???допьлнително слаган климатик???
???допьлнително слаган климатик???
Пасата ми е с допьлнително слаган климатик и маи от там ми прави проблема с по-високата температура и по-честото вклучване на перката.Радиатора на климатика е пред основниа и триабва да карампо-бьрзичко за да не грее.Има ли решение колеги.пасата е 1991г 90кс 1800ксм моноинж.Какво ли не сьм сменил от водна помпа до ...абе всичко.Предварително благодариа.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами аз ти бях пратил Л.С. ама и тук да ти обесня каква ми е идеята.Повечето пасат-и са с двускоростна перка (датчика на радиатора има не две а три крачета и управлява две скорости на перката).Идеята е че едната скорост пали при по-нсика температура (при мен 95 градуса) а другата при по-висока (105 градуса) и съответно скоростта на перката определя колко ще охлажда защото се върти по-бързо или по-бавно в зависимост от скоростта.
Моята идея е ако перката ти е двускоростна на самия куплунг долу да размениш двете кабелни обувки за да можеш да накараш перката да се върти по-бързо при по-ниска температура и така да намалиш влиянието на втория радиатор върху температурата.Иначе други варианти има колкото искаш - по-голям радиатор от нещо (дизелов бус и т.н.),по-мощна перка с по-голями витла,термостат за по-ниска температура (за пасат се продават два чишита - единия е за 80 градуса а другия за 87 градуса).Така че решения има колкото искаш и нито едно не е да си махнеш климатика
Кажи само моля те какъв точно тип ти е двигателя (първите три букеи от номера на двигателя са му модела) за да се разровя за литература за него и да измисля някакво решение.
Моята идея е ако перката ти е двускоростна на самия куплунг долу да размениш двете кабелни обувки за да можеш да накараш перката да се върти по-бързо при по-ниска температура и така да намалиш влиянието на втория радиатор върху температурата.Иначе други варианти има колкото искаш - по-голям радиатор от нещо (дизелов бус и т.н.),по-мощна перка с по-голями витла,термостат за по-ниска температура (за пасат се продават два чишита - единия е за 80 градуса а другия за 87 градуса).Така че решения има колкото искаш и нито едно не е да си махнеш климатика

Кажи само моля те какъв точно тип ти е двигателя (първите три букеи от номера на двигателя са му модела) за да се разровя за литература за него и да измисля някакво решение.
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
joro_kem написа:Теодор написа:Как пред основния бе колега, ако си с климатик радиатора трябва да е по дълъг и да е с две перки за охлаждането. Не че имам климатик но на всички който съм гледал е така
и моята перка е така - сложена е пред радиатора! климатроник - made in italy.
Е ясно тогава, значи при допълнителното слагане слагат допълнителен радиатор и перка пред оригиналния за да не дават пари за цял нов с двете перки. Абе и италианците са гяволи като нас но щом всичко си работи кво ни пука.

а какво ще кажете за
дали е вьзможно да си сложа по-голиам радиатор от друг модел пасат?Сега като се движа по нанагорнище и дори по магистралата сьс 100-120 на витиня на наклона пак ми позагриава.Това не смиатам,че е нормално...нали колеги?Кофтито е,че ще триабва да си зареждам климатика ,но маи това е единственото решение на проблема.Колко ли може да струва един нов или втора употреба??
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
2-ра употреба са между 50 и 100 лв. за повечето коли (по моргите ги дават толкова без да имат идея за каква кола е точно).
Не мисля че по-големия радиатор ти е най-доброто решение...
Предполагам от 2.0 двигателя или някой дизел (1.9 примерно) ще е по-голям (макар че моя не е много малък).
За инфо - колегата е с RP двигател.
Не мисля че по-големия радиатор ти е най-доброто решение...

Предполагам от 2.0 двигателя или някой дизел (1.9 примерно) ще е по-голям (макар че моя не е много малък).
За инфо - колегата е с RP двигател.
- joro_kem
- VW експерт
- Мнения: 3970
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
- Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
- Двигател: AXR DFFA
- Местоположение: Пловдив
сега се сещам, че ако почистиш двата радиатора и процепа между тях с вода под високо налягане (водоструйка), може и да се подобри охлаждането. но внимавай да не е много силна струята, за да не направиш по-голяма беля. а иначе класическия начин е да свалиш и двата радиатора и да ги почистиш добре отвън (особено предния, защото най-вероятно ламелите му са задръстени с боклуци и не позволяват на въздушната струя да преминава към основния радиатор).
- passatdriver
- Мнения: 319
- Регистриран на: Сря 28 фев 2007 18:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Радомир
маи го оправих
смених и термостата и датчика за перката и сега каточели е по-добре.Ще се види като се постопли повечко.То големиа маитап е ,че таман ги смених тези неща и ми се скапа алтернатора,ама и това оправих.Новиа термостате същия,като стариа(6-8 месеца),но ще видим.Проблема с завишеното показване на таблото не ме бърка-105 на таблото е равносилно на 90 на мотора сигура.Благодариа на всички участници по темата,ще пиша след седмица ,като сум сигурен,че сум рещил проблема.
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
При 100-120км/ч от перката няма много файда, даже пречи.
По-скоро причината за прегряването е нещо друго - много замърсен радиатор, липсващ или отчасти потрошен "снегорин" отдолу (ако става дума за Б3) - "снегорина" насочва въздуха към радиатора, и е доста важен че Б3-ката няма решетка отпред. Достатъчно е да са му строшени част от ламелите и вече е проблем.

По-скоро причината за прегряването е нещо друго - много замърсен радиатор, липсващ или отчасти потрошен "снегорин" отдолу (ако става дума за Б3) - "снегорина" насочва въздуха към радиатора, и е доста важен че Б3-ката няма решетка отпред. Достатъчно е да са му строшени част от ламелите и вече е проблем.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта