя и ако работи да си купи новичък).Макар че според мен не е само там проблема.


mishoka
Мнения: 8
Регистриран на: Пон 22 яну 2007 19:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

маи го оправих

Мнениеот mishoka » Вто 17 апр 2007 21:53


смених и термостата и датчика за перката и сега каточели е по-добре.Ще се види като се постопли повечко.То големиа маитап е ,че таман ги смених тези неща и ми се скапа алтернатора,ама и това оправих.Новиа термостате същия,като стариа(6-8 месеца),но ще видим.Проблема с завишеното показване на таблото не ме бърка-105 на таблото е равносилно на 90 на мотора сигура.Благодариа на всички участници по темата,ще пиша след седмица ,като сум сигурен,че сум рещил проблема.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Вто 17 апр 2007 22:02


Как се убеди че 105 на таблото са 90 на мотора? (и аз имам съмнения че ми куца стрелката ама не съм сменил още датчика й).


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 18 апр 2007 11:19


Имам свободен радиатор от 2.0 за пробата!
Лепен е, но мисля, че не тече.
Ще е необходима и пластмасата за въздухозаборника отпред, пред радиатора, обаче, както и стойката на вентилатора, предполагам. Ако е различен по размер радиатора няма начин да станат старите.


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Сря 18 апр 2007 14:49


При 100-120км/ч от перката няма много файда, даже пречи. :-)

По-скоро причината за прегряването е нещо друго - много замърсен радиатор, липсващ или отчасти потрошен "снегорин" отдолу (ако става дума за Б3) - "снегорина" насочва въздуха към радиатора, и е доста важен че Б3-ката няма решетка отпред. Достатъчно е да са му строшени част от ламелите и вече е проблем.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта